Տավուշի մարզի Սարիգյուղ համայնքի ԻՄՓԱՔԹ ակումբն ունի երկու տարվա պատմություն՝ ներառելով համայնքի երեխաներին՝ խթանելով նրանց քաղաքացիական վարքագծի ձևավորմանն և համախմբմանը համայնքի խնդիրների լուծման գործում: Ակումբը ոչ ֆորմալ կրթական միջավայր է և ակտիվ քաղաքացիության, առաջնորդության և այլ ասպարեզներում երեխաներին տալիս է գիտելիքներ և հզորացնում կարողությունները: Ձեռք բերված գիտելիքները ակումբականները կիրառում են համայնքային ծրագրեր իրականացնելիս:
Սարիգյուղի ԻՄՓԱՔԹ ակումբն իրականացրեց իր երկրորդ համայնքային ծրագիրը՝ «Կոտրում ենք կարծրատիպերը սպորտի միջոցով» անվամբ, որի նպատակն էր համայնքի մարզահրապարակի բարելավման միջոցով տարբեր տարիքի բնակիչների շրջանում խթանել խթանել առողջ ապրելակերպը, կազմակերպել տարբեր մարզական խաղեր: Ծրագրին աջակցեց նաև Սարիգյուղ համայնքի ղեկավարությունը, ի դեմս համայնքի ղեկավար, պարոն Էլլարյանի, ով համաֆինանսավորեց ծրագիրը՝ համայնքի բարեգործական հիմնադրամից: Ակումբը մինչ այդ հանդիպել էր ղեկավարին և ներկայացրել ծրագիրը: Համայնքի ղեկավարը հանձն առավ բարեկարգել համայնքի սեփականություն հանդիսացող մարզահրապարակի որոշ հատվածներ և վերանորոգվեցին վոլեյբոլի, մինի և մեծ ֆուտբոլի դարպասները, տեղադրել մուտքի դարպասը, նստարաններ, իսկ ակումբը՝ Վորլդ Վիժն-ի աջակցությամբ տեղադրեց դարպասների ցանցերը, նստարաններ ու կատարեց հարդարման աշխատանքներ: Աշխատանքներին մասնակցում էին ակումբի անդամներչը, ակումբի առաջնորդներընաև կամավորներ, բնակիչներ, ՏԻՄ-ի աշխատակիցներ, ներկա էր նաև համայնքապետը: Համայնքի մարզահրապարակն արդեն ավելի բարվոք վիճակում է: Ակտիվ համագործակցության և ծրագրում ներդրում կատարելու առիթով ակումբի կողմից համայնքապետ Կոմիտաս Էլլարյանը ստացավ շնորհակալագիր: Շնորհակալագրեր ստացան կամավորները, առաջնորդները, համայնքի դպրոցի ֆիզկուլտուրայի ուսուցիչը, ակումբի անդամները: Ակումբի անդամ, 15 –ամյա Ալլան կարևորում է հասակակիցների ժամանցի ապահովում, ասելով. «Երեխաները արդեն ունեն խաղալու և մարզվելու վայր: Լավ եմ զգում, որ փոփոխություն եմ բերում իմ համայնքին»: Իսկ 14-ամյա Վիտալին, ով առաջին անգամ է մասնակցում ծրագրին, նշեց, որ աղջիկները և տղաները այստեղ կարող են սպորտով զբաղվել, անցկացնել մրցույթներ, որպեսզի ավելի առողջ լինեն:
ԻՄՓԱՔԹ ծրագիրը մշակվել է Ռումինիայում «Նոր Հորիզոններ» հիմնադրամի կողմից և Հայաստանում իրականացվում է Վորլդ Վիժն Հայաստանի կողմից: Նպատակն է համախմբել երիտասարդությանը ԻՄՓԱՔԹ խմբերում, աջակցել նրանց ձեռք բերել քաղաքացիական հասարակության և աշխատանքային շուկայում մրցունակ լինելու համար անհրաժեշտ կարողություններ:
ՎՎՀ Իջևանի գրասենյակ
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ