ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Գիտատեխնիկական ոլորտում ամրապնդվում է միջազգային համագործակցությունը

Հունվարի 17, 2018
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն ընդունել է Միջազգային գիտատեխնիկական կենտրոնի (ՄԳՏԿ) գործադիր տնօրեն Դեյվիդ Կլիվին, ով Հայաստան այցի շրջանակում մասնակցել է «Հայաստանի Հանրապետության կառավարության և Միջազգային գիտատեխնիկական կենտրոնի միջև՝ Հայաստանի Հանրապետությունում միջազգային գիտատեխնիկական կենտրոնի հայկական տարածաշրջանային բաժանմունքի տեղակայման պայմանների մասին» համաձայնագրի ստորագրմանը:

Ողջունելով հյուրերին՝ նախարարը բարձր է գնահատել գիտության ոլորտում միջազգային  հեղինակավոր կառույցի հետ դեռևս 1994 թվականից մեկնարկած համագործակցությունը: Նա ընդգծել է, որ ՄԳՏԿ հայաստանյան տարածաշրջանային բաժանմունքի ծավալած գործունեությունը մեծապես նպաստել է հայ գիտնականների և  հետազոտական խմբերի ակտիվ մասնակցությանը ՄԳՏԿ մի շարք ծրագրերի: Լևոն Մկրտչյանը կարևորել է ՄԳՏԿ աջակցությունը գիտության և տեխնոլոգիաների ամենատարբեր, հատկապես քիմիայի, նյութաբանության, ֆիզիկայի, ճարտարագիտության, կենսատեխնոլոգիաների և տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ոլորտներում: Նախարարը համոզմունք է հայտնել, որ համաձայնագրի վերաստորագրումը կնպաստի Միջազգային գիտատեխնիկական կենտրոնի հետ համագործակցության ընդլայնմանը ու շարունակականության ապահովմանը:

Իր հերթին շնորհակալություն հայտնելով Հայաստանի հետ արդյունավետ համագործակցության կապակցությամբ՝ ՄԳՏԿ-ի գործադիր տնօրենը բարձր է գնահատել մեր երկրի գիտական ներուժը՝ ընդգծելով, որ դեռևս խորհրդային տարիներից Հայաստանի հատկապես հիմնարար գիտությունների նվաճումները հայտնի էին ոչ միայն Խորհրդային Միության, այլ նաև միջազգային հարթակներում: Նա նշել է, որ Հայաստանի կողմից ՄԳՏԿ կառավարիչների խորհրդին ներկայացված  նախագծերն  արժանանում են բարձր գնահատականի՝ նպաստելով Հայաստանի Հանրապետության հեղինակության բարձրացմանը՝ որպես գիտական հետազոտությունների և տեխնոլոգիաների ոլորտում տարածաշրջանային առաջատարներից մեկի:

Միջազգային գիտատեխնիկական կենտրոնի նպատակն ազգային և համաշխարհային տեխնոլոգիական խնդիրների լուծմանը, կոնվերսիոն ծրագրերի, հիմնարար և կիրառական հետազոտությունների իրականացմանն աջակցելն է, ԱՊՀ երկրներում գիտելիքահենք տնտեսության ձևավորմանը, այդ երկրների գիտնականների միջազգային գիտական հանրության ինտեգրվելուն նպաստելը:   Մինչ օրս ՄԳՏԿ կողմից ֆինանսավորվել են Հայաստանից ներկայացված շուրջ 175 նախագծեր:

Հանդիպմանը մասնակցում էին նաև Գիտության պետական կոմիտեի նախագահ Սամվել Հարությունյանը, տեղակալ Վարդան Սահակյանը և ՄԳՏԿ հայկական տարածաշրջանային բաժանմունքի ղեկավար Համլետ Նավասարդյանը: Հանդիպման ժամանակ քննարկվել են նաև Հայաստանի և ՄԳՏԿ-ի միջև համագործակցության ընդլայնմանն ուղղված  աշխատանքային այլ հարցեր:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)