Բերդ համայնքում ակտիվ գործունեություն ծավալող Բերդի ԻՄՓԱՔԹ Պոզիտիվ ակումբը իր համայնքային ծրագրերն իրականացնում է նաև համագործակցելով տեղական ինքնակառավարման մարմինների, կրթական հասատությունների ու այլ կառույցների հետ: Ակումբը ոչ ֆորմալ կրթական համայնքային միավորում է, որի անդամները 13-17 տարեկան երեխաներ են և ակտիվ քաղաքացիության, առաջնորդության և այլ ոլորտներում ակումբային հանդիպումների միջոցով ձեռք են բերում գիտելիքներ և հզորացնում իրենց կարողությունները, որոնք կիրառում են համայնքային նախագծեր իրականացնելիս: Ակումբը նախաձեռնեց (ակումբի առաջնորդ՝ Լիանա Տերզիկյան) իր 4-րդ համայնքային ծրագիրը՝ «Արվեստը հանուն սահմանի երեխաների» խորագրով, որը նպատակ ուներ բարեգործական համերգ կազմակերպել Բերդի տարածաշրջանի համայնքների երեխաների մասնակցությամբ և հասույթն ուղղել սահմանամերձ համայնքներից մեկի մանկապարտեզին: Ծրագրին, ինչպես նաև նախորդ ծրագրերի դեպքում, համագորածկցող կողմ հանդիսացավ Բերդի համայնքապետարանը, ի դեմս համայնքի ղեկավար, պարոն Հարություն Մանուչարյանի, ով ակումբին առաջարկեց համերգը կազմակերպել Այգեպարում, որին կմասնակցեն նաև այլ համայնքների երեխաներ: Համերգը կայացավ Այգեպարի միջնակարգ դպրոցի արարողությունների սրահում: Մասնակիցներին սկզբում ներկայացվեց ակումբի գործուենության մասին շնորհանդեսը: Գեղեցիկ երաժշտական կատարումներով, ազգային ու ժամանակակից պարերով հագեցած համերգին հրավիրված էին Ներքին Կարմիր Աղբյուր, Տավուշ, Այգեպար, Բերդ և Նավուր համայնքներից երեխաներ, երիտասարդներ, դպրոցների տնօրեններ, ուսուցիչներ, ծնողներ, Տավուշի թեմի Բերդի հոգևոր ներկայացուցիչը: Ծրագրին, բացի ՎՎՀ Իջևանի գրասենյակից, աջակցել է նաև Բերդի թիվ 3 հիմնական դպրոցի տնօրինությունը (տնօրեն՝ տիկին Ռուզան Թումանյան), Բերդի Մշակույթի տունը, Այգեպարի միջնակարգ դպրոցի տնօրինությունը (տնօրեն՝ Արևիկ Արզումանյան): Համերգից հետո կհաջորդի Չինարի գյուղի մանկապարտեզի փոքրիկներին այցելությունը, որոնց կնվիրաբերվի նվեներ: Ակումբի անդամ, 14-ամյա Մանեն տպավորված է ծրագրով, քանի որ նախորդել էր բավականին կազմակերպչական աշխատանք, որին մասնակցել են մեծ սիրով: Իսկ 14-ամյա Մոնիկան ծրագիրը համարում է մարդասիրական, քանի որ նպատակ ունեն նաև օգնել մանուկներին.<<Ծրագրի շնորհիվ մենք ավելի համախմբվեցինք նույն գաղափարի շուրջ: Ինչպես ամեն ծրագրից առաջ,այս անգամ էլ մեծ էր լարվածությունը: Փորձեցինք անել այնպես, որ աչքի ընկնի ողջ ակումբը: Մտավախությունները շատ էին, սակայն հանդիսատեսի լավ ընդունելությանն արժանանալով, փորձեցինք դրական էմոցիաներ հաղորդել, որը ստացվեց: Նաև կօգնենք մեզնից կրտսերներին մեր մարդասիրական աջակցությամբ>>:
Ծրագրի հիմքում ընկած է մարդասիրությունը քանի որ ողջ հասույթը կտրամադրվի Չինաիի մանկապարտեզին,իսկ սահմանսպահ մանուկները իմ կարծիքով կվողջունեն այս քայլը:
Քանի որ Բերդ համայնքն ու հարակից բնակավայրերը նոր են խոշորացման ծրագրում , ապա Բերդի ԻՄՓԱՔԹ Պոզիտիվ ակումբը իր համայնքային ծրագրերն արդեն տարածում է նաև հարակից համայնքներում: Նշենք,որ Բերդի ԻՄՓԱՔԹ-1 ակումբը ևս իր համայնքային ծրագիրն իրականացրեց մի քանի այլ համայնքներում:
ԻՄՓԱՔԹ ծրագիրը մշակվել է Ռումինիայում «Նոր Հորիզոններ» հիմնադրամի կողմից և Հայաստանում իրականացվում է Վորլդ Վիժն Հայաստանի կողմից: Նպատակն է համախմբել երիտասարդությանը ԻՄՓԱՔԹ խմբերում, աջակցել նրանց ձեռք բերել քաղաքացիական հասարակության և աշխատանքային շուկայում մրցունակ լինելու համար անհրաժեշտ կարողություններ:
ՎՎՀ Իջևանի գրասենյակ
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ