Կրթության համակարգում առկա համագործակցության առաջնահերթությունները քննարկելու նպատակով այսօր ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն ընդունել է Համաշխարհային բանկի (ՀԲ) պատվիրակությանը, որի կազմում էին ՀԲ Հարավային Կովկասի, Եվրոպայի և Կենտրոնական Ասիայի ծրագրերի ղեկավար Լիրե Էրսադոն, ՀԲ Հայաստանի գրասենյակի տնօրեն Սիլվի Բոսութղոն, ՀԲ Հայաստանի գրասենյակի այլ պատասխանատուներ:
Ողջունելով հյուրերին՝ ԿԳ նախարարն ընդգծել է, որ Հայաստանի կրթության համակարգը մշտապես զգացել է Համաշխարհային բանկի գործուն աջակցությունը և համագործակցության արդյունքում արձանագրել կոնկրետ շոշափելի արդյունքներ; «Կրթության ոլորտում Համաշխարհային բանկի իրականացրած համակարգային ծրագրերի շնորհիվ է նաև, որ հաջողվել է մեր երկրում ձևավորել կրթության համակարգի աշխարհի կողմից ճանաչելի այսօրվա կառուցվածքը, ապահովել կրթության որակի միջին մակարդակ և կրթության գործուն մեխանիզմ: Այժմ ժամանակն է, որպեսզի բոլոր ծրագրերը ուղղվեն կրթության բոլոր երեք աստիճաններում որակի ամրապնդմանն ու բարձրացմանը»,-նշել է նախարարը: Այդ համատեքստում Լևոն Մկրտչյանը կարևորել է միջազգային և դոնոր կազմակերպությունների հետ ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության համակարգված համագործակցությունը, որը կնպաստի կրթության ոլորտի որակական փոփոխությունների ամրապնդմանը:
Ներկայացնելով մեր երկրի հետ առաջիկա տարիների համագործակցության առաջնահերթությունները՝ ՀԲ Հայաստանի գրասենյակի տնօրեն Սիլվի Բոսութղոն նշել է, որ նախագիծը մշակելիս առանցքային են եղել 3 հիմնասյուներ՝ ոլորտների ախտորոշում, ՀՀ կառավարության առաջնահերթություններ և ՀԲ փորձագիտական խմբերի եզրակացություններ: Նրա խոսքով, համաձայն այդ հիմնասյուների, մշակվել է համագործակցության 3 ուղղությունները՝ արտահանման խթանում, մարդկային կապիտալի զարգացում և բնական պաշարների պահպանում և ռիսկերի նվազեցում: «Թեև մարդկային կապիտալի զարգացումն ընդհանուր ծրագրում 2-րդ տեղում է, սակայն այն թերևս ամենակարևոր բաղադրիչն է, որի ապահովման է միտված կրթության ողջ համակարգը: Մեր նպատակն է պարզել, թե ինչպիսին պետք է լինի Համաշխարհային բանկի աջակցությունը նախակրթարանից մինչև ցկյանս կրթություն»,- նշել է տիկին Բոսութղոն:
Իր հերթին ՀԲ Հարավային Կովկասի, Եվրոպայի և Կենտրոնական Ասիայի ծրագրերի ղեկավար Լիրե Էրսադոն ընդգծել է, որ մարդկային կապիտալի զարգացումն ու այդ համատեքստում կրթության բաղադրիչը, Համաշխարհային բանկի թե տարածաշրջանային, թե հայաստանյան գրասենյակների համար առանցքային նշանակություն ունեն, ուստի ներդրումները հիմնականում ուղղվելու են կրթության ոլորտի զարգացմանը:
Հանդիպման ընթացքում կողմերն անդրադարձել են համագործակցության առաջնահերթություններին վերաբերվող մի շարք այլ հարցերի:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ