ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մենք՝ միջազգային մրցույթի հաղթող

Փետրվարի 2, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

«Փոքրիկ Իշխան» կրթահամալիրն իր ակտիվությամբ, նորանոր գաղափարներով ու աշխատասիրությամբ մշտապես աչքի է ընկնում տարբեր մրցույթներում և նախագծերում․ այդ են վկայում բազում հաջողություններն ու իրականացված նախագծերը, որոնք կրթահամալիրի անբաժան մասն են կազմում։

Այս անգամ կրթահամալիրն իր մասնակցությունն ունեցավ Գյոթեի անվան ինստիտուտի «Դպրոցը հանուն շրջական միջավայրի» աշակերտական միջազգային մրցույթին՝ ներկայանալով իր «Ավելի քիչ սննդային մնացորդներ» հետաքրքիր նախագծով։ Նշենք, որ ներկայացված ավելի քան 223 նախագծերից լավագույնն են ճանաչվել 12-ը, որից մեկը հենց մեր կրթահամալիրի նախագիծն է։ Մեր աշխատասեր ու կազմակերպված թիմը՝ հանձինս գերմաներենի ուսուցչուհի Օֆելյա Նազարյանի, կենսաբանության ուսուցչուհի Ռուզաննա Սիմոնյանի և մեր աշակերտներ Պետրոս Հովհաննիսյանի, Իրինա Գևորգյանի և Նանե Շահբազյանի հրավիրվել են Բեռլին՝ մասնակցելու 4-րդ միջազգային երիտասարդական բնապահպանական կոնֆերանսին։

Մեծ հպարտությամբ պիտի փաստենք, որ մեր կրթահամալիրի թիմը ոչ միայն ներկայացնելու է դպրոցը, այլև մեր հանրապետությունը, քանզի Հայաստանից ներկայացված նախագծերից լավագույնը հենց մեր նախագիծն է։ Շնորհավորում ենք մեր պատասխանատու և արժանի թիմին հաղթանակի առթիվ և մաղթում նորանոր հաջողություններ առաջիկայում կայանալիք նախագծերում։ Ներկայացնում ենք մեր «Ավելի քիչ սննդային մնացորդներ» նախագծի կատարման ընթացքն ու առավել հետաքրքիր կադրերը։

«Փոքրիկ Իշխան» կրթահամալիր

  • Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ anna.antonyan

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…

  • Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարրաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մադաթյան Կարինե

    ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…

  • Գնահատման նոր համակարգը դպրոցներում. մոտիվացիայի անկու՞մ, թե՞ աճ:

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: :Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…