ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մարզային օրագիր. անգլերենի ակումբներ` ուսուցման որակի բարձրացմանը միտված

Փետրվարի 7, 2018
Պաշտոնական

ՀՀ Կոտայքի մարզի Հրազդանի թիվ 8 հիմնական դպրոցում տեղի է ունեցել Միացյալ Թագավորության Կառավարության հովանավորությամբ և Բրիտանական խորհրդի կողմից իրականացվելիք «Փոփոխության սերունդ» կրթական ծրագրի շրջանակներում ստեղծված անգլերենի ակումբի պաշտոնական բացման արարողությանը, որին ներկա են գտնվել ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը, Հայաստանում Միացյալ Թագավորության դեսպան Ջուդիթ Ֆարնուորթը, Կոտայքի մարզպետարանի և Բրիտանական խորհրդի ներկայացուցիչներ: Ներկաներին շնորհավորելով կենտրոնի բացման կապակցությամբ՝  Լևոն Մկրտչյանը նշել է, որ նախարարությունը ժամանակին դիմել է Բրիտանական խորհրդին՝ խնդրելով օժանդակել օտար լեզուների տարածման ծրագրին, որի շրջանակում էլ ՀՀ վեց համայնքում կգործեն վեց բազմաֆունկցիոնալ կենտրոններ: «Այսօր կարևոր իրադարձություն է, քանի որ բացում ենք փոքր, բայց մեծ ներուժ ունեցող անգլերենի ակումբ, որով մարզերում օտար լեզուների ուսուցման որակը բարձրացնելու առումով շատ կարևոր քայլ է կատարվում: Հրազդանի թիվ 8 դպրոցը շատ լավ հնարավորություններ ունի. այն գտնվում է կարևոր կետում՝  Հրազդանի առավել բնակեցված տարածքում, հետևաբար ճիշտ աշխատելու պարագայում կարող է ծառայություններ մատուցել ողջ տարածաշրջանին: Նախատեսում ենք յուրաքանչյուր մարզում ունենալ 1-2 նմանատիպ դպրոցներ, որոնք մեխանիկորեն կդառնան վերապատրաստման, դասընթացների անցկացման, որակյալ ծրագրերի իրականացման լուրջ հենակետեր ողջ մարզի համար և կսպասարկեն տարածաշրջանի, այդ թվում՝ հարակից քաղաքների և գյուղերի երեխաներին: Այս  ձևաչափի շրջանակում հնարավոր կլինի ուսուցիչների վերապատրաստումն իրականացնել հենց մարզում, որի արդյունքում այդ ուսուցիչներն իրենց հերթին կվերապատրաստեն այլ մանկավարժների: Սա հնարավորություն կտա իսկապես ունենալ գործունակ մեթոդաբանություն, որի արդյունքում կբարձրանա օտար լեզուների ուսուցման մակարդակը: Նույն գործընթացը նախատեսում ենք իրականացնել ֆրանսերենի և գերմաներենի պարագայում: Բացի այդ, Բրիտանական խորհուրդը մշակել է 21-ր դարի անգլերենի ուսուցման 12 ուղղություն և մեթոդաբանություն, որը ցանկանում ենք տեղայնացնել Հայաստանի համար: Եթե ծրագիրը հաջողություն ունենա, ապա հնարավոր է այն կիրառել ոչ միայն լեզուների, այլ նաև տարբեր առարկաների համար»,-նշել է նախարարը՝ շնորհակալություն հայտնելով ՀՀ-ում Միացյալ Թագավորության դեսպանատանը և Բրիտանական խորհրդին, քանի որ, ըստ Լևոն Մկրտչյանի, նրանց աջակցությունն անգլերենի ուսուցման որակի բարձրացման գործընթացին հսկայական է:

Հայաստանում Միացյալ Թագավորության դեսպան Ջուդիթ Ֆարնուորթն իր հերթին նշել է, որ ներկայումս անգլերեն լեզվի իմացությունը շատ կարևոր է, քանի որ այն մեծ դեր ունի աշխարհում՝ որպես միջազգային լեզու: Ըստ դեսպանի՝ անգլերենը նաև հնարավորություն է՝ Հայաստանը և նրա մշակույթը ներկայացնելու աշխարհին:

Նշենք, որ «Փոփոխության սերունդ» ծրագրի նպատակն է աջակցել Հայաստանի վեց համայնքում 10-15 տարեկան երեխաների ուսման և հետագա կարիերայի ստեղծման հնարավորություններին` առաջարկելով նրանց անգլերենի արտադասարանական պարապմունքներ: Ծրագրի շրջանակում անցկացվել են մասնագիտական զարգացման վերապատրաստման կուրսեր՝ վերոնշյալ համայնքների անգլերենի ուսուցիչների համար: Ուսուցիչները հնարավորություն են ունեցել հունվարի 28-ից փետրվարի 2-ը մասնակցել վերապատրաստման դասընթացների Միացյալ Թագավորության Էդինբուրգի քոլեջում:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)