ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Անգլերենի ևս մեկ ակումբ՝ Արարատի դպրոցում

Փետրվարի 9, 2018
Պաշտոնական

Արարատի մարզի Արարատ քաղաքի թիվ 3 հիմնական դպրոցում բացվել է անգլերեն լեզվի ուսուցման ակումբ, որը հերթականն է Միացյալ Թագավորության Կառավարության հովանավորությամբ Բրիտանական խորհրդի կողմից իրականացվող «Փոփոխության սերունդ» կրթական նախաձեռնության շրջանակում: Նախորդ տարվանից ՀՀ ԿԳՆ առաջարկությամբ մեկնարկած ծրագրով Հայաստանի վեց համայնքներում՝ Սևան, Վանաձոր, Հրազդան, Արարատ, Աշտարակ և Երևան հիմնադրվել են անգլերենի արտադասարանական պարապմունքների ակումբներ՝ նախատեսված 9-16 տարեկան երեխաների համար:

 Արարատի թիվ 3 դպրոցի բացման արարողությանը ներկա են գտնվել ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Դավիթ Սահակյանը, Հայաստանում Միացյալ Թագավորության փոխդեսպան  Էլիսեն Չիկը, Բրիտանական խորհրդի հայաստանյան մասնաճյուղի տնօրեն Արևիկ Սարիբեկյանը, Արարատի մարզպետարանի ներկայացուցիչներ: ԿԳ նախարարի տեղակալն իր բացման խոսքում շնորհավորել է դպրոցի աշակերտներին և մանկավարժներին՝ նշելով որ նորաբաց անգլերենի ակումբը ևս մեկ քայլ է դեպի որակյալ կրթություն.«Մեր երկրի համար կրթությունը զարգացման միակ ճանապարհն է: Յուրաքանչյուր մարդ ունի ընտրության, այդ թվում նաև կյանքի սեփական ճանապարհի ընտրության հնարավորություն: Հատկապես մեր ժամանակներում  ամենահեռանկարային և ամենամրցունակ ճանապարհը կրթությունն է, որովհետև միակ արժեքն է, որը մարդը չի կարող կորցնել: Փոփոխվող աշխարհում կրթությունը յուրաքանչյուր մարդու բարօրության  գրավականն է. որքան ավելի կրթված, այնքան ավելի մրցունակ: Կրթության մեջ լեզուների իմացությունն առանձնակի կարևորություն ունի, քանի որ օտար լեզվի իմացությունն աշխարհին հաղորդ լինելու հնարավորություն  և միջոց է: Մենք փոքր երկիր ենք և այստեղ մեր խնդիրները առանձնահատկություն ունեն. առնվազն երեք լեզվի իմացությունը մեզ համար այսօր անհրաժեշտ պահանջ է, որը մեր առջև բացում է մեծ աշխարհի դռները: Սա նաև մեր մշակույթն ու ազգային արժեքներն աշխարհին ներկայացնելու,  մեր պետության և ազգի նկատմամբ վերաբերմունք ձևավորելու միջոց է: Սկսած դեռևս Սրբոց Թարգմանչաց տոնի սկզբնավորման ժամանակներից, մեր ժողովուրդը կարևորել է այլ ժողովուրդների մշակույթների հետ հաղորդակցությունը»,- նշել է Դավիթ Սահակյանը: Նախարարի տեղակալը շնորհակալություն է հայտնել Բրիտանական խորհրդին, Միացյալ Թագավորության կառավարությանը, դպրոցի տնօրինությանը և մանկավարժներին՝ ծրագրի իրականացման համար:

Հայաստանում Միացյալ Թագավորության փոխդեսպան Էլիսեն Չիկն իր խոսքում  նշել է, որ որոշել է հայերեն սովորել և հուսով է, որ մի օր կկարողանա խոսել. «Լեզվի իմացությունը շատ կարևոր է և դա չի վերաբերում միայն անգլերենին, այլ ցանկացած լեզվի: Անգլերենի ակումբի բացումը լրացուցիչ միջոց և մեթոդաբանություն է՝ ավելի լավ սովորելու անգլերենը»,- նշել է փոխդեսպանը:

Բրիտանական խորհրդի հայաստանյան մասնաճյուղի տնօրեն Արևիկ Սարիբեկյանը հույս է հայտնել, որ անգլերենի ակումբների բացումը տարբեր դպրոցներում նպատակ ունի խթանել անգլերեն լեզվի ուսուցմանը, լեզուն երեխաներին մատուցել նորովի. «Խաղերն ու ինտերակտիվ մեթոդները, որոնց միջոցով կատարվում են ակումբների պարապմունքները ավելի հետաքրքիր են դարձնում լեզուն: Մենք հույս ունենք, որ խմբակները կօգնեն երեխաներին հետագայում լավ քաղաքացի դառնալու և մրցունակ կարիերա կառուցելու հարցում»,- նշել է Ա. Սարիբեկյանը:

Նշենք, որ Արարատի թիվ 3 հիմնական դպրոցի անգլերենի 2 ուսուցիչները, ի թիվս ծրագրում ընդգրկված մյուս դպրոցների ուսուցիչների հունվարի 28-ից փետրվարի 2-ը Միացյալ Թագավորության Էդինբուրգի քոլեջում մասնակցել են վերապատրաստման դասընթացների: Նրանցից մեկը հյուրերի ներկայությամբ վարել է անգլերենի փորձնական դասը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)