Արարատի մարզի Արարատ քաղաքի թիվ 3 հիմնական դպրոցում բացվել է անգլերեն լեզվի ուսուցման ակումբ, որը հերթականն է Միացյալ Թագավորության Կառավարության հովանավորությամբ Բրիտանական խորհրդի կողմից իրականացվող «Փոփոխության սերունդ» կրթական նախաձեռնության շրջանակում: Նախորդ տարվանից ՀՀ ԿԳՆ առաջարկությամբ մեկնարկած ծրագրով Հայաստանի վեց համայնքներում՝ Սևան, Վանաձոր, Հրազդան, Արարատ, Աշտարակ և Երևան հիմնադրվել են անգլերենի արտադասարանական պարապմունքների ակումբներ՝ նախատեսված 9-16 տարեկան երեխաների համար:
Արարատի թիվ 3 դպրոցի բացման արարողությանը ներկա են գտնվել ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Դավիթ Սահակյանը, Հայաստանում Միացյալ Թագավորության փոխդեսպան Էլիսեն Չիկը, Բրիտանական խորհրդի հայաստանյան մասնաճյուղի տնօրեն Արևիկ Սարիբեկյանը, Արարատի մարզպետարանի ներկայացուցիչներ: ԿԳ նախարարի տեղակալն իր բացման խոսքում շնորհավորել է դպրոցի աշակերտներին և մանկավարժներին՝ նշելով որ նորաբաց անգլերենի ակումբը ևս մեկ քայլ է դեպի որակյալ կրթություն.«Մեր երկրի համար կրթությունը զարգացման միակ ճանապարհն է: Յուրաքանչյուր մարդ ունի ընտրության, այդ թվում նաև կյանքի սեփական ճանապարհի ընտրության հնարավորություն: Հատկապես մեր ժամանակներում ամենահեռանկարային և ամենամրցունակ ճանապարհը կրթությունն է, որովհետև միակ արժեքն է, որը մարդը չի կարող կորցնել: Փոփոխվող աշխարհում կրթությունը յուրաքանչյուր մարդու բարօրության գրավականն է. որքան ավելի կրթված, այնքան ավելի մրցունակ: Կրթության մեջ լեզուների իմացությունն առանձնակի կարևորություն ունի, քանի որ օտար լեզվի իմացությունն աշխարհին հաղորդ լինելու հնարավորություն և միջոց է: Մենք փոքր երկիր ենք և այստեղ մեր խնդիրները առանձնահատկություն ունեն. առնվազն երեք լեզվի իմացությունը մեզ համար այսօր անհրաժեշտ պահանջ է, որը մեր առջև բացում է մեծ աշխարհի դռները: Սա նաև մեր մշակույթն ու ազգային արժեքներն աշխարհին ներկայացնելու, մեր պետության և ազգի նկատմամբ վերաբերմունք ձևավորելու միջոց է: Սկսած դեռևս Սրբոց Թարգմանչաց տոնի սկզբնավորման ժամանակներից, մեր ժողովուրդը կարևորել է այլ ժողովուրդների մշակույթների հետ հաղորդակցությունը»,- նշել է Դավիթ Սահակյանը: Նախարարի տեղակալը շնորհակալություն է հայտնել Բրիտանական խորհրդին, Միացյալ Թագավորության կառավարությանը, դպրոցի տնօրինությանը և մանկավարժներին՝ ծրագրի իրականացման համար:
Հայաստանում Միացյալ Թագավորության փոխդեսպան Էլիսեն Չիկն իր խոսքում նշել է, որ որոշել է հայերեն սովորել և հուսով է, որ մի օր կկարողանա խոսել. «Լեզվի իմացությունը շատ կարևոր է և դա չի վերաբերում միայն անգլերենին, այլ ցանկացած լեզվի: Անգլերենի ակումբի բացումը լրացուցիչ միջոց և մեթոդաբանություն է՝ ավելի լավ սովորելու անգլերենը»,- նշել է փոխդեսպանը:
Բրիտանական խորհրդի հայաստանյան մասնաճյուղի տնօրեն Արևիկ Սարիբեկյանը հույս է հայտնել, որ անգլերենի ակումբների բացումը տարբեր դպրոցներում նպատակ ունի խթանել անգլերեն լեզվի ուսուցմանը, լեզուն երեխաներին մատուցել նորովի. «Խաղերն ու ինտերակտիվ մեթոդները, որոնց միջոցով կատարվում են ակումբների պարապմունքները ավելի հետաքրքիր են դարձնում լեզուն: Մենք հույս ունենք, որ խմբակները կօգնեն երեխաներին հետագայում լավ քաղաքացի դառնալու և մրցունակ կարիերա կառուցելու հարցում»,- նշել է Ա. Սարիբեկյանը:
Նշենք, որ Արարատի թիվ 3 հիմնական դպրոցի անգլերենի 2 ուսուցիչները, ի թիվս ծրագրում ընդգրկված մյուս դպրոցների ուսուցիչների հունվարի 28-ից փետրվարի 2-ը Միացյալ Թագավորության Էդինբուրգի քոլեջում մասնակցել են վերապատրաստման դասընթացների: Նրանցից մեկը հյուրերի ներկայությամբ վարել է անգլերենի փորձնական դասը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ