ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հայաստանում դուալ ՄԿՈՒ համակարգի պիլոտավորումը շարունակվում է

Փետրվարի 9, 2018
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը՝ Գերմանիայի միջազգային համագործակցության ընկերության (ԳՄՀԸ/GIZ) «Մասնավոր հատվածի զարգացում և ՄԿՈՒ›› (ՄՀԶ ՄԿՈՒ) ծրագրի աջակցությամբ, փետրվարի 6-7-ին մեկնարկել է դուալ ՄԿՈՒ համակարգի պիլոտավորման գործընթացը Տավուշի տարածաշրջանային պետական քոլեջում: Քոլեջում համակարգը կփորձարկվի «Ավտոմոբիլային տրանսպորտի տեխնիկական սպասարկում և նորոգում›› և «Զբոսաշրջություն›› մասնագիտությունների գծով:

Միջոցառմանը ներկա ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության նախնական/արհեստագործական և միջին մասնագիտական կրթության վարչության պետ Արտակ Աղբալյանը հաջողություն է մաղթել քոլեջի դասախոսական կազմին, ուսանողներին և մասնավոր հատվածը ներկայացնող ընկերությունների ղեկավարներին՝  ծրագրի պիլոտավորման գործընթացում: «Լինելով ամենաճկուն կրթական մակարդակը՝ ՄԿՈՒ-ն կարող է արագորեն արձագանքել ժամանակակից արտադրության փոփոխություններին: Այդ պատճառով դուալ համակարգի ներդնումը կարող է համարվել կրթական բարեփոխումների հիմնական ուղղություններից մեկը»,-իր խոսքում նշել է  Արտակ Աղբալյանը՝ ընդգծելով, որ ծրագիրը հնարավորություն է ստեղծում գործնական ուսուցման միջոցով ապահովել կրթության որակի բարձրացում: «ՀՀ կրթության և գիտության նախարարությունը՝ GIZ-ի աջակցությամբ, հաստատուն քայլերով շարունակում է պիլոտավորումը Հայաստանում, որն արդեն մեկնարկել է գինեգործության, զբոսաշրջության և ՏՏ ոլորտներում: Այնուհետև այն կընդգրկի նաև այլ ռազմավարական նշանակություն ունեցող ոլորտներ, մասնավորապես՝ ճշգրիտ ճարտարագիտություն, մեխատրոնիկա, ռոբոտաշինություն և այլն»,-նշել է նա:

GIZ-ի ՄՀԶ ՄԿՈՒ ծրագրի հայաստանյան թիմի ղեկավար Վիլհելմ Հուգոյի խոսքով՝  ծրագիրն աջակցում է Հայաստանում զբաղվածության ապահովման համար կարևոր գինեգործության, զբոսաշրջության և ճշգրիտ ճարտարագիտության/տեղեկատվական տեխնոլոգիաների ոլորտներին, և համապատասխանաբար դուալ կրթական համակարգի տարրերը կփորձարկվեն առաջին հերթին հենց այս ուղղություններում:

Առանձնացնելով դուալ համակարգի առավելությունները՝ ԳՄՀԸ ծրագրի փորձագետ Յուլիա Ստակյանն իր հերթին նշել է, որ դուալ համակարգն օգնում է զարգացնել ՄԿՈւ շրջանավարտների մասնագիտական կարողությունները՝ ապահովելով վերջինների մրցունակությունը աշխատաշուկայում: «Դուալ համակարգը նաև նպաստում է սոցիալական գործընկերության զարգացմանը կրթության ոլորտում, որն իր հերթին դառնում է տնտեսության արդիականացման և զարգացման հզոր խթան»,-ընդգծել է Յուլիա Ստակյանը:

«Տարածաշրջանի շուկայի ուսումնասիրության արդյունքում պարզվել է, որ ավտոմոբիլների տեխնիկական սպասարկման և նորոգման ծառայությունները մեծ պահանջարկ են վայելում։ Դուալ համակարգի տարրերի ներդրման շնորհիվ հնարավոր կլինի ուսանողների մոտ մասնագիտական հմտություններն ու կարողություններն ավելի ամրապնդել, քանի որ այն իրենից ներկայացնում է աշխատանքի վրա հիմնված ուսուցում, և ուսանողները հնարավորություն են ունենալու գործնական և պրակտիկ աշխատանքները կատարել հենց գործատուի մոտ»,-իր ելույթում նշել է Տավուշի տարածաշրջանային պետական քոլեջի ուսումնական աշխատանքների գծով փոխտնօրեն Հայկ Բրուտյանը:

Ծրագրի զբոսաշրջության փորձագետ Արմինե Իսրայելյանն էլ իր հերթին խոսել է Հայաստանում զբոսաշրջության և հատկապես Տավուշի մարզի զբոսաշրջային ներուժի մասին՝ ընդգծելով քոլեջի դերը՝ ոլորտում որակյալ կադրեր պատրաստելու հարցում:

Միջոցառումներին ներկա էին նաև Տավուշի մարզի մասնավոր հատվածի ներկայացուցիչներ, ովքեր խոսել են քոլեջի ապագա շրջանավարտների նկատմամբ իրենց պահանջների ու սպասելիքների մասին: Նրանք արձանագրել են, որ, մասնավորապես, երկու պիլոտավորվող ոլորտներում էլ առկա է  որակյալ և ժամանակակից հմտությունների տիրապետող մասնագետների մեծ պահանջարկ՝ հույս հայտնելով, որ նոր համակարգի ներդրումը կլրացնի այդ բացը:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)