Շրջանառության մեջ գտնվող «Բարձրագույն կրթության մասին» ՀՀ օրենքի նախագծի ներառականությունը քննարկելու նպատակով ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Վահրամ Մկրտչյանը հանդիպում է ունեցել «Դիսըբիլիթի ինֆո» ՀԿ նախագահ, Երևանի ավագանու անդամ Զարուհի Բաթոյանի, «Լռության ձայն» ՀԿ նախագահ Արտաշես Հովհաննիսյանի և հաշմանդամություն ունեցող մի խումբ այլ անձանց հետ, ովքեր նախագծի լրամշակման վերաբերյալ մի շարք առաջարկություններ են ներկայացրել: ԿԳ նախարարի տեղակալը նշել է, որ ներկայացված բոլոր առաջարկությունները քննարկվել են, որոշ կետեր ընդունվել են, բազմաթիվ հարցեր էլ կարող են կարգավորում ստանալ օրենքից բխող ենթաօրենսդրական ակտերում: Վահրամ Մկրտչյանի խոսքով՝ հասարակության բոլոր շերտերի և շահերի արտահայտումն օրենքի նախագծի հիմնական սկզբունքներից է. «Մեր նպատակն է եղել նախագծում առավելագույնս արտահայտել նաև ձեր խմբի շահերը՝ և մատչելիության, և հասանելիության, և ընդհանրապես, ներառականության տեսանկյունից»,- նշել է Վահրամ Մկրտչյանը: ԿԳ նախարարի տեղակալի խոսքով՝ հանրային քննարկումների ժամանակ ներառականության առնչությամբ հաշմանդամություն ունեցող անձանց բարձրացրած մի շարք խնդիրներ, մասնավորապես միջավայրի հարմարության հետ կապված հարցերի լուծումը «Բարձրագույն կրթության մասին» ՀՀ օրենքի շրջանակում չի կարող լուծում ստանալ, քանի որ բուհերի շենքերը հիմնականում կառուցված են խորհրդային տարիներին և ի սկզբանե չեն ապահովել համապատասխան միջավայր. «Հաշվի առնելով մեր բուհերի ֆինանսական միջոցների սղությունը` դրանք միանգամից չեն կարող լուծվել, ամբողջական հարմարեցումը ֆինանսական մեծ ռեսուրսներ է պահանջում, որի համար ժամանակ է անհրաժեշտ»,- նշել է ԿԳ նախարարի տեղակալը՝ հավելելով, որ նախարարությունը և մասնավորապես նախարար Լևոն Մկրտչյանը պատրաստակամ են ընդառաջել բոլոր այն առաջարկներին, որոնց լուծումը առկա ռեսուրսների պայմաններում իրատեսական է:
Վահրամ Մկրտչյանի առաջարկով հանդիպման մասնակիցները ներկայացրել են կրթության գործընթացում իրեց սեփական փորձը և առաջարկները՝ խնդիրները լուծելու վերաբերյալ:
«Դիսըբիլիթի ինֆո» ՀԿ նախագահ Զարուհի Բաթոյանը նշել, որ կրթությունն այն եզակի ոլորտներից է, որտեղ վերջին տարիներին մեծ ձեռքբերում է արձանագրվել, մասնավորապես ներառական կրթությունը դարձել է պարտադիր նորմ հանրակրթության համակարգում. «Երբ միջազգային ատյաններում ուզում ենք ներկայացնել ներառականության ձեռքբերումները, առաջին հերթին համընդհանուր ներառականության անցնելու պետության քաղաքական կամքն ենք նշում: Մեզ համար շատ կարևոր է վստահ լինել, որ նույն քաղաքական կամքը կա նաև բարձրագույն կրթության համակարգում, ուստի ակնկալում ենք, որ առաջարկները պետք է ընդունելի լինեին: Ամեն դեպքում հաշմանդամություն ունեցող մարդիկ լավագույնս կարող են ներկայացնել առկա խնդիրների լուծման ճանապարհները»,- նշել է Զ. Բաթոյանը: Նա նաև տեղեկացրել է, որ նախաձեռնել են հանրային իրազեկման արշավ` ի պաշտպանություն հաշմանդամություն ունեցող մարդկանց իրավունքների:
Հանդիպման ընթացքում ծավալվել է շահագրգիռ քննարկում. մասնակիցները ներկայացրել են իրենց մտահոգությունները, փորձագիտական կարծիքը և առաջարկները՝ բարձրագույն կրթության մատչելիության բարելավման վերաբերյալ։ Հանդիպման ավարտին պայմանավորվածություն է ձեռքբերվել նմանատիպ քննարկումները դարձնել շարունակական և բոլոր խմբերի մասնակցությունն ապահովել օրենքից բխող ենթաօրենսդրական ակտերի մշակման փուլում:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…
Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: :Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…
․․․․
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ