ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

ԿԱԻ-ն ներկայացնում է նոր տեսադասերի շարքը՝ հայոց լեզվից և գրականությունից

Փետրվարի 15, 2018
ՏՀՏ նորություններ

Սկսում ենք հայերենի քերականության ուսուցումը տեսադասերով: Նախ ուսումնասիրելու ենք ձևաբանության բաժինը՝ առանձին-առանձին անդրադառնալով խոսքի մասերին, այնուհետև կանցնենք քերականության մյուս բաժիններին:

Մեր տեսադասերը պատրաստել ենք հանրության լայն շրջանակների համար: Դրանք կարող են օգտակար լինել նախ և առաջ հանրակրթական դպրոցի սովորողներին, ուսուցիչները կարող են կիրառել համապատասխան թեմաներն ուսուցանելիս:

Տեսադասերը կարող են օգտակար լինել նրանց, ովքեր ցանկանում են սովորել հայերենի քերականությունը կամ կատարելագործվել նրանում:

Յուրաքանչյուր տեսադասից հետո տրվում են բազմաբնույթ առաջադրանքներ, որոնք կատարելով՝ սովորողը կարող է յուրացնել տվյալ թեման: Ընդգրկել ենք թեմաներն ամփոփող բազմամակարդակ վարժություններ: Հեշտից դժվար, պարզից բարդ սկզբունքով կազմած վարժությունները հնարավորություն տալիս անմիջապես տեսնելու սխալը, գտնելու ճիշտը և «Օգնություն» բաժնում զետեղված նյութը վերընթերցելով՝ սկսել նորից և քայլ առ քայլ արձանագրել ընթացիկ հաջողություն­ները:

Ուրախ կլինենք, եթե մեր տեսադասերը իսկապես օգտակար լինեն:

Խնդրում ենք ձեր առաջարկությունները, կարծիքներն ու դիտողությունները ուղարկել gayane.mkrtchyan@aniedu.am հասցեով:

Սիրով կսպասենք ձեր արձագանքներին:

Տեսադասերի հղումը՝ https://www.youtube.com/watch?v=0qfMYJIVSgg&list=PL6e3C2cXRvMCyJcldqk9dR2Z6UXeBMvED

Թեմաներ՝ 7-րդ դասարան.

  1. Գոյական անուն, գոյականի տեսակները
  2. Բաղադրյալ հատուկ անուններ
  3. Գոյականի թիվը
  4. Անեզական, անհոգնական, հավաքական գոյականներ
  5. Հոդեր
  6. Գոյականի հոլովը
  7. Գոյականի հոլովումը
  8. Տրական, հայցական, բացառական, գործիական հոլովներ
  9. Ածական
  10. Թվական անուն
  11. Բաշխական եվ կոտորակային թվականներ

Գայանե Մկրտչյան
ԿԱԻ-ի գլխավոր մասնագետ
մանկավարժական գիտությունների թեկնածու
«Արեգնազան» կրթահամալիրի հայոց լեզվի և գրականության ուսուցչուհի

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)