ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Ընտանիք» կենտրոն. «Մեր լեզվի մոգը» խորագրով գրական ցերեկույթ՝ նվիրված Վահան Տերյանի 133-ամյակին

Փետրվարի 19, 2018
Լուրեր կազմակերպություններից

Փետրվարի 15-ին ԿԳՆ «Ընտանիք» կենտրոն մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնում անցկացվեց Վահան Տերյանի 133-ամյակին նվիրված «Մեր լեզվի մոգը» խորագրով գրական ցերեկույթ՝ կենտրոնի ուլունքագործության, մեքենայով ասեղնագործության և երգարվեստի խմբակների սաների մասնակցությամբ:

Միջոցառման նպատակն էր գնահատել մեծն բանաստեղծի ավանդը հայ գրականության ժառանգության մեջ, սաներին ծանոթացնել Տերյանի կյանքին ու գործունեությանը, հաղորդակից դարձնել բանաստեղծի հուզառատ և հոգեպարար ստեղծագործություններին:

Ցերեկույթը կառուցված էր Տերյանի՝ «Մթնշաղի անուրջներ», «Գիշեր և հուշեր», «Երկիր Նաիրի» ժողովածուներից ընտրված բանաստեղծությունների ընթերցմամբ, որոնք ընդմիջվում էին  գրականագիտական վերլուծություններով՝ բացահայտելով Տերյան-վարպետի պատվավոր տեղը հայ մեծ բանաստեղծների Պառնասում:

Սաները, խոսելով Տերյանի չափածոյի լեզվաոճական առանձնահատկությունների մասին, մեջ բերեցին հայ դասական գրականության նշանավոր գրողների մտորումներն ու գնահատականները: 

Կարոտի, կյանքի հանդեպ ունեցած սերն ու անհույս տառապանքը, բանաստեղծի ապրած խոր ու զգացմունքային ջերմությունը սաները փոխանցեցին ներկաներին՝ պատկերելով լուսավոր թախծի և քնքշաթույր ստվերի ուրվանկար: Նրանք կարողացան զգուշորեն ու հանգիստ փոխանցել կյանքից նեղացած, բայց կյանքին սիրահարված Տերյանի հույզերն ու ապրումները: Նրա լիրիկական ու անրջային ստեղծագործություններն ունկնդրելով՝ ներկաները հայտնվեցին մի աշխարհում, որը կոչվում է տերյանական:

Հավատարիմ մնալով Տերյանի բանաստեղծական լեզվի հնչեղ մեղեդայնությանն ու երաժշտականությանը՝ պոեզիայի ժամն ընմիջվում էր տերյանական երգերով, որոնք արդեն քանի˜ սերնդի հուզել և խորը ապրումներ են պարգևել: 

Որպես ավարտ՝ ցուցադրվեցին հատվածներ Տերյանի կյանքի վերջին օրերից, հնչեց մահամերձ բանաստեղծի վերջին «Մնա՛ք բարով»-ը՝ ավելի ազդեցիկ ու տպավորիչ դարձնելով մթնոլորտը:

Ս. Էլբակյան

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…