Փետրվարի 19-ին Երևանի Մ.Գալշոյանի անվան հ.148 ավագ դպրոցում օրը հագեցած էր գրքերի բույրով... Այոˊ, այոˊ, եթե չեք զգացել այդ բույրը, ապա երբեք էլ ուշ չէ, ինչպես հանճարեղ Եղ.Չարենցն էր ասում. «Օ˜, գրքերի աշխարհը տիեզերք է անեզր...»։
Դպրոցի գրադարանավարը՝ տիկին Գրետան, իր սիրած գործի լիարժեք տիրուհին էր այսօր, երբ սիրով ու պատասխանատվությամբ ուղեկցեց աշակերտներին՝ գիրք նվիրելու և աշակերտների բարեմաղթանքներով շնորհավորելու կրթօջախի տնօրենին՝ Հ.Դավթյանին, ով մանկավարժական կուռ աշխատակազմով ոչ մի ջանք չի խնայում գրագետ և քաղաքակիրթ հայ դաստիարակելու դժվար, բայց ընտրած ու սիրելի աշխատանքում։ Փոխադարձ բարեմաղթանքներ ստանալով՝ դպրոցի աշակերտները գրադարանավարուհու բարեհամբույր ընդունելությանն արժանացան գրադարանում՝ նրանից լսելով գրքի և այն ընթերցելու կարևորության մասին...
Դպրոցի XIԱ և XIԴ դասարանների աշակերտները, օրվա խորհրդին համահունչ, պատրաստել էին փոքրիկ գրքույկներ՝ բանաստեղծությունների ընտրանիով, որոնք բազմաթիվ մաղթանքներով նվիրեցին միմյանց, ուսուցիչներին։
Առանձնահատուկ էր նաև ուսմասվար Ա.Գևորգյանին երկու աշակերտուհիների նվիրած գրքույկ-տետրը, որը պետք է համալրվեր թանկագին հուշերով և լավագույն նորություններով...
Դպրոցի ուսմասվար Ա.Գևորգյանի վաղ առավոտյան տրված հանձնարարության՝ իմաստավորել օրը, գրադարանավար Գ.Հովակիմյանի անմիջական նախաձեռնության և աշակերտների ակտիվ մասնակցության շնորհիվ «Գիրք նվիրելու օրը» վերածվեց մեծ դասի,որի նպատակն էր. «Անհրաժեշտ է միայն թերթել գիրքը, և նա ինքը քեզ կբացի իր գաղտնիքները. ինքդ էլ չես զգա, որ քո հոգում տեղի կունենա հեղաշրջում, բայց գրքերի աշխարհը կմնա կրկին անսահման ու անվերջ...»։
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ