ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Նախարարը հանդիպել է «Լռության ձայն» կազմակերպության ներկայացուցիչներին

Մարտի 1, 2018
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանն ընդունել է «Լռության ձայն» հասարակական կազմակերպության նախագահ Արտաշես Հովհաննիսյանին և լսողության խանգարումներ ունեցող երիտասարդների: Վերջիններիս նախարարը հրավիրել էր հանդիպման՝ լսելու նրանց մտահոգությունները  և առաջարկությունները՝ «Բարձրագույն կրթության մասին» օրինագծում ներառականության ապահովման և հաշմանդամություն ունեցող անձանց խնդիրների ամրագրման վերաբերյալ: Երիտասարդները նշել են, որ ի տարբերություն հանրակրթական համակարգի՝ բարձրագույն կրթության ոլորտում հաշմանդամություն ունեցող անձանց համար որոշակի դժվարություններ կան մատչելիության, հասանելիության և, առհասարակ, ներառականության տեսանկյունից: Ըստ հանդիպման մասնակիցների՝ կոնկրետ լսողության խանգարում ունեցող անձանց համար բուհերում բացակայում են թարգմանիչների հաստիքներ, իսկ առկա թարգմանիչները կարիք ունեն հավելյալ վերապատրաստման:

Նախարարը ներկաներին տեղեկացրել է, որ օրինագծում որոշակի լուծումներ են տրվել հաշմանդամություն ունեցող անձանց խնդիրներին, իսկ որոշ հարցեր կկարգավորվեն օրենքից բխող ենթաօրենսդրական ակտերի մշակման փուլում: Առկա բոլոր խնդիրներին համակարգային լուծում տալու համար, ըստ Լևոն Մկրտչյանի,  անհրաժեշտ են ֆինանսական մեծ ներդրումներ: Նախարարը նշել է, որ անհրաժեշտ է կատարել համապատասխան վերլուծություն և հաշվարկ, որի արդյունքում գուցե կարիք լինի Մանկավարժական համալսարանում, օրինակ, ներդնել թարգմանիչների մագիստրոսական ծրագիր: «Սրա արդյունքում մի քանի տարի հետո կունենանք թարգմանիչների սերունդ և ամեն բուհում՝ առնվազն մեկ այդպիսի հաստիքի առկայություն»,-նշել է Լևոն Մկրտչյանը՝ հավաստիացնելով, որ պետությունը կանի  հնարավորը՝ երիտասարդների մասնագիտական ուսումնառությունն առանց խոչընդոտների կազմակերպելու համար:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…