ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Աշխատանքային քննարկում` հանրակրթության բովանդակային փոփոխությունների վերաբերյալ

Մարտի 1, 2018
Պաշտոնական

ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության Երևանի թիվ 112 ավագ դպրոցում տեղի է ունեցել հանրակրթության պետական չափորոշչին նվիրված աշխատանքային քննարկում, որը վարել է ԿԳ նախարարի տեղակալ Մանուկ Մկրտչյանը: Քննարկմանը մասնակցել են  ԿԳՆ կրթության ազգային ինստիտուտի տնօրեն Նորայր Ղուկասյանը, ԿԳՆ հանրակրթության վարչության պետ Աշոտ Արշակյանը, մի շարք ավագ դպրոցների տնօրեններ, դպրոցի առարկայական մեթոդական միավորումների նախագահներ, ուսուցիչներ և ոլորտի այլ ներկայացուցիչներ: 

Քննարկումը վերաբերել է հանրակրթության պետական չափորոշչին, հանրակրթական հիմնական ծրագրերի բովանդակության պարտադիր նվազագույնին, Հայաստանի Հանրապետության հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների զարգացման անհատական ծրագրերին, ուսումնական պլաններին, դասավանդվող առարկայացանկին, դասագրքերին, ինտեգրված առարկաներին և դրանց վերաբերյալ ներկայացվող առաջարկություններին:

ՀՀ ԿԳ նախարարի տեղակալը, ողջունելով հանդիպման մասնակիցներին, ընդգծել է, որ մասնագիտական հանրույթի կարծիքն արդյունավետ քաղաքականություն մշակելու տեսանկյունից շատ կարևոր է. «Կրթական համակարգն այսօր բովանդակային նոր փոփոխությունների փուլում է գտնվում և դուք, որպես այդ փոփոխությունների գլխավոր շահառու, պետք է ակտիվություն դրսևորեք, որպեսզի հետագայում ստիպված չլինենք հետին թվով դժգոհել ու  հարցեր բարձրացնել»,- նշել է ԿԳ նախարարի տեղակալը:
Թիվ 112 ավագ դպրոցի տնօրեն Սարգիս Քարամյանը ներկայացրել է ՀՀ-ում հանրակրթական դպրոցի զարգացման անհատական ծրագրի վերաբերյալ իր ունեցած պատկերացումներն ու տեսլականը: Այս առնչությամբ իրենց առաջարկություններն են ներկայացրել հանդիպմանը ներկա մեթոդական միավորումների նախագահները: 
ՀՀ ԿԳ նախարարի տեղակալ Մանուկ Մկրտչյանն առաջարկել է ներկայացված դիտարկումները ընդհանրացնել և հնարավորինս սեղմ ժամկետում գրավոր ներկայացնել ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն՝ դրանք, որպես մասնագիտական կարծիք դիտարկելու նկատառումով:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)