ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Աղետներին դիմակայելու մասին տեղեկացվածությունը ապահովում է պաշտպանվածությունը

Մարտի 2, 2018
Լուրեր կազմակերպություններից

Տավուշի մարզի Ազատամուտ համայնքի  ԻՄՓԱՔԹ կրտսեր ակումբը հիմնվել է 6 ամիս առաջ՝ արդեն 4 տարի գործունեություն ծավալող ԻՄՓԱՔԹ ավագ ակումբի համայնքային ծրագրի իրականացումից հետո, երբ այդ ծրագրի շահառու շատ երեխաների խնդրանքով բացվեց նոր ակումբ: Ակումբի անդամներ են  համայնքի երեխաները  և  ոչ ֆորմալ ուսուցմամբ խթանվում է նրանց քաղաքացիական վարքագծի ձևավորումը  և  համախմբումը համայնքի խնդիրների լուծման գործում: Կարևորելով իրենց կարողությունների գործնական կիրառումը, ակումբն իրականացրեց համայնքային իր առաջին ծրագիրը  «Տեղեկացեք և կլինեք պաշտպանված» խորագրով։ Նպատակն էր դպրոցի աշակերտների շրջանում բարձրացնել իրազեկվածությունը երկրաշարժերի դեպքում անհրաժեշտ վարքագիծ դրսևորելու մասին, ուսուցանել այն կանոնները, որոնց տիրապետելով կարելի է նվազեցնել աղետների դեպքում կորուրստները: Ծրագիրը բազմաբովանդակ էր և հագեցած: Ներկայացվեցին երկրաշարժից վտանգներից խուսափելու համար կարևոր գործողությունների և աղետի դեպքում ճիշտ գործելու վարքականոնների վերաբերյալ շնորհանդես, տեսանյութեր, թեմատիկ բեմականացումներ, որոնք ընթացան ինտերակտիվ և շատ ակտիվ մթնոլորտում: Կազմակերպվել էր նաև երկրաշարժի  և  դրա ընթացքում ճիշտ գործելու մասին նկարչական աշխատանքների մրցույթ, որի արդյունքները ամփոփելուց հետո մասնակիցները ստացան խրախուսական նվերներ: Դպրոցում նաև փակցվեցին երկրաշարժի նախանշանների, աղետի  ժամանակ ճիշտ վարքագիծ դրսևորելու մասին պաստառներ, երեխաներին բաժանվեցին համապատասխան տեղեկատվությամբ էջանիշներ:  Ակումբի առաջնորդ Սյուզաննա Միրզոյանի կարծիքով  կորուստները երկրաշարժի ժամանակ ոչ միայն կախված են աղետից,այլ նաև մարդկանց իրազեկության մակարդակից։ Միջոցառման մասնակիցներից 13 ամյա Գոռը նշում է .«Ծրագիրն ուսուցանող էր և շատ տեղեկատվություն ստացա: Ես ապրում եմ շենքի 5 –րդ հարկում և այս ներկայացումների միջոցով սովորեցի, թե ինչ պետք է անել երկրաշարժի ընթացքում,  եթե գտնվում եմ շենքի բարձր հարկերում: Քանի որ բնական աղետները կարող են լինել հաճախ, կցանկանամ, որ նման ուսուցողական ծրագրերը հաճախակի կազմակերպվեն, որպեսզի բոլորս իրազեկ լինենք»:

ԻՄՓԱՔԹ  ծրագիրը մշակվել է Ռումինիայում «Նոր Հորիզոններ» հիմնադրամի կողմից և Հայաստանում իրականացվում է Վորլդ Վիժն Հայաստանի կողմից: Նպատակն է համախմբել երիտասարդությանը  ԻՄՓԱՔԹ  խմբերում, աջակցել նրանց ձեռք բերել քաղաքացիական հասարակության և աշխատանքային շուկայում մրցունակ լինելու համար անհրաժեշտ կարողություններ: Հայաստանի Լոռի, Տավուշ, Արագածոտն, Շիրակ, Սյունիք, Գեղարքունիք մարզերում և Երևան քաղաքում գործում են  86 ԻՄՓԱՔԹ և ՍՔԱՅ ակումբներ, որոնց անդամներ են մոտ 1510 երեխա և երիտասարդ, որոնց  առաջնորդում են 130 վերապատրատսված առաջնորդներ: 

ՎՎՀ Իջևանի գրասենյակ

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…