Քաղացիական պաշտպանության միջազգային օրվան՝ մարտի 1-ին նվիրված Լճաշեն գյուղի Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջնակարգ դպրոցի 1-12-րդ դասարաններում անցկացվեցին գործնական պարապմունքներ ու զրույցներ՝ «Փրկարարական և տարհանման միջոցառումների իրականացումը» թեմայով:
5-12-րդ դասարաններում զինղեկի և դասղեկների նախաձեռնությամբ անցկացվեցին փրկարարական, տեղահանման և առաջին բժշկական օգնության միջոցառումներ ՝ օգտագործելով շինա, անշարԺացնող պարագաներ, պատգարակ, շնչադիմակ և այլն: Առավել ուշագրավ էին 1-4-րդ դասարանների աշակերտների «Պատրաստ եղիր դիմակայել աղետին» զրույցներն ու միջոցառումները: Դասասենյակների կահավորանքը, ուսուցիչների մեղմ ժպիտը տրամադրող էր. Հետաքրքիր ծրագիր էր սպասվում: Այն կազմակերպել էր տարրական կրթության մեթոդական միավորման նախագահ Վարսիկ Կարապետյանը:
Հնչեցին զանգերը, և ազդարարվեց տագնապ: Զգացվեց, որ աշակերտները լավ պատկերացում ունեին կրակի, երկրաշարժի,ջրհեղեղի,գազի թունավորումների և տարերքի այլ ընդվզուների մասին:
Փոքրերի ասմունքը, երգը, նվագները ներթափանցված են հույզով, գիտելիքներով ու ուսուցողական տրամադրությամբ:
1-ին ա, բ դասարաններում կազմակերպվեց գործնական պարապմունք՝ ինչպես պաշտպանվել երկրաշարժի ժամանակ:Երեխաները ցուցադրեցին իրավիճակները
- մտնել նստարանների տակ
- կանգնել սենյակի ամուր պատի տակ
- պայուսակը գլխին՝ դուրս գալ ամենամոտ դռնից
2-րդ ա դասարանում տարերային աղետների մասին զրույց վարեց դասվար Հ.Առաքելյանը:
3-րդ ա, 4-րդ ա, բ դասարաններում անցկացվեցին զրույցներ տարբեր իրավիճակներում անվտանգության կանոններն իմանալու և դրանք կիրառելու մասին:
Այստեղ նույնպես կատարվեց գործնական աշխատանք ՝ երկրաշարժից, ջրհեղեղից, հրդեհից պաշտպանվելու համար:Երեխաները ճիշտ կատարեցին հրահանգները:
Կարևորեցին այն հանգամանքը , որ բոլոր դեպքերում պետք է ճիշտ կողմնորոշվել և հնարավորության դեպքում իրենց հետ վերցնել փաստաթղթերը և առաջին օգնության դեղարկղը:
Գործնական պարապմունքի ավարտին դպրոցի տնօրեն Ա.Մուրադյանը շնորհակալություն հայտնեց բոլոր մասնակիցներին և կազմակերպիչներին միջոցառումներն ու գործնական պարապմունքը պատշաճ մակարդակով անցկացնելու համար և շեշտեց դրանց դաստիարակչական մեծ նշանակությունը աշակերտների գիտելիքները հարստացնելու և բոլորին տարերային աղետներին պատրաստ դարձնելու ուղղությամբ:
Տնօրենի՝ մասնագիտացված կրթական աջակցությունների գծով տեղակալ՝ Ն.Դավթյան
Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…
Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ