ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

TIMSS 2011 տվյալների երկրորդային վերլուծություն

Մարտի 16, 2018
Լուրեր կազմակերպություններից

Իսկ դուք քանի՞ գիրք ունեք ձեր ընտանեկան գրադարանում: Հաշվե՛ք, որովհետև դրանից կախված են մեր աշակերտների կրթական ձեռքբերումները:

«Պաշարների շտեմարանի» «Հետազոտություններ, ուսումնասիրություններ» բաժնում տեղադրվել է «TIMSS 2011 տվյալների երկրորդային վերլուծություն» նոր հետազոտությունը:

  • Հետազոտության նպատակն է բացահայտել աշակերտների կրթական ձեռքբերումների կախվածությունը օբյեկտիվ և սուբյեկտիվ փոփոխականներից՝ առաջարկել արդյունքների բարելավման ուղիներ:  
  • Հետազոտության հիմնական խնդիրն է՝ գնահատել աշակերտների կրթական ձեռքբերումների կապը վերահսկվող՝ միջամտության ենթակա և չվերահսկվող՝ միջամտության չենթարվող փոփոխականների հետ:  

Հետազտության իրականացման համար ընտրվել են TIMSS 2011 (Trends in Mathematics and Science Study) 8-րդ դասարանի արդյունքները: