ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Խառնաշփոթ –միջոցառում

Մարտի 19, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Մեծանում ենք

 

Ջերմուկի Մ.Գորկու անվան թիվ 1 դպրոցի VI դասարանի դասղեկ Հերիքնազ Գևորգյանը բազում թելերով կապվել է իր դասղեկական դասարանի հետ, հարազատորեն ու սրտացավորեն օգնում է ու աջակցում նրանց: Փորձում է ճիշտ, ռեալ և իրատեսական վերլուծությունների օգնությամբ ձևավորել նրանց աշակերտական օրինակելի կեցվածքը: Ահա այսօր նրանք գործադրել են ջանքեր, հրավիրել են իրենց դասարանի բոլոր մայրիկներին, ուսուցիչներին և փորձում են տարաբնույթ անակնկալների մի ամբողջ շարանի օգնությամբ հաճելի ակնթարթներ պարգևել նրանց, վայելել նրանց ներկայությունը այս լուրջ ու պատասխանատու պահին:

Ահա սկսվում է տոն-ցերեկույթը և մեկը մյուսի հետևից մանրակրկիտ վերլուծվում են դասարանական խնդիրները: Տոնի ընթացքում հնչում են նրանց ուրախ, սիրելի երգերը: Անչափ զարմացած, հիացած ու երջանկացած են մայրիկները: Նրանք հասկացան, թե որքան փոխվել են իրենց զավակները, որքան ճիշտ, ինքնուրույն ու սկզբունքային դատողություններ են անում: Առավել մեծ անակնկալը աշակերտների կողմից պատրաստված մրգային և բանջարեղենային աղցաններն էին, որոնք համտեսեցին ներկաները: Ցերեկույթը ավարտվեց թեյախմության տաք արարողությամբ: Ջերմ ու տաք մթնոլորտը առավել համագործակցային ու անմիջական վերլուծությունների հնարավորություններ տվեցին ամենքին:

Մ.Գրիգորյան

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)