ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Անգլերենի իմացությունը ոչ թե առավելություն է, այլ` կենսական անհրաժեշտություն

Մարտի 19, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

16.03.2018թ.Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կազմակերպված հերթական միջոցառումը նվիրված էր անգլերենի այբուբենի տոնին: /Ուսուցիչ Սվետա Հայրապետյան/ IIIա,բ,գ դասարաններ/ Ինքնատիպ ու յուրօրինակ միջոցառում, որտեղ աշակերտները ներկայացրին անգլերենի այբուբենի գաղտնիքները, գիտելիքների գանձարանի տերը դառնալու հպարտությունը: Նրանք ասմունքեցին անգլերենի տառերի, գույների, թվերի, կենդանիների մասին: Նրանց խոսքը սահուն և ճիշտ առոգանությամբ էր հնչում, իսկ մատուցած տեղեկությունները՝ հետաքրքիր:

Նպատակը՝

ա/ ձևավորել տարիքին համապատասխան բառապաշար, քերականական տարրեր

բ/զարգացնել սովորողների մոտ բանավոր խոսքի, միմյանց հետ շփվելու, օտար լեզվով բանավոր խոսքի ընկալման հմտությունները

գ/ զարգացնել սովորողի մոտ ստացած գիտելիքների և հմտությունների գործածման կարողություն

Հեքիաթային, բազմաբովանդակ և գեղեցիկ միջոցառումը նոր էջ կբացի աշակերտների դպրոցական առօրյայում: Այս միջոցառումը դարձավ երրորդցիների սիրո և երախտագիտության դրսևորումը դասավանդող ուսուցչի նկատմամբ, ով աջակցել, կրթել ու դաստիարակել է իրենց: Նրանք գիտակցում են,որ անգլերենի իմացությունը տալիս է արտասահմանում կրթություն ստանալու, նորագույն ոսումնասիրությունների և տեղեկատվության հետ ծանոթանալու բազմաթիվ հնարավորություններ:

ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ժաննա Վարդանյան

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)