ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Դաստիարակության դրական մոտեցումներ

Մարտի 23, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Կապանի N13 հիմնական դպրոցում կայացավ ԾԽ հերթական սեմինար-պարապմունքը «Դաստիարակության դրական մոտեցումներ» ծրագրի շրջանակներում: (Դասընթացավար Անի Ավետիսյան)
Թեման Զայրույթը երկրորդական զգացմունք
Զայրույթի ուրվագիծ.զայրույթի դրսևորումները
Նպատակը
ա/Բացահայտել իրավիճակն ակտիվացնող հանգամանքը
բ/ Ձևավորել սեփական մտքերն ու կարծիքները
գ/ Բացահայտել զայրույթի հիմքում ընկած իրական զգացմունքները
դ/ Փորձել պատկերացնել,թե ինչ կարող էին մտածել այլ մարդիկ նման իրավիճակում՝ զայրույթի զգացումից խուսափելու համար:
Ճանաչողական-վարքագծային մոդելի և զայրույթի կառավարման հարցում դրա դերի ներկայացումից հետո դասընթացավարը մասնակիցներին առաջարկեց գործնականում պարզել, թե ինչպես կարող են կիրառել այդ մոդելը զայրացած վիճակում երեխայի այս կամ այն արարքին արձագանքելիս: Այս նպատակով մասնակիցներին նախ ներկայացրեց «Զայրույթի գիտակցումը» նյութը, վերջինս պարունակող հղումներ բաժանեց և օգնեց մասնակիցներին նախ սեփական, իսկ հետո նաև ձեռքբերված օրինակների քննարկմամբ յուրացնե;լ մոդելը: Կատարեցին «Մեծահասակի արձագանքները զայրացած վիճակում» առաջադրանքը:
Սիրելի ծնողնե՛ր, դրականորեն վերաբերվեք ձեր զայրույթին: Բացատրեք՝ ինչու եք բարկացել: Հիշեք, որ կրտսեր տարիքի երեխաները հաճախ կարծում են, որ իրենք են ձեր բարկության պատճառը: «Ես բարկացել եմ, որովհետև ………..» արտահայտությունը կօգնի ձեր երեխաներին հասկանալ, թե որն է ձեր զայրույթի իրական պատճառը: Եթե մեծահասակները գործնականում կիրառեն իրենց զայրույթը վերահսկելու հմտությունները, ապա նրանք կկարողանան զայրույթի վերահսկման լավ օրինակ ծառայել իրենց երեխաների համար:

ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ժաննա Վարդանյան

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…