ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Անկախության 25-ամյակին նվիրված միջոցառում Հրազդանի հ.7 միջնակարգ դպրոցում

Հոկտեմբերի 12, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Հրազդանի N 7 միջնակարգ դպրոցում «Ընդհանուր և դասղեկների» մեթոդմիավորման նախագահի նախաձեռնությամբ և 3-12-րդ դասարանների դասղեկների աջակցությամբ կազմակերպվեց և անցկացվեց Անկախության 25-րդ տարեդարձին նվիրված միջոցառում, որը կրում էր «Ես սիրում եմ իմ երկիրը» խորագիրը։ Միջոցառմանը ներկա էին ուսուցիչներ, ծնողներ և համայնքի ներկայացուցիչներ։ Մասնակիցները, տոգորված հայրենասիրությամբ, ներկայացրեցին անկախ Հայաստանի անցած 25-ամյա ուղին, ձեռքբերումներն ու նվաճումները։ Իրենց երգ ու պարով, գեղեցիկ ասմունքով աշակերտները փաստեցին, որ իրենք են անկախության այն սերունդը, որը պիտի դառնա մեր երկրի լուսավոր գալիքի կերտողը, իր հիմնաքարն ունենա մեր երկրի զարգացման ու շենացման գործում։ Միջոցառումը ևս մեկ անգամ ապացուցեց, որ դպրոցում բարձր հիմքերի վրա է դրված մատաղ սերնդի ռազմահայրենասիրական դաստիարակությունը։

Պատմությունն ու իրականությունը միահյուսած՝ անկախության սերնդի շուրթերով հնչեցին իբրև աղերս առ Աստված․ «Տե՛ր Աստված, ուժ տու՛ր մեզ զորանանք, հզոր Հայաստան դառնանք»։

Նպատակը մեկն էր․ հայի ուժն իր միասնության մեջ է, ինչի շնորհիվ էլ այսօր տոնում ենք մեր երկրի 25-ամյա անկախությունը։ «Կեցցե՛ իմ անկախ Հայաստանը» հպարտ կոչով էլ ազդարարվեց միջոցառման ավարտը։

Ընդհանուր և դասղեկների մեթոդմիավորման 
նախագահ՝ Գայանե Դանիելյան

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)