ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Միջոցառում նվիրված Արմավիրի հ.1 ավագ դպրոցի 75-ամյակին

Հոկտեմբերի 12, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

08.10.2016 ..... Այսօր հոբելյան է, 75 -ամյա հոբելյան, և հերոսը Արմավիր քաղաքի Ռ.Եղոյանի անվան թիվ 1 ավագ դպրոցն է, որն իր ծննդյան առաջին իսկ պահից կերտել է մի ազնիվ կենսագրություն՝ հարստացած հզոր ձեռքբերումներով, ժամանակի փորձությանը դիմակայած և հենց ժամանակի հրամայականով բովանդակային նոր ելևէջումներով իմաստացած իր ուրույն ձեռագրով և, որ ամենակարևորն է, հասարակական- քաղաքական կյանքի գրեթե բոլոր ոլորտներում իրենց նշանակալի ավանդը ներդրած շրջանավարտներով: 75 գարունների պատմություն ունեցող այս կրթօջախը ստեղծման 1-ին իսկ օրերից հավատարիմ է մնացել իր տեսակին ՝ հնարավորիս ձգտելով մատաղ սերնդի կրթության ու դաստիարակության սուրբ գործում առաջինը լինել ոչ միայն թվագրումով, այլև էստ էության:

Օրվա առթիվ և Հայաստանի Հանրապետության Արմավիրի մարզի կրթության, մանկավարժության ոլորտում և մատաղ սերնդի դաստիարակության գործում ունեցած նշանակալի ավանդի համար, ինչպես նաև երկարամյա, անբասիր, վաստակաշատ մանկավարժական գործունեության համար ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի, Արմավիրի մարզպետի և քաղաքապետի կողմից պատվոգրերով պարգևատրվեցին կրթօջախի տարբեր տարիների մանկավարժներ:

Կրթության և գիտության նախարարության բարձրագույն պարգևով` ոսկե հուշամեդալով պարգևատրվեց նաև Ռ. Եղոյանի անվան թիվ 1 ավագ դպրոցը:Դպրոցի հիմնադրման 75-րդ տարեդարձի առթիվ տնօրինության կողմից կրթօջախի տարբեր տարիների լավագույն շրջանավարտները ստացան «Պատվավոր շրջանավարտ» հուշագիր և կրծքանշան:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)