ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Եվրոպական Միության խորհրդանիշները

Հոկտեմբերի 13, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Հոկտեմբերի 3-ին Սիսիանի ավագ դպրոցի հումանիտար հոսքի իրավագիտական ենթահոսքի XII դասարանում «Աջակցություն ԵՄ հաղորդակցությանը Հայաստանում բարեփոխումների վերաբերյալ» ծրագրի շրջանակներում ինտեգրված դաս էր «Եվրոպական Միության խորհրդանիշները» թեմայով: Ինտեգրված առարկաներն էին՝

- Համաշխարհային պատմություն
- Աշխարհագրություն
- Հասարակագիտություն

Դասը վարեցին պատմության և հասարակագիտության ուսուցիչ՝ Լ. Գրիգորյանը և աշխարհագրության ուսուցիչ՝ Լ. Թորոսյանը: Մինչ դասը սովորողներին հաղորդվեցին նախնական գիտելիքներ ԵՄ-ի մասին՝ օգտվելով դպրոցի գրադարանում առկա համապատասխան գրականությունից, համացանցից: Անցկացվեցին զուգահեռներ նաև հայոց խորհրդանիշների հետ:

Դասն իրականցվել է նախագծային մեթոդով՝ համաձայն ուղեցույց ձեռնարկի: Դասին ներկա էին 20 սովորող: Դասարանը բաժանվել է 4 խմբի: Յուրաքանչյուր խումբ աշխատել է իրեն հանձնարարված բաշխիչ նյութի շրջանակներում:

Հանձնարարվեց տնային աշխատանք՝ պատրաստել զեկուցումներ ԵՄ խորհրդանիշների վերաբերյալ, ինչպես նաև ավարտել աշխատանքը ուրվագծային քարտեզների հետ:

  • Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ anna.antonyan

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…

  • Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարրաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մադաթյան Կարինե

    ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…

  • Գնահատման նոր համակարգը դպրոցներում. մոտիվացիայի անկու՞մ, թե՞ աճ:

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: :Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…