ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Հայաստանի Անկախության 25-ամյակ

Հոկտեմբերի 13, 2016
Դպրոցական անցուդարձ

Տոնականորեն էր զարդարվել Սպիտակի Վարդանանց հ.4 հիմն. դպրոցի դահլիճը. բեմում ճախրում էին մեր շնորհալիները՝ ներկաներին ավետելով Հայաստանի Անկախության 25ամյակին և Ուսուցչի տոնին նվիրված միջոցառման սկիզբը: Փոքրիկ Գրիշայի խրոխտ հայացքում ներկաները տեսնում էին հայոց անառիկ լեռները, բեմում ծածանվում էր եռագույնը, ներկաները համակվել էին հայրենասիրության ոգով: Ներկաների աչքի առջևով կարմիր թելի պես անցնում էին Հայաստանի անկախացման ճանապարհն ու մեր հերոսները: Հայրենասիրական երգերը, հերոսական պարերը, գեղեցիկ ասմունքն ուսուցիչներին, ծնողներին և միջոցառման հյուրերին տանում էին մի ուրիշ աշխարհ: Նուրբ և սահուն անցում է կատարվում. այժմ էլ բեմում նույն մասնակիցներն ուսուցիչներին են մեծարում: Նրանք իրենց սրտի խոսքը և մտքի շնորհքը նվիրեցին ուսուցիչներին: Աշակերտներն այնքան պատրաստակամ, այնքան հուզիչ էին ներկայացել միջոցառմանը, որ հնարավոր չէր նրանցից որևէ մեկին առանձնացնել: Դահլիճում ավարտվել էր միջոցառումը, որը կազմակերպել էր փոխտնօրեն Ազգանուշ Այվազյանը, բայց ներկաներից ոչ ոք չէր ուզում հեռանալ: Միջոցառումն անչափ ուսանելի էր, գեղեցիկ և դիտարժան:

 

  • Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ anna.antonyan

    Հարգելի ուսուցիչներ,սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման՝ << Գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումը տարրական դասարաններում>>:Տարրական դասարաններում գեղարվեստական ստեղծագործությունների ուսուցումն ունի մի շարք առանձնահատկություններ: Դրանց նկատառմամբ և ճիշտ գործադրմամբ աշակերտների կողմից թեմայի յուրացումը…

  • Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարրաններում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մադաթյան Կարինե

    ՀարգելիÕœ, ուսուցիչներ սիրով Ձեզ եմ ներկայացնում իմ թեման<<Ինչպե՞ս ուսուցանել բանաստեղծությունը տարրական դասարաններում>>:Ինչպես գրականության մեջ իրականության երևույթների արտացոլումը թերի կլիներ առանց քնարերգության, այնպես էլ դպրոցը չէր կարողանա իրագործել իր առջև դրված…

  • Գնահատման նոր համակարգը դպրոցներում. մոտիվացիայի անկու՞մ, թե՞ աճ:

    Թեմայի հեղինակ՝ Գ. Գևորգյան

    Գնահատել նշանակում է որոշել գիտելիքների,հմտությունների,արժեքների և դիրքորոշումների մակարդակը,որոնք սահմանված են ուսումնական առարկաների չափորոշիչներով: Այսօր հանրակրթական դպրոցներում գոյություն ունեն գնահատման երկու փոխկապակցված ձևեր՝ձևավորող և միավորային:2021թ.-ին,երբ դպրոցներում նոր էր ներդրվելու ձևավորվող գնահատման…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…

  • Ընթերցանության դերը տարրական դպրոցում

    Թեմայի հեղինակ՝ Մուշեղյան Քրիստինե

    Բոլորիս քաջ հայտնի է, որ ընթերցանությունը ծնում է երեխաների մտավոր և հոգևոր զարգացման հիմքերը, և դրա դերը տարրական դպրոցում անհամեմատ կարևոր է: :Այս փուլում ձևավորվում են երեխայի առաջին ընթերցողական հմտությունները,…