Արցախի Մարտունու շրջանի Նորշեն համայնքը մի քանի հարյուր տարվա պատմություն ունի, մոտ 300 բնակիչ եւ 80 տնտեսություն: Բնակիչները հիմնականում գյուղատնտեսությամբ են զբաղվումˋ անասնապահությամբ ու հողագործությամբ: 2017թ. սեպտեմբերին Նորշեն «գործուղված» ուսուցիչ Արա Հարությունյանը վստահ է, որ գյուղը կարելի է այլ ուղիով տանել, օրինակˋ դարձնել Արցախի տեխնոլոգիական կենտրոն:
Ինժեներ-նախագծող Արան «Դասավանդի´ր, Հայաստան» ծրագրով աշխատում է Նորշենիˋ 54 աշակերտ ունեցող դպրոցում, ֆիզիկայի ուսուցիչ է, ազգային պարերի խմբակ ունի:
Դասը հետաքրքիր ու ինտերակտիվ դարձնելու նպատակով Արան որոշում է դասարանումˋաշակերտների սեղանին, ստեղներ տեղադրել: Ուսուցչի հարցին պատասխանելու համար աշակերտները սեղմում են ստեղնը, իսկ ուսուցչի սեղանի վահանակին վառվում է համապատասխան լամպը: Արան գաղափարը ներկայացրեց Awesome հիմնադրամին, հաղթեց ու փոքր դրամաշնորհով ստեղծեց «ՆորՇենԼաբ»-ը:
Նոր մեթոդի ներդրմանն աշակերտները ոգեւորությամբ էին հետեւում, ու Արան սկսեց մտածել ռոբոտաշինության լաբորատորիայի մասին, որտեղ կարող է երեխաներին տեխնոլոգիական գիտելիքներ տալ: Ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաների ձեռնարկությունների միության (ԻՏՁՄ) գործադիր տնօրեն Կարեն Վարդանյանի օգնությամբ անհրաժեշտ սարքավորումներ ստացան, իսկ 2018թ. հունվարին Նորշենի դպրոցում բացվեց Արցախի 9-րդ «Արմաթ» ինժեներական լաբորատորիան:
«2 խմբակ ունենք, կոչել ենք ծրագրավորման լեզուների անուններովˋ «Աղվես» ու «Կրիա»: Սկզբում նորություն էր, շատերն էին գալիս, հետո ոմանք դուրս եկան, ուրիշները միացան: «Աղվես»-ը խաղային ծրագրավորում է, բայց երբ անցնում ենք ավելի բարդ խնդիրներիˋռոբոտ մոդելավորել, վարել, ոմանց գիտելիքները չեն բավարարում: Բայց դասերին մասնակցել կարող են բոլորը»:
Նորշենի աշակերտների զգալի հաջողությունների ու նոր ծրագրերի մասին՝ mediamax-ի հատուկ ռեպորտաժում
Նյութի աղբյուրը. mediamax.am
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ