ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ուսուցիչ Արան երազում է Նորշենը դարձնել Արցախի տեխնոկենտրոն

Հուլիսի 25, 2018
ՏՀՏ նորություններ

Արցախի Մարտունու շրջանի Նորշեն համայնքը մի քանի հարյուր տարվա պատմություն ունի, մոտ 300 բնակիչ եւ 80 տնտեսություն: Բնակիչները հիմնականում գյուղատնտեսությամբ են զբաղվումˋ անասնապահությամբ ու հողագործությամբ: 2017թ. սեպտեմբերին Նորշեն «գործուղված» ուսուցիչ Արա Հարությունյանը վստահ է, որ գյուղը կարելի է այլ ուղիով տանել, օրինակˋ դարձնել Արցախի տեխնոլոգիական կենտրոն:

Ինժեներ-նախագծող Արան «Դասավանդի´ր, Հայաստան» ծրագրով աշխատում է Նորշենիˋ 54 աշակերտ ունեցող դպրոցում, ֆիզիկայի ուսուցիչ է, ազգային պարերի խմբակ ունի: 

Դասը հետաքրքիր ու ինտերակտիվ դարձնելու նպատակով Արան որոշում է դասարանումˋաշակերտների սեղանին, ստեղներ տեղադրել: Ուսուցչի հարցին պատասխանելու համար աշակերտները սեղմում են ստեղնը, իսկ ուսուցչի սեղանի վահանակին վառվում է համապատասխան լամպը: Արան գաղափարը ներկայացրեց Awesome հիմնադրամին, հաղթեց ու փոքր դրամաշնորհով ստեղծեց «ՆորՇենԼաբ»-ը:

Նոր մեթոդի ներդրմանն աշակերտները ոգեւորությամբ էին հետեւում, ու Արան սկսեց մտածել ռոբոտաշինության լաբորատորիայի մասին, որտեղ կարող է երեխաներին տեխնոլոգիական գիտելիքներ տալ: Ինֆորմացիոն տեխնոլոգիաների ձեռնարկությունների միության (ԻՏՁՄ) գործադիր տնօրեն Կարեն Վարդանյանի օգնությամբ անհրաժեշտ սարքավորումներ ստացան, իսկ 2018թ. հունվարին Նորշենի դպրոցում բացվեց Արցախի 9-րդ «Արմաթ» ինժեներական լաբորատորիան:

«2 խմբակ ունենք, կոչել ենք ծրագրավորման լեզուների անուններովˋ «Աղվես» ու «Կրիա»: Սկզբում նորություն էր, շատերն էին գալիս, հետո ոմանք դուրս եկան, ուրիշները միացան: «Աղվես»-ը խաղային ծրագրավորում է, բայց երբ անցնում ենք ավելի բարդ խնդիրներիˋռոբոտ մոդելավորել, վարել, ոմանց գիտելիքները չեն բավարարում: Բայց դասերին մասնակցել կարող են բոլորը»:

Նորշենի աշակերտների զգալի հաջողությունների ու նոր ծրագրերի մասին՝ mediamax-ի հատուկ ռեպորտաժում

Նյութի աղբյուրը. mediamax.am

  • Հարցադրումը՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)

  • Պարզաբանումներ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Պարզաբանումներ

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…

  • Դասի սկզբում կիրառվող օնլայն գործիքներ/ ՈւՀԴ դասապլանով/

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ներկայացնեմ մի քանի հրաշալի օնլայն գործիքներ, որոնք հնարավորություն կտան դասի սկզբում կետրոնացնել աշակետների ուշադրությունը: Մտագրոհ անցկացնելու գործիք է՝ https://www.mentimeter.com , կիրառման ուսուցողական տեսանյութը՝ https://www.youtube.com/watch?v=8ckjXGzOM-g Երբ քիչ ժամանակ կա և չեք…