ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Դուալ համակարգ. ուսուցում և գործնական հմտություններ՝ միաժամանակ

Հուլիսի 27, 2018
Պաշտոնական

Մասնագիտական կրթության ոլորտում դուալ համակարգի ներդրման գործընթացի շրջանակում Տավուշի տարածաշրջանային պետական քոլեջը փոխըմբռնման հուշագրեր է ստորագրել մարզի մի շարք գործատուների հետ՝ Գերմանիայի կառավարության կողմից պատվիրակված և Գերմանիայի միջազգային համագործակցության ընկերության (GIZ/ԳՄՀԸ) կողմից իրականացվող «Մասնավոր հատվածի զարգացում և մասնագիտական կրթություն և ուսուցում Հարավային Կովկասում» ծրագրի աջակցությամբ:
Միջոցառման մասնակիցներին շնորհավորել է ԿԳՆ նախնական/արհեստագործական և միջին մասնագիտական կրթության վարչության պետ Արտակ Աղբալյանը: «Մեր լավագույն դոնորներից մեկի՝ GIZ-ի հետ մեկ տարի առաջ մեկնարկած ծրագրի պտուղներն այսօր արդեն փորձում ենք քաղել: Իրականում գերմանական դուալ համակարգի ներդրումը հեղափոխական մոտեցում է և ամենակարևոր ուղղություն է ՄԿՈՒ ոլորտում՝ նոր որակի կրթություն տալու առումով: Այս գործընթացում ներգրավված բոլոր կողմերը պետք է ջանք չխնայեն, որպեսզի փորձնական ծրագրի ավարտին հստակ որակական արդյունք արձանագրվի, որի հիման վրա հնարավոր լինի առաջիկա 10 տարիների ընթացքում ամբողջությամբ անցում կատարել դուալի համակարգի և ապահովել ցանկալի արդյունք»,-նշել է Արտակ Աղբալյանը՝ տեղեկացնելով, որ վերոնշյալ համակարգը ներկայումս փորձարկվում է այն մասնագիտությունների գծով, որոնք կառավարությունը գերակա է ճանաչել տնտեսության համար, այն է՝ գյուղատնտեսություն, ՏՏ, զբոսաշրջություն և ճշգրիտ ճարտարագիտություն: «Վերջին երկու մասնագիտությունները փորձարկվում են Տավուշի տարածաշրջանային քոլեջում, որովհետև մարզը շատ գրավիչ է այդ տեսանկյունից, և վերոնշյալ ոլորտներում որակյալ աշխատատեղերի պահանջ կա: Հուսով եմ, որ այս օրինակը վարակիչ կլինի մյուս գործատուների համար»,-նշել է Արտակ Աղբալյանը՝ տեղեկացնելով, որ այս ընթացքում վերանայվել են համապատասխան ուսումնական ծրագրերը, պլանները, իրականացվել են վերապատրաստումներ:
Միջոցառման շրջանակում տեղի են ունեցել նաև դուալ համակարգով «Զբոսաշրջություն» և «Ավտոմոբիլային տրանսպորտի տեխնիկական սպասարկում և նորոգում» մասնագիտությունների իրականացման գործընթացի վերաբերյալ աշխատանքային քննարկումներ, ինչպես նաև այցելություններ գործատու ընկերություններ՝ պրակտիկ ուսուցման կազմակերպման պայմաններին ավելի մանրամասն ծանոթանալու նպատակով:
Նշենք, որ փոխըմբռնման հուշագրերը նպաստելու են կրթական ու մասնավոր հատվածների կայուն համագործակցությանը Տավուշի մարզում. «Ավտոմոբիլային տրանսպորտի տեխնիկական սպասարկում և նորոգում» և «Զբոսաշրջություն» մասնագիտություններով պատրաստվող ուսանողները քոլեջում տեսական ուսուցմանը զուգահեռ գործնական հմտություններ ձեռք կբերեն «Լաստիվեր Անապատ», «Վահան և Թոռներ» և «Գոլդեն Ռեզորտ», «Իջևանատուն», «ԲՈՒԱՏ» և «Արտակ Փիրումյան» ընկերություններում՝ ըստ մշակված և պիլոտավորվող դուալ ուսուցման մեթոդաբանության:
Հիշեցնենք, որ ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության և ԳՄՀԸ-ի համագործակցության շրջանակում ՀՀ 4 ՝ Վայոց Ձորի, Տավուշի, Շիրակի տարածաշրջանային և Երևանի պետական հումանիտար քոլեջներում արդեն փորձարկվում է գերմանական դուալ համակարգը, իսկ 2018թ-ից նախատեսվում է Կոտայքի և Լոռու տարածաշրջանային, Երևանի ինֆորմատիկայի պետական քոլեջներում և այլ ուսումնական հաստատություններում ևս ներդնել նոր մասնագիտություններով դուալ համակարգ: Այն օգնում է զարգացնել ՄԿՈւ շրջանավարտների մասնագիտական կարողությունները՝ ապահովելով վերջինների մրցունակությունը աշխատաշուկայում: Համակարգը նաև նպաստում է սոցիալական գործընկերության զարգացմանը կրթության ոլորտում, որն իր հերթին դառնում է տնտեսության արդիականացման և զարգացման հզոր խթան: 

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)