ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Խորհրդակցություն՝ ներառական կրթության թեմայով

Օգոստոսի 21, 2018
Պաշտոնական

Օգոստոսի 20-ին  ԱՀ կրթության, գիտության և սպորտի նախարարությունում տեղի է ունեցել խորհրդակցություն՝ նվիրված ներառական կրթությանը:  Խորհրդակցությանն    ԱՀ  ԿԳՍ  նախարար  Նարինե  Աղաբալյանը  և  Արցախի  հանրակրթական  դպրոցների  ներառական   կրթության   մասնագետները     քննարկել   են   ոլորտին  վերաբերող  մի   շարք  խնդիրներ,  հանդես  եկել  առաջարկություններով: Հանրապետությունում ներառական  կրթությունը  սկսել  է   գործել  2010  թվականից:  Մինչև  2025  թվականն  Արցախում պետք  է   լրիվությամբ անցում  կատարվի   ներառական   կրթությանը:  «Այս  ուղղությամբ  որոշակի  քայլեր   արդեն  ձեռնարկվել են, սակայն  մեր  հետագա   անելիքները  հստակեցնելու  համար   տարբեր    շահագրգիռ     կողմերի   հետ  դեռևս անհրաժեշտ  են  քննարկումներ  կատարել: Մենք խնդիր ունենք  ինչպես  ներառական  կրթության   համակարգի  արդյունավետության  բարձրացման, այնպես  էլ  դպրոցներում  արդյունավետ  դասապրոցեսների   կազմակերպման  և  անհրաժեշտ պայմաններ ունենալու  առումներով: Մինչև  հիմա  մենք  առանձնացրել  ու  գնահատել  ենք  կրթության  առանձնահատուկ  պայմաններ  ունեցող երեխաների կարիքները: Այսօր  խնդիր ենք դրել նաև գնահատելու ուսուցիչների, մասնագիտական   խմբերի աշխատանքները,  դպրոցներում  անհրաժեշտ   պայմանների  ապահովումը  և այլ  հարցեր»,-ասել  է  Նարինե Աղաբալյանը:  Խորհրդակցության   ընթացքում, իրավիճակը   ճիշտ   գնահատելու  համար,  որոշվել  է ԱՀ առողջապահության  ու աշխատանքի, սոցիալական  հարցերի  և  վերաբնակեցման  նախարարությունների   հետ  համատեղ  ստեղծել  միջգերատեսչական   հանձնաժողով:

«Ներառական կրթություն ստացող երեխաների համար   պետության   բյուջեից  ամեն  տարի   ավելի  քան  100  մլն  դրամ  է նախատեսվում, սակայն  այդ  գումարներն   ըստ  նպատակի  չեն  ծառայում: Այդ   գումարներով   երեխաներին   պիտի  տրամադրվի  տաք  սնունդ, որի  համար  չկան  պայմաններ: Տրամադրվող    գումարներով   գնվում  է  քաղցրավենիք, ինչը  ճիշտ  չէ:  Ավելի   հարմար  կլինի,  եթե   սննդի   համար   նախատեսված   գումարները  տրամադրվի   երեխաների  պայմանների  բարելավմանը»,-նշել  ԿԳՍ նախարարը  և  ավելացրել, որ կարվի ամեն ինչ, որպեսզի ներառական կրթությունն  Արցախում   դրվի  բարձր հիմքերի վրա: Հանրապետությունում  ներառական  կրթության   խնդիրները  համակարգում  է գնահատման և թեստավորման կենտրոնի  համապատասխան  բաժինը, իսկ   շրջկենտրոններում՝   դպրոցների  տնօրինությունների  ՊՈԱԿ-ներում   համապատասխան  մասնագիտական   խմբերը:  Ըստ   Նարինե Աղաբալյանի՝  նրանք պիտի    համագործակցեն  իրար   հետ: Հնարավոր է կենտրոնացվեն և ավելի համակարգված  աշխատեն: Չի բացառվում,  որ  Ստեփանակերտում  ստեղծվի  մի  ՊՈԱԿ, որը  շրջկենտրոններում կունենա  իր  ստորաբաժանումները: Խորհրդակցությանը   գնահատման  և  թեստավորման  կենտրոնի  տնօրեն   Յուրի  Քարամյանն  ընդհանուր   տեղեկություններ  է  հաղորդել   ներառական  կրթության  մասով: Նրա խոսքով՝ ներառական   կրթության   աշխատանքներն  արդյունավետ   կազմակերպելու  համար դպրոցները պիտի համալրվեն   համապատասխան  մասնագետներով։ Նրանք  պետք  է  պարբերաբար  մասնակցեն դասընթացների, որպեսզի    կարողանան   ճիշտ  իրականացնել   ներառական  կրթությունը:

2018-2019  ուսումնական տարում Արցախի Հանրապետությունում կրթության առանձնահատուկ պայմանների կարիք ունեցող 501  երեխա  կա:

Նյութի աղբյուրը. ԱՀ կրթության, գիտության և սպորտի նախարարություն

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)