Կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանն օգոստոսյան խորհրդակցությունների շրջանակում խորհրդակցություն է անցկացրել Երևանի ավագ, մասնավոր և հատուկ դպրոցների տնօրենների հետ: Անդրադառնալով 2018-2019թթ. նոր ուսումնական տարվա նախապատրաստական աշխատանքներին` նախարարը նշել է, որ այս տարի ուսումնական պլանի փոփոխություն տեղի չի ունեցել` հաշվի առնելով, որ բովանդակային փոփոխությունենրի համար ժամանակ է պահանջվում: Սակայն այժմ ԿԳ նախարարությունում ակտիվ քննարկումներ են ընթանում մի շարք ընթացակարգերի և առարկայական չափորոշիչների ուղղությամբ: Նախարարի տեղեկացմամբ` կառավարության հաստատմանն է ներկայացված դասարանների ձևավորման կարգը, որտեղ սահմանվում է աշակերտների միջին և առավելագույն խտությունը: Գալիք տարվա սկզբից փոփոխություններ են նախատեսված դպրոցների ֆինանսովորման կարգում: Ֆինանսավորման նոր բանաձևով կբարելավվի հատկապես մինչև 300 աշակերտ ունեցող դպրոցների վիճակը, քանի որ աշակերտների թվից բացի, հատուկ գործակից կկիրառվի նաև ըստ դասարանների թվի: Արայիկ Հարությունյանի տեղակացմամբ արդեն փոխվել է տնօրենների հավաստագրման կարգը, այժմ քննարկվում է տնօրենի ընտրության և նշանակման կարգի փոփոխությունը: Մասնավորապես նախատեսվում է տնօրենի թափուր տեղ առաջանալու դեպքում մինչև մրցույթ հայտարարելը հրաժարվել ժամանակավոր պաշտոնակատարի նշանակման պրակտիկայից և պարտականությունների կատարումը վերապահել դպրոցի փոխտնօրենին: Վերանայվելու է նաև ուսուցիչների ատեստավորման համակարգը. ներդրվելու է «Ուսուցիչ» համակարգը, որն ենթադրում է մասնագիտական կամավոր ատեստավորում և արդյունքում հնարավոր կլինի աշխատավարձի մինչև 50 տոկոս բարձրացում ունենալ: ԿԳ նախարարի հավաստմամբ, նշված բոլոր փոփոխություններն իրականացվել են հանրային և մասնագիտական շրջանակի դժգոհությունների հիման վրա: Արայիկ Հարությունյանը ընդգծել է, որ առաջիկա տարիներին կարևոր համակարգային խնդիրներից մեկն անցումն է համընդհանուր ներառման. «Այն հասարակությունները, որոնք անցում են կատարել ներառման, ունեն բարձր արժեքային համակարգ և մենք խնդիր ունենք դառնալու նման հասարակություն»,- ընդգծել է ԿԳ նախարարը: Անդրադառնալով դպրոցական համազգեստի խնդրին` նախարարը ևս մեկ անգամ ընդգծել է, որ պարտադրանքն անընդունելի է. «Ես դեմ չեմ սև ու սպիտակ համազգեստին, ես դեմ եմ դրա պարտադրանքին: Եթե որևէ դպրոցի ծնողական խորհուրդ կորոշի նման համազգեստ ունենալ, ես խնդիր չեմ տեսնում: Ինձ համար նաև անընդունելի է այն մոտեցումը, թե ազատ ոճի համազգեստը բացասական է ազդելու կարգապահության վրա: Անգամ խորհրդային տարիներին, երբ բոլորը միասնական համազգեստ էին կրում, կային կարգապահ և անկարգ աշակերտներ` դա կապ չուներ համազգեստի հետ»,- նշել է նախարարը: Անդրադառնալով ավագ դպրոցների ֆինանսավորմանը` նախարարը նշել է, որ տարեսկզբին առաջացած թերֆինասովորման ճեղքվածքը կլրացվի, որպեսզի դպրոցների բնականոն գործունեությունը չտուժի: Խորհրադակցության ընթացքում նախարարը պատասխանել է տնօրենների հարցերին և, ամփոփելով քննարկումը նշել, որ ավագ դպրոցներին տնօրենների հետ քննարկումները ավելի ինտենսիվ են դառնալու:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ