ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մրցույթների մեր հաղթողները

Սեպտեմբերի 26, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

 Գեղարքունիքի մարզի  Լճաշեն գյուղի  Ա.Տեր-Գրիգորյանի անվան միջն. դպրոցի  IXԱ   դասարանի  աշակերտները /ուսուցչուհի՝  Սալվինազ  Սիմոնյան/ ակտիվ  մասնակցություն  ունեցան  «Բարբառների  երկխոսություն» և  Էպոսասացության  մրցույթ-փառատոններին:

IXԱ  դասարանի  աշակերտ  Գևորգ  Բարսեղյանը  2018թ-ի  հուլիսի 11-ին Գավառի  արվեստի դպրոցում  մասնակցեց  «Բարբառների  երկխոսություն»  մարզային 8-րդ   մրցույթ-փառատոնին, բարբառով  պատմեց  Հովհ.Թումանյանի «Սուտլիկ որսկանը»  հեքիաթը,  արժանանացավ հավաստագրի  և  հուշանվերի,  իսկ IIԱ դասարանի աշակերտ ՝ Լևոն  Մհերյանը  տարածքային փուլում  ներկայացրեց՝ Հովհ. Թումանյանի «Պոչատ  աղվեսը»  հեքիաթը,  արժանացավ  խրախուսանքի:

IXԱ   դասարանի  աշակերտուհի   Մանե Խանդանյանը 2018թ-ի օգոստոսի 24-ին Գավառի  երկրագիտական   թանգարանում  մասնակցեց   «Սասնա ծռեր»  էպոսին  նվիրված  մրցույթ-փառատոնի  մարզային փուլին, գրավեց երրորդ տեղը:  Գեղարքունիքի   մարզպետ  Իշխան Սաղաթելյանի կողմից արժանացավ հավաստագրի և խրախուսական նվերի:

Մանեն իրավունք նվաճեց մասնակցելու փառատոնի հանրապետական փուլին, որը  կանցկացվի 2018թ. հոկտեմբերի  6-ին, Աշտարակ  քաղաքի  Պերճ  Պռոշյանի  տուն - թանգարանում:

Մրցույթների մասնակից աշակերտները  դպրոցի տնօրեն Աիդա Մուրադյանի  կողմից արժանացան խրախուսանքի և գրենական  պիտույքների փաթեթ նվեր ստացան:

                                                                  

       

Հ.լեզվի , գրականության, գրաբարի  առարկայական                                                                                 մեթոդական   միավորման   նախագահ    Ջ.Դանիելյան

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Հարցադրումը՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)

  • Պարզաբանումներ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…