Սեպտեմբերի 20-ին կրթության և գիտության նախարարության «Ընտանիք» մանկապատանեկան ստեղծագործական կենտրոնում կայացավ ՀՀ անկախության 27-ամյակին նվիրված «Ազատության գույները» խորագրով համերգ՝ գեղարվեստական խմբերի մասնակցությամբ:
Միջոցառման նպատակն էր ևս մեկ անգամ արժևորել պատմական Հայաստանի անկախության ձեռքբերումները, ազգային արժեքների պահպանումը մշակույթի միջոցով, և սաներին դաստիարակել հայրենասիրական ոգով։
Համերգը սկսվեց ՀՀ անկախության հռչակագրի ընթերցմամբ և պետական օրհներգով։ Տոնի խորհրդին համահունչ մասնակիցները ներկայացրին անկախ Հայաստանի կերտած նոր կենսագրությունը՝ լի բազում նվաճումներով և փորձություններով։ Միջոցառման ընթացքում կարևորվեց անկախության և ազատության գաղափարները, որոնք ձեռք ենք բերել մեր մշակույթի, գրի, դպրության, ժառանգած հայրենասիրության, աննկուն ոգու և անպարտ կամքի շնորհիվ։ ԱՆկախության տոնի առթիվ հնչած խորհրդանշական երգերն ու պարային կատարումները ոգեշնչեցին ներկաներին՝ նրանց պարգևելով բարձր տրամադրություն։ Մասնակիցներն ակնածանքով հիշեցին և գլուխ խոնարհեցին նաև հայկական երկու պետությունների անկախության ու խաղաղության համար իրենց կյանքը զոհասեղանին դրած հերոս քաջորդիների հիշատակի առջև, ովքեր խանդավառում են նոր սերնդին իրենց օրինակով։
«Մենք այսօրվա պատասխանատվությունը ստանձնած սերունդն ենք և պարտավոր ենք անշրջելի դարձնել մեր անկախ պատմության անիվը». այս գաղափարն էր ընկած միջոցառման առանցքում, որին խոստացան հավատարիմ մնալ անկախության «զավակները»։
Միջոցառման ավարտին «Ընտանիք» կենտրոնի տնօրեն Ա. Մինասյանը ևս շնորհավորեց ներկաներին կարևորագույն պետական տոնի կապակցությամբ։ Օգտվելով առիթից Ա. Մինասյանը վկայականներ հանձնեց 2018 թվականին փետրվար ամսին ամփոփված և Բելառուսի Հանրապետությունում անցկացված՝ «Աշխարհի երեխաները բարեկամներ են» խորագրով մանկական նկարի 6-րդ Միջազգային մրցույթին մասնակցած կենտրոնի գեղանկարչության խմբակների սաներին: Կատարողական Արվեստի Համաշխարհային Ասոցիացիայի կողմից պարգևատրվեցին նաև կենտրոնի ավագ պարուսույց Մուրադ Թորոսյանն ու երգարվեստի խմբակի խմբավար Արևիկ Թանաշեանը՝ Հայաստանի անկախության 100 և երկրաշարժի 30 ամյակներին նվիրված բարեգործական համերգին մասնակցելու համար:
Հ. Սարգսյան
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ