ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Մեր նախագահը մեր ընտրությունն է

Սեպտեմբերի 26, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

    Սեպտեմբերի 25-ին Կապանի N 5 հիմնական դպրոցի 6-9-րդ դասարանների աշակերտները կատարեցին այս ուսումնական տարվա աշակերտական խորհրդի նախագահի ընտրությունները:

      Աշակերտական խորհրդի ընտրությունները դպրոցում ժողովրդավարության և քաղաքացիական դաստիարակության նորմ է , որին դպրոցականները վերաբերվում են` որպես պարտականություն:  Այս դեպքում կանոնադրական կամավորության սահմանները համընկնում են պարտավորվածության բարոյական սահմանին:

     Աշակերտական խորհրդի կանոնադրությունը հաստատության այն իրավական ակտն է, որի կետերն ու ենթակետերը սովորողների համար դպրոցական կենսակերպի հրամայական է:

    Այսպես, աշակերտական խորհրդի կողմից երեք նախագահներ`(Նանե Բաբայան 8-րդ «բ» դաս. , Մարթա Հարությունյան -8-րդ «ա»  դաս. Շուշանիկ Հունոյան 9-րդ << բ>> դաս.) առաջադրել էին իրենց թեկնածությունները, ծավալել քարոզարշավ, անցկացրել ֆորում, հրապարակել  նախընտրական ծրագրերը:

     Փակ գաղտնի  ընտրությունը մեկնարկվել է  ժամը 11;30-ին:

     Ընտրատեղամասը դպրոցի նիստերի դահլիճն էր, որտեղ ձևավորվել էր քվեարկության շիրման, հատկացվել տեղանք` վստահված անձերի, հսկիչների, դիտորդների համար, հարմարեցվել պայմաններ ընսրական հանձնախմբի և ընտրողների համար:

     Որպես դիտորդ, ընտրության ողջ ընթացքը վերահսկում էր դպրոցի շրջանավարտ, Սյունիքի ԱԽ ցանցի համակարգող Դավիթ Սարգսյանը, ով իր դիտողություններն ու նկատառումները վերջում հրապարակեց դպրոցի տնօրենի ներկայությամբ:

     Ընտրության արդյունքները հետևյալն են   

    240 ընտրողներից, մասնակցեցին 218-ը, իսկ 22-ը բացակայում էին:

Բաբայան Նանե Էդուարդի- 62 քվե

Հարությունյան Մարթա Արմենի -94 քվե

Հունոյան Շուշանիկ Զոհրաբի – 47 քվե

Անվավեր-13 քվեաթերթիկ

Բոլորին դեմ եմ -2 քվեաթերթիկ

Գործընթացի մեջ ներգրավվել են` ԿԱԻ մասնագետ, դասղեկներ, տարբեր դասարանների ներկայացուցիչներ, այդ թվում ԿԱՊԿՈՒ աշակերտներ:

Դպրոցի տնօրեն Սիրանուշ Հարությունյանն ընդունեց ընտրական հանձնախմբի նախագահի զեկույցը, շնորհավորեց նորընտիր նախագահ Մարթա Հարությունյանին, հորդորեց պահպանել աշակերտական խորհրդի տարիների ձեռքբերումները և բազմապատկել այն առավել ակտիվ գործունեությամբ:

 

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են: Բազմությունն իրարից տարբեր առարկաների, գաղափարների, օբյեկտների հավաքածու է : Հավաքածուի անդամները կոչվում են բազմության տարրեր: Սովորաբար բազմությունները նշանակվում են լատինական մեծատառերովÕœA,B,C...,…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)