2018 թ․ սեպտեմբերի 26-ին Կապանի № 2 ավագ դպրոցի տնտեսագիտական հոսքի 12-գ դասարանում բաց դաս է կազմակերպվել ռուսաց լեզվից (ուսուցիչ՝ Նարինե Ասատրյան)։
Թեման․ Արվեստ։ Կերպարվեստի ժանրերը։
Գեղանկարիչներ՝ Մարտիրոս Սարյան, Հովհաննես Այվազովսկի, Դմիտրի Նալբանդյան։
Դասի տիպը․ ինտեգրված դաս՝ նախագծային մեթոդի տարրերի կիրառմամբ:
Դասի նպատակներն էին․
- նպաստել աշակերտների պատկերավոր մտածողության զարգացմանը
- ձևավորել զրուցակցին լսելու և ընկալելու, իրենց մտքերը հիմնավորելու կարողությունը
- հետաքրքրություն առաջացնել կերպարվեստի, նկարիչների, նրանց հանճարեղ ստեղծագործությունների հանդեպ
- զարգացնել մտածելու, խորհելու և ստացված տեղեկատվության հիման վրա եզրակացություններ անելու կարողությունները
- զարգացնել հաղորդակցական գործունեության հմտությունը, կիրառելով այն խմբային աշխատանքների ընթացքում
- նպաստել աշակերտների գեղագիտական դաստիարակությանը, այն հասկանալու և գնահատելու կարողությունների ձևավորմանը
- հաղորդակից դարձնել հոգևոր մշակույթին, արվեստին:
Դասի ընթացքում կիրառվեցին հետևյալ մեթոդներն ու հնարները․ խոսքային, դիտողական, խմբային աշխատանք:
Օգտագործվեցին․ էլեկտրոնային գրատախտակ, թեմատիկ սահիկանանդեսներ՝ ըստ խմբերի, բաշխման նյութեր, ինքնագնահատման և փոխադարձ գնահատման թերթիկներ։
Ապահովվեցին՝ ռուսաց լեզու և գրականություն, հայ գրականություն, կերպարվեստ առարկաների միջառարկայական կապերը։
ՈՒսուցչի ներածական խոսքը և խմբերի կողմից ներկայացվող նյութերը ուղեկցվում էին գեղագիտական բարձր ճաշակով պատրաստված չորս սահիկանանդեսներով։
Դասը կարճ ժամանակում արդյունավետ պատրաստելու նպատակով՝ լայնորեն օգտագործվեցին ժամանակակից տեղեկատվական միջոցները, այն է – Google, Facebook, e-mail, բջջային հեռախոսները։ Հաշվի առնելով, որ ռուսերենը աշակերտների մայրենի լեզուն չի հանդիսանում, հատուկ անատական աշխատանք է տարվել ճիշտ արտասանությունը ապահովելու ուղղությամբ։
Դասից մեծ հաճույք ստացան բոլորը՝ և՛ ուսուցիչը, և՛ աշակերտները, և՛ բոլոր մասնակիցները։
Դասին ներկա էին դպրոցի տնօրեն Ռիտա Օվչյանը, ուսմասվար Հայկ Հակոբյանը, օտար լեզուների մեթոդմիավորման անդամները, այլ ուսուոցիչներ։
Դասը նպաստեց աշակերտների արժեքային համակարգի ձևավորմանը՝ պատկերավոր մտածողության զարգացմանը, գեղագիտական դաստիարակությանը, հաղորդակից դարձնելով հոգևոր մշակույթին, արվեստին։
Նարինե Ասատրյան
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ