ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ինտեգրված դաս՝ նախագծային մեթոդի տարրերի կիրառմամբ

Սեպտեմբերի 28, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

2018 թ․ սեպտեմբերի 26-ին Կապանի № 2 ավագ դպրոցի տնտեսագիտական հոսքի 12-գ դասարանում բաց դաս է կազմակերպվել ռուսաց լեզվից (ուսուցիչ՝ Նարինե Ասատրյան)։
Թեման․ Արվեստ։ Կերպարվեստի ժանրերը։
Գեղանկարիչներ՝ Մարտիրոս Սարյան,  Հովհաննես Այվազովսկի, Դմիտրի Նալբանդյան։
Դասի տիպը․ ինտեգրված դաս՝ նախագծային մեթոդի տարրերի կիրառմամբ:

Դասի նպատակներն էին․
- նպաստել աշակերտների պատկերավոր մտածողության զարգացմանը
- ձևավորել զրուցակցին լսելու և ընկալելու, իրենց մտքերը հիմնավորելու կարողությունը
- հետաքրքրություն առաջացնել կերպարվեստի, նկարիչների, նրանց հանճարեղ ստեղծագործությունների հանդեպ
- զարգացնել մտածելու, խորհելու և ստացված տեղեկատվության հիման վրա եզրակացություններ անելու կարողությունները
- զարգացնել հաղորդակցական գործունեության հմտությունը, կիրառելով այն խմբային աշխատանքների ընթացքում
- նպաստել աշակերտների գեղագիտական դաստիարակությանը, այն հասկանալու և գնահատելու կարողությունների ձևավորմանը
- հաղորդակից դարձնել հոգևոր մշակույթին, արվեստին:

Դասի ընթացքում կիրառվեցին հետևյալ մեթոդներն ու հնարները․ խոսքային, դիտողական, խմբային աշխատանք:
Օգտագործվեցին․ էլեկտրոնային գրատախտակ, թեմատիկ սահիկանանդեսներ՝ ըստ խմբերի, բաշխման նյութեր, ինքնագնահատման և փոխադարձ գնահատման թերթիկներ։
Ապահովվեցին՝ ռուսաց լեզու և գրականություն, հայ գրականություն, կերպարվեստ առարկաների  միջառարկայական կապերը։
ՈՒսուցչի ներածական խոսքը և խմբերի կողմից ներկայացվող նյութերը ուղեկցվում էին գեղագիտական  բարձր ճաշակով պատրաստված չորս սահիկանանդեսներով։
Դասը կարճ ժամանակում արդյունավետ պատրաստելու նպատակով՝ լայնորեն օգտագործվեցին ժամանակակից տեղեկատվական միջոցները, այն է – Google, Facebook, e-mail, բջջային հեռախոսները։ Հաշվի առնելով, որ ռուսերենը աշակերտների մայրենի լեզուն չի հանդիսանում, հատուկ անատական աշխատանք է տարվել ճիշտ արտասանությունը ապահովելու ուղղությամբ։
Դասից մեծ հաճույք ստացան բոլորը՝ և՛ ուսուցիչը, և՛ աշակերտները, և՛ բոլոր մասնակիցները։
Դասին ներկա էին դպրոցի տնօրեն Ռիտա Օվչյանը, ուսմասվար Հայկ Հակոբյանը, օտար լեզուների մեթոդմիավորման անդամները, այլ ուսուոցիչներ։
Դասը նպաստեց աշակերտների արժեքային համակարգի ձևավորմանը՝ պատկերավոր մտածողության զարգացմանը, գեղագիտական դաստիարակությանը, հաղորդակից դարձնելով հոգևոր մշակույթին, արվեստին։

Նարինե Ասատրյան

  • Տեղեկատվություն «Պաշարների շտեմարան» կայքում տեղադրված ՏՀՏ գործիքների վերաբերյալ

    Թեմայի հեղինակ՝ arpi.kirishyan

    «Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…

  • Ուսուցիչը՝ կրթության հենասյուն

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…

  • Ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի մոտ:

    Թեմայի հեղինակ՝ zhanna@ktak.am

    Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…

  • Ջոն Դյուի՝ նախագծային մեթոդի հիմնադիր

    Թեմայի հեղինակ՝ LZH

    <<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…

  • 9-րդ դաս. Բնագիտություն առարկայի քննությունը ուս. նախագծի միջոցով անցկացնելու մասին

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…