Գ. Սունդուկյանի անվան ազգային ակադեմիական թատրոնում այսօր տեղի է ունեցել Հայաստանում ֆրանսիական համալսարանի 2017-2018 ուստարվա շրջանավարտների դիպլոմների հանձնման հանդիսավոր արարողությունը: Միջոցառմանը ներկա ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Արայիկ Հարությունյանը շնորհավորել է Հայաստանում Ֆրանսիական համալսարանի շրջանավարտներին՝ այս կարևոր իրադարձության կապակցությամբ և նրանց մաղթել բարի երթ: «Ձեր կյանքում սա կարևոր օրերից մեկն է, բայց այս օրը կարևորվում է նաև նրանով, որ այս տարին շատ հետաքրքիր էր, քանի որ նոր Հայաստանում տեղի ունեցան մեծ փոփոխություններ: Մեր երկիրը միջազգային ասպարեզում սկսում է ավելի մեծ դեր խաղալ, և դրա լավագույն ապացույցներից մեկն էլ այն է, որ այսօր տասնյակ երկրների պատվիրակություններ գտնվում են Հայաստանում և նույնիսկ մի շարք հյուրեր այս դահլիճում են, ովքեր եկել են շնորհավորելու ձեզ»,-նշել է Արայիկ Հարությունյանը՝ ընդգծելով, որ Ֆրանսիական համալսարանը դարձել է մեր երկրի կարևորագույն կրթօջախներից մեկը, որին հասնելու համար շատ բուհեր ջանքեր են գործադրում: «Սա կարևոր է երկու պատճառով՝ նախ մեծ թվով հիմարկներում և ձեռնարկություններում արդեն կարող եք հանդիպել այս բուհի լավագույն շրջանավարտներին, որոնք լավ մասնագետներ են, և երկրորդ՝ այս բուհը նաև քաղաքացիներ է կրթում: Երբ Հայաստանում տեղի էին ունենում քաղաքական գործընթացներ, և մենք փողոցներ էինք փակում, խաչմերուկներում հաճախ կարող էինք հանդիպել Ֆրանսիական համալսարանի ուսանողներին: Թեպետ բուհն իր ծագումով ֆրանսիական է, բայց այն նաև հայկական, ազգային բուհ է, որովհետև ինչպես մեր Մեծ Ազնավուրի համար Ֆրանսիան դարձավ մի երկիր, որտեղ նա մնաց 100 տոկոս ֆրանսիացի և 100 տոկոս հայ, այդպիսի մի միջավայր էլ ստեղծված է Ֆրանսիական համալսարանում, որտեղ հայերը 100 տոկոսով մնում են հայ: Կարծում եմ, որ Ֆրանսիական համալսարանը և դպրոցը Ֆրանկոֆոնիայի գագաթաժողովից հետո էլ ավելի կարևոր դեր են խաղալու հայ-ֆրանսիական հարաբերությունների և Ֆրանկոֆոնիայի համար, որովհետև վստահ եմ, որ գագաթաժողովից հետո ֆրանկոֆոն երկրների շատ ընկերություններ և բիզնեսներ հաստատվելու են Հայաստանում, և նրանց ընտանիքների համար Ֆրանիսական համալսարանը և դպրոցը կարող են դառնալ լավագույն կրթօջախները, որտեղ նրանց երեխաներ կարող են առանց խնդիրների շարունակել իրենց ուսումը»,-նշել է նախարարը՝ հույս հայտնելով, որ շրջանավարտների համար սա կարևոր փուլի ավարտ է, բայց նաև ավելի կարևոր փուլերի սկիզբ:
Շրջանավարտներին իր ողջույնի խոսքն է ուղղել նաև Հայաստանում Ֆրանսիայի արտակարգ և լիազոր դեսպան Ժոնաթան Լաքոտը: Միջոցառման ընթացքում համալսարանի մի խումբ ուսանողների հանձնվել են Հայաստանի ֆրանկոֆոն փաստաբանների միության, Ընկերական օգնության հայկական ընկերակցության, բարերար Ռոյ Առաքելյանի կողմից կրթաթոշակների հավաստագրերը և Հայկական բարեգործական ընդհանուր միության գերազանցության կրթաթոշակների հավաստագրերը: Միջոցառման ընթացքում տրամադրվել են նաև Անատոլ Ֆրանսի անվան ֆրանսիական դպրոցի շրջանավարտների ավարտական վկայականները: Նշենք, որ Ժան Մուլեն Լիոն 3 համալսարանի հետ համագործակցության արդյունքում Հայաստանում ֆրանսիական համալսարանն ունի ավելի քան 2000 շրջանավարտ:
Այս տարվա շրջանավարտները կկրեն «Շառլ դը Գոլ» անունը:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:
Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ