Հարգելի՛ գործընկերներ,
Թույլ տվեք շնորհավորել ձեզ Հայաստանի Գիտությունների ազգային ակադեմիայի հիմնադրման 75-ամյա տարեդարձի առթիվ։
Հիմնադրված լինելով ականավոր գիտնականներ Հովսեփ Օրբելու, Ստեփան Մալխասյանցի և Վիկտոր Համբարձումյանի անմիջական մասնակցությամբ՝ ակադեմիան իր ստեղծման պահից նշանակալի դերակատարություն է ունեցել Հայաստանի գիտական և տեխնոլոգիական ներուժի զարգացման, գիտակրթական կանոնավոր գործունեության ձևավորման և կայացման, ժամանակի պահանջներին համապատասխանող գիտաարդյունաբերական հզորությունների, տարածաշրջանում նախադեպը չունեցող գիտատեխնոլոգիական ենթակառուցվածքների ստեղծման գործում։ Բնական և ճշգրիտ գիտությունների բնագավառում միջազգային մակարդակի նվաճումներ ունենալով հանդերձ՝ ակադեմիան մեծ ներդրում է ունեցել նաև հումանիտար գիտելիքի ասպարեզում, մասնավորաբար՝ հայագիտությունը զարգացնելու, հայ ժողովրդի պատմամշակութային ժառանգությունը ուսումնասիրելու և համաշխարհային գիտական հանրությանը ներկայացնելու գործում։
Անցած տասնամյակների բարձունքից գնահատելով այդ դերն ու նշանակությունը՝ կարելի է վստահորեն հաստատել, որ ակադեմիան իր գործունեության արդյունքում ձևավորել է գիտական և կրթական մի ավանդույթ, որը վերաիմաստավորվելու, այսօրվա պահանջներին և մարտահրավերներին համապատասխանեցնելու լուրջ կարիք ունի։ Ակադեմիական համակարգի արդիականացումը, ձևավորված գիտական դպրոցների բնականոն ժառանգականությունն ապահովելու, ենթակառուցվածքների կառավարումը բարելավելու և երիտասարդացնելու հրամայականը մեր գիտակրթական ոլորտի այլևս անհետաձգելի խնդիր է։ Նոր Հայաստանում մեզ համար օրախնդիր է ունենալ նոր և նորացված ակադեմիա:
Տեխնոլոգիաների սրընթաց զարգացումը, գիտելիքի արագ նորացումն ու տարածումը, գիտության և կրթության համաշխարհայնացումը ակադեմիայի առկա ենթակառուցվածքների և մարդկային ռեսուրսների կառավարման նկատմամբ նոր՝ արդիական և մրցակցային մոտեցումներ որոնելու, այդ մոտեցումների հիման վրա խորքային ինստիտուցիոնալ բարեփոխումներ իրականացնելու կենսական անհրաժեշտություն են առաջացնում։ Համոզված եմ, որ այդ բարեփոխումների պահանջը գիտակցվում է ակադեմիայի համակարգում միավորված ինստիտուտների հարյուրավոր գիտնականների, գիտության ասպարեզում իրենց առաջին քայլերն անող երիտասարդների կողմից, և վստահ եմ, որ մենք անհրաժեշտ կամք ունենք դրանք իրականացնելու՝ ի շահ Հայաստանի գիտության հզորացման և առաջանցիկ զարգացման։
Եվս մեկ անգամ շնորհավորում եմ ձեզ այս նշանավոր հոբելյանի առթիվ։
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ