ԱՄՆ Գլենդել (Կալիֆորնիա) քաղաքում գործող «Հայ դպրոց» շահույթ չհետապնդող հիմնադրամի համար տարին հոբելյանական է. լրանում է ստեղծման տասնհինգ տարին:
Աշխատանքները սկսելով 2003 թվականին՝ հիմնադրամը հավատարիմ է մնացել իր որդեգրած առաքելությանը. երեխաների կյանքում կարևորելով կրթության դերը՝ հարմարավետ, անվտանգ միջավայր ստեղծել և դասասենյակային նոր կահույքով, այլ պարագաներով ապահովել Հայաստանի և Արցախի նախևառաջ հեռավոր քաղաքների, սահմանամերձ գյուղերի դպրոցներին և աշակերտներին: Ծրագրում ընդգրկվել են նաև մերձակա մարզերը:
Հանրագումարի բերելով տասնհինգ տարիների կատարած աշխատանքը և իրականացրած ծրագրերը՝ «Հայ դպրոց»-ի հանրային կապերի պատասխանատու Մելինե Մելքոնյանը «Հայերն այսօր»–ի հետ զրույցի ընթացքում ասաց, որ մինչև այժմ հիմնադրամն օգնել է ավելի քան 280 դպրոցի. շուրջ 24.000 աշակերտ ստացել է դպրոցական որակյալ կահույք՝ նոր, գունավոր, բազմաֆունկցիոնալ սեղաններ, աթոռներ, գրատախտակներ, գրապահարաններ և համակարգչային սեղաններ, կախիչներ, ուսուցիչների համար նախատեսած պարագաներ: Նախապատվությունը հիմնականում տալիս են ավելի անմխիթար վիճակում գտնվող հաստատություններին:
«Մենք համագործակցում ենք հայաստանյան և արտասահմանյան տարբեր կազմակերպությունների հետ: Հիմնադրամի հետագա աշխատանքները համակարգելուն մեծապես նպաստում են տարվա ընթացքում կազմակերպվող նկարների ցուցահանդեսները, ամանորյա միջոցառումները, ճաշկերույթները և այլ ձեռնարկները, որոնց արդյունքում կարողանում ենք դրամահավաք կազմակերպել»,-ասաց Մելինե Մելքոնյանը՝ հավելելով, որ տարիների ընթացքում նվիրատուների թիվն աճել է՝ իրենց գաղափարակից ընկերների, բարեկամների և տեղի հայ համայնքի վստահության շնորհիվ:
Հիմնադրամի հոբելյանական միջոցառումների շրջանակում պարահանդես է կազմակերպվել և հատուկ թողարկմամբ ամսագիր հրատարակվել, որտեղ ամփոփված են կյանքի կոչած ծրագրերը և շնորհավորական նամակները:
Ի դեպ, Հայաստանի բնակչության համար աշխատատեղեր (թեկուզ ժամանակավոր) ստեղծելու համար դպրոցներին տրամադրվող կահույքը Հայաստանում է պատրաստվում, որի միջոցով ընտանիքները կարողանում են լուծել կենցաղային խնդիրները:
«HALO Trust NK» կազմակերպության օգնությամբ Մելինե Մելքոնյանն այս անգամ նույնպես գնացել է Արցախի ականապատված գյուղեր՝ հագուստ բաժանելու նպատակով: Արդյունքում Լաչինի շրջանի գյուղերի 227 բնակիչ և Հադրութի շրջանի գյուղերի 138 բնակիչ օգտվել են բարեգործական նախաձեռնությունից:
«Մեր այցելություններից հետո գյուղացիների ոգևորությունը միանգամից նկատելի է դառնում: Նրանք հույսով են լցվում, հասկանում են, որ լքված չեն և իրենց աջակցող մարդիկ կան: Իսկ աշակերտներին ամեն անգամ ուրախությունից փայլող աչքերով տեսնելով՝ հոգիս խաղաղվում է, որ նրանց կարողացել ենք ժպիտ պարգևել»,-նշեց Մելինե Մելքոնյանը:
Զրույցի վերջում Մելինե Մելքոնյանը, շնորհավորելով «Հայ դպրոց» հիմնադրամի հոբելյանական՝ 15-րդ տարվա կապակցությամբ, մասնավորապես նշեց. «Հայաստան-Սփյուռք փոխգործակցության զարգացման ճանապարհին հիմնադրամի ամբողջ աշխատակազմին կանաչ ճանապարհ և հարատև գործունեություն եմ մաղթում: Հատկապես շնորհակալ ենք հիմնադրամի նախագահ Մոնեհ Տեր-Գրիգորյանին, որն իր ազգանվեր աշխատանքով նպաստում է հայրենաշինության գործին:
Հավելենք, որ հիմնադրամի բացման գործում մեծ է պարսկահայ բարերար Լևոն Ահարոնյանի ավանդը: Նա հեռուստատեսությամբ տեղեկանալով Երևանի Քանաքեռ-Զեյթուն թաղամասի թիվ 136 դպրոցի հրդեհվելու մասին՝ որոշել է հովանավորել վերանորոգման աշխատանքները, նաև աջակցել է Բնապահպանության թանգարանի շենքի վերանորոգմանը: Ապա Լևոն Ահարոնյանը նկատել է՝ Հայաստանում անմխիթար վիճակում գտնվող այլ դպրոցներ էլ կան, որոնք նույնպես վերանորոգման կարիք ունեն: Այդ պատճառով դրամահավաքներ կազմակերպելու նպատակով սկսել է շրջել տարբեր երկրներով: Առաջին նվիրատվությունը եղել է Արագածոտնի մարզի Օշական գյուղի դպրոցին:
Գևորգ Չիչյան
Նյութի աղբյուրը. hayernaysor.am
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ