ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Գլենդելի «Հայ դպրոց» հիմնադրամը 15 տարեկան է

Հոկտեմբերի 19, 2018
Սփյուռքի լրատու

ԱՄՆ Գլենդել (Կալիֆորնիա) քաղաքում գործող «Հայ դպրոց» շահույթ չհետապնդող հիմնադրամի համար տարին հոբելյանական է. լրանում է ստեղծման տասնհինգ տարին:

Աշխատանքները սկսելով 2003 թվականին՝ հիմնադրամը հավատարիմ է մնացել իր որդեգրած առաքելությանը. երեխաների կյանքում կարևորելով կրթության դերը՝ հարմարավետ, անվտանգ միջավայր ստեղծել և դասասենյակային նոր կահույքով, այլ պարագաներով ապահովել Հայաստանի և Արցախի նախևառաջ հեռավոր քաղաքների, սահմանամերձ գյուղերի դպրոցներին և աշակերտներին: Ծրագրում ընդգրկվել են նաև մերձակա մարզերը:

Հանրագումարի բերելով տասնհինգ տարիների կատարած աշխատանքը և իրականացրած ծրագրերը՝ «Հայ դպրոց»-ի հանրային կապերի պատասխանատու Մելինե Մելքոնյանը «Հայերն այսօր»–ի հետ զրույցի ընթացքում ասաց, որ մինչև այժմ հիմնադրամն օգնել է ավելի քան 280 դպրոցի. շուրջ 24.000 աշակերտ ստացել է դպրոցական որակյալ կահույք՝ նոր, գունավոր, բազմաֆունկցիոնալ սեղաններ, աթոռներ, գրատախտակներ, գրապահարաններ և համակարգչային սեղաններ, կախիչներ, ուսուցիչների համար նախատեսած պարագաներ: Նախապատվությունը հիմնականում տալիս են ավելի անմխիթար վիճակում գտնվող հաստատություններին:

«Մենք համագործակցում ենք հայաստանյան և արտասահմանյան տարբեր կազմակերպությունների հետ: Հիմնադրամի հետագա աշխատանքները համակարգելուն մեծապես նպաստում են տարվա ընթացքում կազմակերպվող նկարների ցուցահանդեսները, ամանորյա միջոցառումները, ճաշկերույթները և այլ ձեռնարկները, որոնց արդյունքում կարողանում ենք դրամահավաք կազմակերպել»,-ասաց Մելինե Մելքոնյանը՝ հավելելով, որ տարիների ընթացքում նվիրատուների թիվն աճել է՝ իրենց գաղափարակից ընկերների, բարեկամների և տեղի հայ համայնքի վստահության շնորհիվ:

Հիմնադրամի հոբելյանական միջոցառումների շրջանակում պարահանդես է կազմակերպվել և հատուկ թողարկմամբ ամսագիր հրատարակվել, որտեղ ամփոփված են կյանքի կոչած ծրագրերը և շնորհավորական նամակները:

Ի դեպ, Հայաստանի բնակչության համար աշխատատեղեր (թեկուզ ժամանակավոր) ստեղծելու համար դպրոցներին տրամադրվող կահույքը Հայաստանում է պատրաստվում, որի միջոցով ընտանիքները կարողանում են լուծել կենցաղային խնդիրները:

«HALO Trust NK» կազմակերպության օգնությամբ Մելինե Մելքոնյանն այս անգամ նույնպես գնացել է Արցախի ականապատված գյուղեր՝ հագուստ բաժանելու նպատակով: Արդյունքում Լաչինի շրջանի գյուղերի 227 բնակիչ և Հադրութի շրջանի գյուղերի 138 բնակիչ օգտվել են բարեգործական նախաձեռնությունից:

«Մեր այցելություններից հետո գյուղացիների ոգևորությունը միանգամից նկատելի է դառնում: Նրանք հույսով են լցվում, հասկանում են, որ լքված չեն և իրենց աջակցող մարդիկ կան: Իսկ աշակերտներին ամեն անգամ ուրախությունից փայլող աչքերով տեսնելով՝ հոգիս խաղաղվում է, որ նրանց կարողացել ենք ժպիտ պարգևել»,-նշեց Մելինե Մելքոնյանը:

Զրույցի վերջում Մելինե Մելքոնյանը, շնորհավորելով «Հայ դպրոց» հիմնադրամի հոբելյանական՝ 15-րդ տարվա կապակցությամբ, մասնավորապես նշեց. «Հայաստան-Սփյուռք փոխգործակցության զարգացման ճանապարհին հիմնադրամի ամբողջ աշխատակազմին կանաչ ճանապարհ և հարատև գործունեություն եմ մաղթում: Հատկապես շնորհակալ ենք հիմնադրամի նախագահ Մոնեհ Տեր-Գրիգորյանին, որն իր  ազգանվեր աշխատանքով նպաստում է հայրենաշինության գործին:

Հավելենք, որ հիմնադրամի բացման գործում մեծ է պարսկահայ բարերար Լևոն Ահարոնյանի ավանդը: Նա հեռուստատեսությամբ տեղեկանալով Երևանի Քանաքեռ-Զեյթուն թաղամասի թիվ 136 դպրոցի հրդեհվելու մասին՝ որոշել է հովանավորել վերանորոգման աշխատանքները, նաև աջակցել  է Բնապահպանության թանգարանի շենքի  վերանորոգմանը: Ապա Լևոն Ահարոնյանը նկատել է՝ Հայաստանում անմխիթար վիճակում գտնվող այլ դպրոցներ էլ կան, որոնք նույնպես վերանորոգման կարիք ունեն: Այդ պատճառով դրամահավաքներ կազմակերպելու նպատակով սկսել է շրջել տարբեր երկրներով: Առաջին նվիրատվությունը եղել է Արագածոտնի մարզի Օշական գյուղի դպրոցին:

Գևորգ Չիչյան

Նյութի աղբյուրը. hayernaysor.am

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)

  • Պարզաբանումներ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…