ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Դասղեկի ժամ՝ նվիրված հայ մեծ բարերար Մկրտիչ Սանասարյանին

Հոկտեմբերի 22, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

   Լճաշենի միջնակարգ դպրոցի 10-րդբ   դասարանում /դասղեկ՝ Գ.Կյուրեղյան/ անցկացվեց դասղեկի ժամ՝ նվիրված հայ մեծ բարերար Մկրտիչ Սանասարյանին:

   Աշակերտները ներկայացրին մեծ բարերարի կյանքն ու գործունեությունը, պատմեցին նրա կատարած բարեգործությունների մասին:

   Մկրտիչ Սանասարյանի  գերդաստանը  Վանից տեղափոխվել է  Թիֆլիս, նա սովորել է Ներսիսյան դպրոցում, 1835-1845թթ մասնակցել է  ռուս-թուրքական, ռուս-պարսկական  պատերազմներին և արժանացել  «Սուրբ Գևորգ»  շքանշանի: Տաղանդավոր  տնտեսագետ Մկրտիչ Սանասարյանը Պետերբուրգի  «Կովկաս և Մերկուրիոս»  շոգենավային ընկերությունում աշխատելու ընթացքում մատուցած ազնիվ ու բանիմաց ծառայության համար նրա պատվին ընկերության նավերից մեկն անվանվել է «Նիկիտա Սանասարով» : Մկրտիչ Սանասարյանը մեծ տեղ է տվել կրթությանը, Վանում հիմնել  բարձրակարգ  իգական վարժարան,բացել Կարինի  Սանասարյան վարժարանը, աջակցել Գևորգյան ճեմարանին:

   Դասղեկի ժամին ներկա էին դպրոցի տնօրենը և տնօրենի տեղակալները:

   Տնօրեն Ա. Մուրադյանը նշեց,որ դասղեկի ժամը հագեցած էր, բովանդակալից, ամենակարևորն  այն է, որ սովորողները գիտելիքներ ստանան մեր բարերարների մասին, որոնց բարությունը սահման չի  ճանաչել, և իրենց  բարության,ազգասիրության և մարդասիրության շնորհիվ գալիք սերունդները ևս կհիշեն ու կգնահատեն նրանց գործը, գործ, որն անմահ է:

   Դասը հագեցած էր դիդակտիկ պարագաներով, նկարներով: Դասն ավարտվեց «Կարինի Էրզրումի  Սանասարյան դպրոցը» ճանաչողական տեսաֆիլմի դիտումով:

Գ.Կյուրեղյան
10-րդ Բ դասարանի դասղեկ

 

  

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)

  • Պարզաբանումներ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…