ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Միջոցառում նվիրված մեծ բարերար Միքայել  Արամյանցին

Հոկտեմբերի 29, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

 «Փողերը   վերջանում   են,  փառքը՝  նույնպես: Սակայն  Հայաստանը   մեր  միակն  է: Մի   մոռացեք   այդ  մասին:  Արարեք  հանուն   ձեր   երկրի  ու  նրա    ժողովրդի  երջանկության»:

                                                                                                                                                                                                              Միքայել   Արամյանց

 

   Այս  խոսքերով  սկսվեց Լճաշենի  Ա. Տեր-Գրիգորյանի  անվան  միջնակարգ  դպրոցի  8-րդ դասարանի   դասղեկ  Ջեմմա  Դանիելյանի  դասղեկի  ժամը՝  նվիրված   մեծ   բարերար, մեծ   հայրենասեր  և  մեծ  հայ  Միքայել Արամյանցին:

     Ներկա  էին  դպրոցի տնօրենը  և ուսուցիչները: Դասղեկի  ժամը   հետաքրքիր   էր,  հուզումնալից՝  ներդաշնակորեն  միաձուլված  էին   բարերարությունը, հայրենասիրությունը,    իմաստալից  կյանքով  ապրած մեծ հայի  կերպարի  վերհանումը:

    Աշակերտները  սիրով ու մանրամասն  ներկայացրին Միքայել  Արամյանց  բարերարի  կյանքի անցած  ուղին  և հասկացան, որ   պետք  է  ապրել  ու  արարել  հանուն  Հայաստան երկրի ու հայ  ժողովրդի  երջանկության: Դասղեկի  ժամն  իմաստավորվեց  մեծ  հայորդուն  նվիրված  խոսքերով՝  «Իսկական  բարեգործը  նա  է,  ով  ինքը  երբեք չի  խոսում  այդ  մասին, այլ  ուրիշներն  են  խոսում։ Իսկական  բարեգործը   նա   է,  որի կատարած գործերը  մնում  են դարերով:

     Միայն  բարի   սրտի   տեր,  մեծ  հոգի  ունեցող, վաստակել  կարողացող  անհատականությունն  է, որ  կարող  է   գործ  ստեղծել,  ժամանակից  առաջ   ընկնել  և  բարիք   գործել, մնալ   պատմության   մեջ՝  այնտեղից  երբեք  դուրս   չգալու  պայմանով:

 

Սովորողների   հետ   դաստիարակչական  աշխատանքների  կազմակերպիչ

 Ծ.  Կարապետյան

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)

  • Պարզաբանումներ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…