ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

 «Շախմատը ոչ միայն զուտ սպորտ է, այլ նաև կամք, դաստիարակություն, գիտելիք, համբերություն»

Նոյեմբերի 6, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

     2018թ-ի հոկտեմբերի 18-ին Մասիս քաղաքի N3 հիմնական դպրոցում մինչև 14 տարեկան 12 դպրոցականների միջև անցկացվել է ՀՀ դպրոցականների շախմատի 13-րդ օլիմպիադայի առաջին (ներդպրոցական) փուլը: Օրվա մեկնարկը սկսվեց շախմատի ուսուցչուհի Նառա Աբաղյանի շնորհավորական ուղերձով.  «Շախմատը ոչ միայն զուտ սպորտ է, այլ նաև կամք, դաստիարակություն, գիտելիք, համբերություն: Այս ձևաչափով իրենց հմտությունները փորձող երեխաները միաժամանակ դաստիարակվում են իբրև լավ քաղաքացիներ»: Ն. Աբաղյանն իր սաներին ասաց, որ իր խորին համոզմամբ շախմատն ունի նաև դաստիարակչական շատ մեծ բաղադրիչ. ձևավորում է դիմացինին հարգելու, նրա ներուժը գնահատելու կարողություն, զարգացնում է հիշողությունը և տրամաբանությունը: Այսինքն սա այն առարկան է, որը դրական ազդեցություն է ունենում ողջ առարկայացանկի վրա:
Կարգի համաձայն առաջին՝  ներդպրոցական փուլում պետք է ձևավորվի դպրոցի հավաքական թիմը, որն էլ մասնակցելու է երկրորդ՝  համայնքային մրցմանը:
        Մրցակարգի արդյունքում առավելագույն միավորներ հավաքած և համայնքային փուլին ներկայացված  աշակերտներն են Գրիգորյան Ալենը, Պողոսյան Ալենը, Հովհաննիսյան Հայկը, Եսայան Վիոլետան:
Հաջողություն մաղթենք տարածքային փուլ անցած մեր աշակերտներին:

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)

  • Պարզաբանումներ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…