Հայաստանի ազգային ագրարային համալսարանում մեկնարկել են Էրազմուս+ ծրագրի ամենամյա տեղեկատվության օրերը, որին մասնակցել են ՀՀ բուհերի ռեկտորներ, դասախոսներ և ուսանողների, երիտասարդական տարբեր կազմակերպությունների ներկայացուցիչներ, ինչպես նաև միջազգային խոսնակներ՝ Լեհաստանի Էրազմուս+ ազգային գործակալությունից և Բելառուսի պետական համալսարանից:
Միջոցառման մասնակիցներին ողջունել է ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի խորհրդական Սամվել Կարաբեկյանը, որը նաև Էրազմուս+ ծրագրի բարձրագույն կրթության բարեփոխումների փորձագետների ազգային թիմի համակարգողն է: Նախարարի խորհրդականը կարևորել է ծրագրի դերը հանրապետության բարձրագույն կրթության համակարգում իրականացվող բարեփոխումների տեսանկյունից: «Մեր բարձրագույն կրթության համակարգը տարիներ շարունակ վերակառուցումների և բարեփոխումների մեջ է եղել: Դրանք հիմնականում կառուցվածքային բնույթ են կրել, սակայն պետք է արդեն անցնել բովանդակային մակարդակի: Բուհերում պետք է ձևավորել համապատասխան միջավայր՝ ակադեմիական, որը կկարողանա խթանել այդ բարեփոխումները»,-նշել է Սամվել Կարաբեկյանը:
Էրազմուս+ ծրագրի ազգային գրասենյակի ղեկավար Լանա Կառլովան իր հերթին կարևորել է երկօրյա տեղեկատվական այս միջոցառման դերը, որի ընթացքում հանրությունը կիրազեկվի Հայաստանի և Եվրամիության միջև բարձրագույն կրթության և երիտասարդության ոլորտում հասանելի դրամաշնորհային և ռազմավարական համագործակցության հնարավորություններին, 2019թ. Էրազմուս+ առաջարկների ներկայացման մրցույթի պայմաններին, ծրագրերի իրականացման արդյունավետությանն ու շարունակականությանը, և, առհասարակ, ծրագրի նորություններին: «Եվրոպական հանձնաժողովն ամեն տարի հայտարարում է մրցույթ, որին մասնակցում է մոտ 180 երկիր: 33-ը ծրագրային երկրներն են՝ Եվրոպական միության անդամ երկրներ և մի շարք այլ երկրներ՝ Նորվեգիան, Լիխտենշտեյնը, Իսլանդիան, Մակեդոնիան, Թուրքիան, շուտով նաև Սերբիան կլինի: Երկրորդ տարածաշրջանը՝ Արևելյան հարևանության երկրները, ներկայացնում են Հայաստանը, Վրաստանն, Ադրբեջանը, Ուկրաինան, Բելառուսը և Մոլդովան: Հայաստանն ունի 21 ընթացիկ ծրագիր, որոնք կազմվել են տարբեր ոլորտների համար՝ ուսումնական ծրագրերի վերանայում, նոր մագիստրատուրաների ստեղծում, համալսարանների կառավարում և այլն: Մեր համալսարաններն «Էրազմուս+» տեղեկատվական օրերի շրջանակում հնարավորություն են ստանում զարգացնել արտերկրում ունեցած կապերը կամ ստեղծել նորերը, որպեսզի համագործակության միջոցով ծրագրեր գրեն ու մասնակցեն մրցույթի»,-նշել է Լանա Կառլովան՝ տեղեկացնելով, հայտեր ներկայացնելու վերջնաժամկետը լրանում է փետրվարին, իսկ հաղթողները պարզ են դառնում հուլիս-օգոստոս ամիսներին: Նրա խոսքով՝ մրցույթի ծրագրերը գրվում են տարբեր ոլորտների շուրջ՝ մանկավարժության, կրթության, արվեստի, ձկնաբուծության, իրավագիտության, լրագրության, ճարտարապետության, ագրարային և այլն:
Միջոցառման ընթացքում Էրազմուս+ գրասենյակի պատասխանատուներ Անի Թորոսյանը և Էդիթ Սողոմոնյանը ներկայացրել են Էրազմուս+ միջազգային կրեդիտային շարժունության և Էրազմուս Մունդուս համատեղ մագիստրոսական ծրագրերի հնարավորությունները: Ակադեմիական շարժունության և Էրազմուս+ բարձրագույն կրթության ոլորտի ծրագրերի կառավարման և իրականացման իրենց փորձով լսարանի հետ կիսվել են Լեհաստանի Էրազմուս+ ազգային գործակալության ներկայացուցիչ Դոռոտա Ռիտվինսկայան և Բելատուսի պետական համալսարանի միջազգային ծրագրերի բաժնի ղեկավար Ալեքսանդր Ռիտովը:
Ի դեպ, Էրազմուս+ ծրագրի մեկնարկից ի վեր առաջին անգամ Երևանում ծրագրի համապարփակ հնարավորությունները ներկայացվել են երկու պաշտոնական ներկայացուցիչների՝ Էրազմուս+ ազգային գրասենյակի և «Erasmus+ Youth. Տեղեկատվական կենտրոնի» կողմից:
Ծրագրի ընդհանուր բյուջեն 14.774 միլիարդ եվրո է, տևողությունը՝ 2014-2020թթ.:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:
Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ