ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի պաշտոնակատար Արայիկ Հարությունյանը և Մեդիամաքս մեդիա-ընկերության տնօրեն Արա Թադևոսյանն այսօր ներկայացրել են «Բուհերի օնլայն մեդիա վարկանիշը» ուսումնասիրության արդյունքները՝ 2018թ. հոկտեմբեր ամսվա համար: Ուսումնասիրությունն իրականացվել է Մեդիամաքսին պատկանող ԶԼՄ-ների մոնիտորինգի, վերլուծության և գնահատման MaxMonitor համակարգի միջոցով՝ ՀՀ կրթության և գիտության նախարարության պատվերով:
Արայիկ Հարությունյանը նշել է, որ կրթության և գիտության ոլորտում առկա է լուսաբաման խնդիր, որի վերաբերյալ հանդիպումներ են տեղի ունեցել բուհերի մամուլի պատասխանատուների հետ և վերհանվել մի շարք խնդիրներ: «Այդ նպատակով սկսեցինք տարբեր գործիքներ մշակել և կատարելագործել՝ ԶԼՄ-ներում բարձրացնելու կրթության և գիտության ոլորտի վերաբերյալ լուսաբանման հաճախելիությունը, որի արդյունքում բուհերին վերաբերող հրապարակումներն աճ արձանագրեցին: Այդ ընթացքում Մեդիամաքսից ստացանք առաջարկ՝ մեդիա վարկանիշի գործիք ստեղծել բուհերի համար: Ծրագիրը փորձարկվեց մեկ շաբաթ՝ սեպտեմբերին և մեկ ամիս՝ հոկտեմբերին, որի արդյունքում բավականին հետաքրքիր արդյունքներ գրանցվեցին»-,նշել է նախարարի պաշտոնակատարը՝ ընդգծելով, որ ուսումնասիրությունը թույլ կտա բուհերին իրենց գործունեության ընթացքում փոխել որոշակի շեշտադրումներ՝ իրենց արտադրանքը և մատուցած ծառայությունները հանրությանը հավուր պատշաճի ներկայացնելու և ուշադրություն դարձնելու այն խնդիրներին, որոնք քիչ են լուսաբանվում: Արայիկ Հարությունյանը կարևորել է, թե բուհերը որքանով են նախաձեռնող եղել և ինչ աշխատանք են տարել ԶԼՄ-ների հետ: «Ցավոք, առավել լուսաբանված նյութերը կապված են որոշակի սկանդալային խնդիրների հետ, հետևաբար մենք ցանկանում ենք, որ այս տրամաբանությունն ու շեշտադրությունը փոխվի, և բուհերը ներկայանան իրենց հետաքրքիր արտադրանքներով՝ լաբորատորիաներ, գիտահետազոտական կենտրոններ և այլն»,-նշել է Արայիկ Հարությունյանը՝ հավելելով, որ այսօր մեկնարկում է «Բուհերի օնլայն մեդիա վարկանիշը» ուսումնասիրության հիմնական ծրագիրը:
Մեդիամաքս մեդիա-ընկերության տնօրեն Արա Թադևոսյանն իր հերթին ներկայացրել է ուսումնասիրության մեթոդաբանությունը՝ ընդգծելով, որ այդ նպատակով առանձնացվել է 40 լրատվական կայք: «Մեր ընտրությունը կանգ է առել այն կայքերի վրա, որոնք հիմնականում ունեն սեփական բովանդակություն, որպեսզի պատկերը լինի առավել կոռեկտ և իրականությանը մոտ: Այդ ցանկը հնարավոր է հետագայում փոփոխվի կամ ընդլայնվի»,-նշել է Արա Թադևոսյանը՝ ներկայացնելով ուսումնասիրության հիմնական ուղղությունները՝ բուհերի հիշատակումների բաշխվածություն, հիշատակումների երանգավորում՝ դրական, բացասական և չեզոք, հիմնական տեղեկատվական առիթներ և ըստ նախաձեռնության, այսինքն՝ ում է պատկանում տվյալ տեղեկատվության հրապարակման նախաձեռնությունը՝ բուհի՞ն, թե՞ լրատվամիջոցին: «Կարծում եմ՝ սա օգտակար գործիք է ԿԳՆ-ի և բուհերի համար: Առհասարակ, մեր ուսումնասիրության հիմնական նպատակն է՝ խրախուսել լավ իմաստով ներքին մրցակցություն, որը նրանց կդրդի առավել ակտիվ լինել»,-նշել է Արա Թադևոսյանը՝ հավելելով, որ յուրաքանչյուր ամսվա վերջում ուսումնասիրությունը կներկայացվի ԿԳ նախարարությանը: «Կարծում եմ, որ այս հետազոտության կարևորությունը նաև նրանում է, որ այն չեզոք է և ԿԳՆ-ին հնարավորություն է տալիս բուհերի հետ հարաբերվելիս և որևէ առավելություն կամ բացթողում մատնանշելիս՝ վկայակոչել չեզոք վերլուծություն, որի կազմման հետ այն որևէ առնչություն չի ունեցել»,-նշել է Արա Թադևոսյանը:
Միջոցառման ընթացքում բանախոսները պատասխանել են նաև լրագրողների հարցերին:
«Բուհերի օնլայն մեդիա վարկանիշը» ուսումնասիրության արդյունքները` ստորև:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:
Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ