ՀՀ կրթության և գիտության նախարարի տեղակալ Հովհաննես Հովհաննիսյանն այսօր ընդունել է Գերմանիայի Դաշնային Հանրապետության տնտեսական համագործակցության և զարգացման նախարարության ֆինանսավորմամբ իրականացվող «Հարավային Կովկասում մասնագիտական կրթության համագործակցություն» ծրագրի ղեկավար Ուտե Ֆոկին: Ողջունելով հյուրին` ԿԳ նախարարի տեղակալը շնորհակալություն է հայտնել տիկին Ֆոկին` այն աջակցության համար, որ ցուցաբերում է Գերմանիան նախնական/արհեստագործական/ և միջին մասնագիտական կրթության զարգացմանը: Նախարարի տեղակալը կարևորել է հատկապես Գերմանիայի կառավարության կողմից պատվիրակված և Գերմանիայի միջազգային համագործակցության ընկերության (ԳՄՀԸ/GIZ) կողմից իրականացվող «Մասնավոր հատվածի զարգացում և մասնագիտական կրթություն և ուսուցում Հարավային Կովկասում» (ՄՀԶ ՄԿՈՒ) ծրագրի համագործակցության շրջանակում աշխատանքի վրա հիմնված դուալ կրթության համակարգի ներդրումը, որն արդեն երկրորդ տարին անընդմեջ փորձարկվում է Հայաստանի որոշ ՄԿՈՒ հաստատություններում: Փորձնական ծրագրի գլխավոր նպատակն է գերմանական դուալ համակարգի փորձի հիման վրա նպաստել Հայաստանում երիտասարդների զբաղվածության խթանմանը՝ մասնագիտական կրթության ընտրության և աշխատաշուկայում մրցունակության բարձրացման ճանապարհով: «Հարավային Կովկասում մասնագիտական կրթության համագործակցություն» ծրագրի շրջանակում ստեղծվել է «Բիզնես և մասնագիտական կրթություն» հիմնադրամը, որի նպատակն է խթանել գործատուների, պետական մարմինների և այլ շահագրգիռ կառույցների համագործակցությունը քոլեջների և ուսումնարանների հետ:
ԿԳ նախարարի տեղակալը նշել է, որ գործատուների հետ համագործակցությունը ՄԿՈՒ համակարգի առաջնային խնդիրներից է: Նրա խոսքով` բոլոր ուսումնարանների ու քոլեջների կառավարման խորհուրդների կազմերում ընդգրկված են գործատուներ, բայց դա որոշ դեպքերում արդյունավետ համագործակցության չի վերածվում: Հովհաննես Հովհաննիսյանը նաև հույս է հայտնել, որ աշխատանքի վրա հիմնված դուալ կրթության համակարգի ներդնումը կնպաստի գործատուների հետ համագործակցության բարելավմանը: Հանդիպմանը ներկա ԿԳՆ նախնական /արհեստագործական/ և միջին մասնագիտական կրթության վարչության պետ Արտակ Աղբալյանը տեղեկացրել է, որ նախարարությունը մշակել և ներդրել է մոնիթորինգի համակարգ, որի նպատակն է հստակեցնել, թե քոլեջների և ուսումնարանների շրջանավարտների քանի տոկոսն է կարողանում աշխատանք գտնել իր մասնագիտությամբ: Նշվել է նաև, որ 2017թ.-ից ուսումնական հաստատություններում ստեղծվել են կարիերայի կենտրոններ, որոնց խնդիրն է աջակցել շրջանավարտներին` աշխատանք գտնելու հարցում: Մոնիթորինգի համակարգը թույլ կտա հասկանալ աշխատաշուկայի պահանջարկն ու ճիշտ պլանավորել պետական պատվերը ՄԿՈՒ հաստատություններում: Իսկ ծրագրի շրջանակում գործարկվող կայքը լրացուցիչ հնարավորություն կտա էլեկտրոնային հարթակի միջոցով իրականացրել վերլուծություն: Այս համատեքստում կարևորվել են գերմանական կողմի աջակցությամբ դասավանդող մասնագետների և գործատուների վերապատրաստումները:
Քննարկվել են նաև 2020թ-ից գործարկվող նոր ծրագրի ուղղությունները: Նախարարության կողմից առաջարկվել է համագործակցությունը շարունակել տուրիզմի և գյուղատնտեսության ոլորտներում (մասնավորապես Սյունիքի մարզում), ծրագրի շրջանակներում ընտրել փորձարարական ուսումնական հաստատություններ և աշխատաշուկայի պահանջարկից ելնելով՝ ներդնել նոր մասնագիտություններ:
Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:
Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ