ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Ուսանելի դաս՝ Աշնան  գույները» խորագրով

Նոյեմբերի 9, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

     Աշուն է, ոսկի աշուն: Շուրջդ հեքիաթային  աշխարհ է: Բնությունն իր հրաշք  վրձնով  դաշտ ու անտառ, այգի  ու  սար  ներկել  է ոսկի, դեղին, վառ ծիրանի  գույներով: Դասասենյակի  մի  անկյունը նման  էր  աշնան  այգու  մի  կտորի: Քամուց տերևները  պարում  էին   վերջին  պարը: Առատ  միրգն  ու  բանջարեղենը  ամբողջացնում  էին  աշնան  ներկապնակը:

    Ահա  այս   տրամադրությունն  էր  տիրում  Լճաշենի  Ա.Տեր- Գրիգորյանի անվան  միջնակարգ  դպրոցի  3-րդ  ,,բ,, դասարանում:

    Աշակերտները  «Մտագրոհ»  մեթոդով  սկսեցին  դասը: Սահուն, գեղեցիկ  և  անկաշկանդ  ասմունքեցին   «Աշուն է»,  «Ես  աշունն եմ    սիրում», «Նուռ»  ոտանավորները: Զրույց  ծավալեցին   խաղողի, որպես  զվարթության  և  կենսախնդության,  և  նռան,  որպես  հաղթանակի և առատության  խորհրդանիշների  մասին:

     Աշակերտները  միմյանց  հանելուկներ  առաջադրեցին, պատասխանողներին  բաժին  հասավ   իրենց  պարգև-միրգը:

     Կազմակերպվեց  խմբային   աշխատանք, որի ընթացքում աշուն բառը ներկայացրին  «Հնգյակ»-ի մեթոդով:  Օրինակելի  աշխատանք  ճանաչվեց  3-րդ  խմբի  աշխատանքը:

     Պաշարների   շտեմարանից  օգտվող  աշակերտները   ներկայացրեցին  նռան   թագի   մասին   տեղեկություններ: «Քառաբաժան» մեթոդով  ամփոփվեց  դասը: Դասի ավարտին   դասվար  Հ.Առաքելյանը    նռան հատիկները  բաժանեց  աշակերտներին և  բացատրեց, որ  նուռն  ունի այնքան  հատիկ, որքան  օր  ունի  տարին:

     Դասն  անցավ   ակտիվ  մթնոլորտում,  ստեղծվեց  միջառարկայական  կապ:

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)

  • Պարզաբանումներ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…