ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

«Կոմիտաս 149» խորագրով բաց դաս

Նոյեմբերի 12, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Հոկտեմբերի 29֊ին Մասիս քաղաքի հ3 հիմն. դպրոցի VIբ դասարանը դասղեկ Մարգարիտա Բարսեղյանի առաջնորդությամբ Կոմիտասի թանգարան ինստիտուտում և քաղաքային պանթեոնում կազմակերպել էր «Կոմիտաս 149» խորագրով բաց դաս, որին ներկա էին ծնողներ և հյուրեր։ Աշակերտները մեծ պատասխանատվությամբ և ոգևորությամբ էին պատրաստվել մեծ երգահան, վարդապետ, ուսուցիչ, խմբավար, մանկավարժ, հայկական ազգային կոմպոզիտորական դպրոցի հիմնադիր Կոմիտասին ներբողված դասին։ 28 մատաղ հոգիների խորքից ժայթքում էին ասույթներ, բանաստեղծություններ՝ ձոնված հայ երգի վեհափառին։Քաջ գիտակցելով, որ չկա հայի ինքնության և ինքնագիտակցության առանց Կոմիտասի և Մաշտոցի՝ երեխաները հանգամանալից ներկայացրին Կոմիտասի կենսագրությունը, և նրա կրթական, մշակութային հայրենանվեր գործունեությունը։ Պանթեոնում թևածում էին «Հոյ նար», «Նազանի», «Կաքավիկ» և այլ երգեր,որոնք ուղեկցվեցին նաև ջութակի նվագակցությամբ։ Պետք է նշել, որ աշակերտները, դասղեկը և ներկաները ծաղիկներ խոնարհեցին և մեկ րոպե լռությամբ խնկարկեցին ոչ միայն մեծն Կոմիտասի, այլև այնտեղ իրենց վերջին հանգրվանը գտած մյուս հայ մեծերի հիշատակի առջև։ Նույն օրը երեխաները կատարեցին զբոսանք 2800֊ ամյա մեր Երևանի տեսարժան վայրերով, հոգևոր սնունդ և մեծ բավականություն ստացած՝ վառ տպավորություններով վերադարձան...

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)

  • Պարզաբանումներ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…