ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Բաց դաս․ Հովհ․ Թումանյանի թագավորությունում

Նոյեմբերի 12, 2018
Դպրոցական անցուդարձ

Թումանյանի պալատում
Ով որ քեֆի չի նստել, 
Նա չի տեսել դեռ խնդում,
Աշխարհ չի տեսել:

Վ․ Տերյան

  Նոյեմբերի 9-ին Շիրակի մարզի Նոր Կյանքի միջն․դպրոցի 11-րդ դասարանը  թումանյանական թագավորության  անզուգական հմայքն ու շունչը փոխանցեց ներկա ուսուցիչներին, հյուրերին՝ պարգևելով հիացմունքի, լավատեսության անկրկնելի զգացողություն։

 Քայլ առա քայլ ամբողջացավ Թումանյանի հմայիչ կերպարը՝  և որպես մարդ , և որպես բանաստեղծ։ Կլոր սեղանի շուրջ բոլորած «10 զավակները» իրենց հուշերով լուսավորեցին Թումանյանի պալատը՝ ավելի ակնառու դարձնելով «հայ մշակույթի գոհարակերտ գագաթի» մարդկային մեծությունը և աստվածային էությունը։ Թումանյանի «բացառիկ և չգերազանցված երևույթ» լինելու մասին էին փաստում նաև հաջորդաբար և շռայլորեն հնչող շրջասույթները, ինքնաբնութագրումները՝ քառյակների, բանաստեղծությունների տեսքով։ «Եթե մի օր անուշ ընկեր ․․․» երգի գրվիչ հնչյուններն էլ  գրողական աշխարհը  զարդարեցին  բյուրավոր ծաղիկներով՝ որպես գրողի  չասված խոսքերի ամենաբուրավետ արտահայտություններ։

Ապա հնչեց հայրենասիրական քնարը, որից մեկ ողբերգության ահռելի ցավն էր հորդում, մեկ էլ՝ այդ նույն ցավից ծնված լավատեսության լույսը հուրհրում՝ որպես հայի անընկճելի ոգու և նրա երազանքների ամենավառ արտահայտություն։

Թումանյանական «Արևի նման նայեցեք աշխարհին» պատվիրանաց պատվիրանը՝ ՝որպես անկողոպտելի հարստություն, որպես մեծագույն ավար , իր հոգում կրեց աշակերտը, կրեց սուրբ ուխտի նման և հայացքը  «միշտ դեպի վեր հառելով»՝  փակեց սիրո թագավորության դուռը ՝ խոստանալով  միշտ իր «սիրտը պահել  մաքուր և լիքը ամենալավ ու ամենաբարի զգացմունքներով  և աշխարհքին ու մարդուն նայել բարի սրտով ու պայծառ հայացքով»։

Լյուդմիլա Ներսիսյան
Շիրակի մարզի ՆորԿյանքի միջն․ դպրոցի հայոց լեզվի և գարակնության ուսուցչուհի

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)

  • Պարզաբանումներ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…