Կապանի N13 հիմնական դպրոցի IIբ դասարանում կայացավ «Ժողովուրդն իմաստուն է» թեմայի ամփոփմանը նվիրված օրինակելի դաս մայրենիից /Դասվար Մերի Մովսիսյան/:
Դասի նպատակները.
ա/ Ժողովրդական բանահյուսության նմուշների՝ հեքիաթի, հանելուկի, ասացվածքի, շուտասելուկի, սուտասելուկի, դարձվածքի, խնդուկի,օրորոցայինի. խաղիկի, հաշվելուկի մասին գիտելիքների խորացում
բ/ Ամրապնդել հարցերի միջոցով առարկա, գործողություն ցույց տվող բառերը տարբերելու, անձ և իր ցույց տվող բառերը ճանաչելու կարողությունը
գ/ Նպաստել,որ հասկանան կարդացած տեքստի բովանդակությունը, գնահատեն գործող անձանց վարքագծի դրդապատճառները, ապրումակցեն հերոսներին
դ/ Նպաստել բարոյական արժեքների ձևավորմանը
ե/ Զարգացնել համագործակցային կարողությունները:
Աշակերտները ներկայացրին ժողովրդական բանահյուսության տեսակները, նշեցին յուրաքանչյուրի ժանրային առանձնահատկությունները: «Դերային խաղ» մեթոդով ներկայացրին «Երեք աղջիկների հեքիաթը»: Այն շարունակվեց հարուստ դիդակտիկայով, միջառարկայական կապով, արդիական մեթոդներով հագեցած ընթացքով, բազմազան և բազմաբնույթ աշխատանքներով, որի արդյունքում հասկանալի դարձավ, որ սովորողները յուրացրել են թեման, քաջատեղյակ են ժողովրդական բանահյուսության ժանրերին: Վերջինիս վառ ապացույցն էր նաև նույն թեմայի շուրջ ներկայացված գործնական «Հեքիաթ-գովազդ» աշխատանքը: Կիրառած մեթոդները համապատասխանում էր նյութի բովանդակությանը, նպատակներին և տարիքային առանձնահատկություններին:
ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ժաննա Վարդանյան
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ