Նոյեմբերի 14-ին Արցախի պետական համալսարանում տեղի է ունեցել Բեյրութի Հայկազյան համալսարանի կողմից տպագրվող «Հայկազյան հայագիտական հանդես» տարեգրքի շնորհանդեսը: Հանդեսն սկսել է լույս տեսնել 1970 թվականից: 1991 թվականից մինչ այսօր, յուրաքանչյուր տարի հրատարակվում է մեկական հատոր, այս տարի հանրությանն է ներկայացվել թվով 38-րդը: Այն Սփյուռքի մեջ լույս տեսնող հայատառ միակ հայագիտական տարեգիրքն է, որն արևմտահայերեն դասական ուղղագրությամբ հրապարակում է հայոց պատմությանն ու մշակույթին նվիրված գիտական հոդվածներ, անտիպ փաստագրական նյութեր ու գրախոսականներ: Հանդեսի հետ աշխատակցում են Հայաստանի, Սփյուռքի և օտարազգի հայագետներ, տպագրվում են նաև Արցախի պրոֆեսորների, դոցենտների գիտական հոդվածները։
Միջոցառման ընթացքում Արցախի պետական և Բեյրութի Հայկազյան համալսարանների միջև կնքվել է համագործակցության հուշագիր, որի հիմնական նպատակներն են համատեղ գիտահետազոտական նախագծերի նախապատրաստումն ու իրագործումը, դասախոսությունների վարումն ու հեռավար ուսուցումը։
Բեյրութի Հայկազյան համալսարանը ստեղծվել է 1955 թվականին և նպատակ ունի հայապահպանման գործընթացը խթանելու ոչ միայն Լիբանանում, այլև ամբողջ Առաջավոր Ասիայում: Հայկազյան համալսարանում այսօր սովորում են շուրջ 600 ուսանողներ:
Միջոցառմանը ներկա Բեյրութի Հայկազյան համալսարանի նախագահ Փոլ Հայդոսթյանն ասել է, որ ինքը նախորդ այցերի ընթացքում է ծանոթացել Արցախի հետ: «Շատ վաղուց ենք համագործակցում ԱրՊՀ-ի հետ, բայց այս անգամ այն դարձրինք փաստաթղթային, որի նպատակն է համատեղ գիտաժողովների կազմակերպումը, ուսանողների փոխայցելությունները: Երկու բուհերի համար էլ համագործակցությունը պետք է իր դրական ազդեցությունն ունենա»,-հույս է հայտնել Փոլ Հայդոսթյանը:
ԱՀ կրթության, գիտության և սպորտի նախարար Նարինե Աղաբալյանը կարևորել է նման հանդիպումները՝ Արցախի պետական և Բեյրութի համալսարանների միջև համագործակցության ամրապնդման առումով: «Անուրանալի է Հայկազյան հայագիտական հանդեսի դերը հայ ինքնության պահպանման և հայագիտության զարգացման գործում: Այն ստեղծվել է Հայոց ցեղասպանությունից 40 տարի անց, այն ժամանակ, երբ թուրքի յաթաղանից մազապուրծ եղած հայությունն առաջին անգամ զգացել է ուծացման վտանգը: Այդ տարիներին շատ կարևոր էր այն նվիրյալների արածը, ովքեր հիմնադրել են հայկական դպրոցներ, վարժարաններ, հրատարակել պարբերականներ: Ցանկալի կլինի, եթե տարեգրքում հաճախակի տեսնենք արցախցիների գիտական հոդվածները»,-նշել է Նարինե Աղաբալյանը:
Միջոցառմանը ներկա էին նաև ԱՀ մշակույթի, երիտասարդության հարցերի և զբոսաշրջության նախարար Լեռնիկ Հովհաննիսյանը, «Հայկազյան հայագիտական հանդես»-ի խմբագիր Անդրանիկ Դաքեսյանը, Բեյրութի Հայկազյան համալսարանի ներկայացուցիչներ, ԱրՊՀ դասախոսներ, ուսանողներ։
Նյութի աղբյուրը. ԱՀ կրթության, գիտության և սպորտի նախարարություն
Գնահատման տեսակները Ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Գնահատման տեսակները կիրառվում են գնահատման բոլոր փուլերում՝ նշված…
Հարգելի գործընկերներ,ինչպես գիտենք,ըստ նպատակի՝ կիրառվում է սովորողների գնահատման երեք տեսակ. 1) հայտորոշիչ գնահատում, 2) ձևավորող գնահատում, 3) ամփոփիչ գնահատում (միավորային և բնութագրող): Ձևավորող գնահատումն ուսումնական գործընթացի բաղադրիչ է, որի նպատակն…
Նախագծայինը ուսուցման մի մեթոդ է, որի իրականացման ընթացքում սովորողները ներգրավվում են կարճաժամկետ կամ երկարաժամկետ նախագծային աշխատանքներում, որոնք պահանջում են ուսումնական տարբեր առարկաներին առնչվող և իրական կյանքում հանդիպող խնդիրների համալիր լուծումներ:…
Տարրական դպրոցը կրթության այն հիմնաքարն է, որի որակից է կախված երեխայի հետագա ուսուցումը: Ժամանակակից կրթության նպատակների իրականացման համար դասվարի աշխատանքային գործունեության մեջ ՏՀՏ միջոցների կիրառումը անհրաժեշտություն է դառնում: Կրտսեր դպրոցականների…
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ