Նոյեմբերի 14-ին Արցախի պետական համալսարանում տեղի է ունեցել Բեյրութի Հայկազյան համալսարանի կողմից տպագրվող «Հայկազյան հայագիտական հանդես» տարեգրքի շնորհանդեսը: Հանդեսն սկսել է լույս տեսնել 1970 թվականից: 1991 թվականից մինչ այսօր, յուրաքանչյուր տարի հրատարակվում է մեկական հատոր, այս տարի հանրությանն է ներկայացվել թվով 38-րդը: Այն Սփյուռքի մեջ լույս տեսնող հայատառ միակ հայագիտական տարեգիրքն է, որն արևմտահայերեն դասական ուղղագրությամբ հրապարակում է հայոց պատմությանն ու մշակույթին նվիրված գիտական հոդվածներ, անտիպ փաստագրական նյութեր ու գրախոսականներ: Հանդեսի հետ աշխատակցում են Հայաստանի, Սփյուռքի և օտարազգի հայագետներ, տպագրվում են նաև Արցախի պրոֆեսորների, դոցենտների գիտական հոդվածները։
Միջոցառման ընթացքում Արցախի պետական և Բեյրութի Հայկազյան համալսարանների միջև կնքվել է համագործակցության հուշագիր, որի հիմնական նպատակներն են համատեղ գիտահետազոտական նախագծերի նախապատրաստումն ու իրագործումը, դասախոսությունների վարումն ու հեռավար ուսուցումը։
Բեյրութի Հայկազյան համալսարանը ստեղծվել է 1955 թվականին և նպատակ ունի հայապահպանման գործընթացը խթանելու ոչ միայն Լիբանանում, այլև ամբողջ Առաջավոր Ասիայում: Հայկազյան համալսարանում այսօր սովորում են շուրջ 600 ուսանողներ:
Միջոցառմանը ներկա Բեյրութի Հայկազյան համալսարանի նախագահ Փոլ Հայդոսթյանն ասել է, որ ինքը նախորդ այցերի ընթացքում է ծանոթացել Արցախի հետ: «Շատ վաղուց ենք համագործակցում ԱրՊՀ-ի հետ, բայց այս անգամ այն դարձրինք փաստաթղթային, որի նպատակն է համատեղ գիտաժողովների կազմակերպումը, ուսանողների փոխայցելությունները: Երկու բուհերի համար էլ համագործակցությունը պետք է իր դրական ազդեցությունն ունենա»,-հույս է հայտնել Փոլ Հայդոսթյանը:
ԱՀ կրթության, գիտության և սպորտի նախարար Նարինե Աղաբալյանը կարևորել է նման հանդիպումները՝ Արցախի պետական և Բեյրութի համալսարանների միջև համագործակցության ամրապնդման առումով: «Անուրանալի է Հայկազյան հայագիտական հանդեսի դերը հայ ինքնության պահպանման և հայագիտության զարգացման գործում: Այն ստեղծվել է Հայոց ցեղասպանությունից 40 տարի անց, այն ժամանակ, երբ թուրքի յաթաղանից մազապուրծ եղած հայությունն առաջին անգամ զգացել է ուծացման վտանգը: Այդ տարիներին շատ կարևոր էր այն նվիրյալների արածը, ովքեր հիմնադրել են հայկական դպրոցներ, վարժարաններ, հրատարակել պարբերականներ: Ցանկալի կլինի, եթե տարեգրքում հաճախակի տեսնենք արցախցիների գիտական հոդվածները»,-նշել է Նարինե Աղաբալյանը:
Միջոցառմանը ներկա էին նաև ԱՀ մշակույթի, երիտասարդության հարցերի և զբոսաշրջության նախարար Լեռնիկ Հովհաննիսյանը, «Հայկազյան հայագիտական հանդես»-ի խմբագիր Անդրանիկ Դաքեսյանը, Բեյրութի Հայկազյան համալսարանի ներկայացուցիչներ, ԱրՊՀ դասախոսներ, ուսանողներ։
Նյութի աղբյուրը. ԱՀ կրթության, գիտության և սպորտի նախարարություն
Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…
Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…
Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)
Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:
Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ