ՀՀ վարչապետ Կարեն Կարապետյանը ՀՀ կառավարության հոկտեմբերի 13-ի նիստին ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանին հանձնարարել էր գյուղական դպրոցների զարգացման հայեցակարգի շրջանակում շաբաթական առնվազն մեկ դպրոցի հետ հեռահաղորդակցային կապ ապահովել՝ մշակելով տվյալ դպրոցի հետ համապատասխան ուսուցողական ծրագրի կիրառման մեխանիզմներ: Այդ նպատակով այսօր «Այբ» դպրոցում իրականացվել է փորձնական հեռավար առաջին դասընթացը։ Միաժամանակյա կապ է հաստատվել ՀՀ Սյունիքի մարզի Լեռնաձոր գյուղի, Սևանի թիվ 1 և Իջևանի թիվ 5 դպրոցների հետ։
«Էլեկտրական հոսանքի ստացումը և հատկությունները» թեմայով քիմիա-ֆիզիկա ինտեգրված դասընթացն անցկացրել են «Այբ» դպրոցի ֆիզիկայի ուսուցիչ Բիլոր Կուրղինյանը և քիմիայի ուսուցիչ Լևոն Սարգսյանը։ Հեռավար դասընթացին ներկա է գտնվել ՀՀ կրթության և գիտության նախարար Լևոն Մկրտչյանը, ով մինչև դասի մեկնարկը ողջունել է հեռակապի մասնակից դպրոցների աշակերտներին. «Շնորհավորում եմ բոլորիդ, որովհետև դուք մեր գիտափորձի առաջին մասնակիցներն եք: Պետք է փորձենք էլեկտրոնային դասավանդման այս ձևաչափը հնարավորինս կիրառելի դարձնել և գործընթացում ներառել հատկապես փոքրաթիվ աշակերտություն ունեցող դպրոցները: Մեր լավագույն դպրոցներից մեկը՝ «Այբը», այսօր սիրահոժար տրամադրել է իր հնարավորությունները, իսկ «Ռոստելեկոմ» ընկերությունն օգնել է այս գործընթացի կազմակերպմանը որակյալ կապի ապահովման հարցերում: Սիրելի աշակերտներ, մենք ձեր օգնության կարիքն ունենք. ակտիվ եղեք և առաջարկներ ներկայացրեք՝ ինչպես կցանկանաք, որ այս դասընթացները կազմակերպվեն, ինչ խնդիրներ եք տեսնում, ձեզ հետաքրքրող թեմաներն ուղարկեք, որպեսզի սկսենք աստիճանաբար սա դարձնել մեր կյանքի մի մասը: Այն, ինչ հասու է մեծ քաղաքների դպրոցներում, պետք է անպայման ունենան նաև գյուղական դպրոցների աշակերտները, որպեսզի նաև տեխնիկական միջոցների շնորհիվ մեծացնենք նրանց գիտելիքների և հետաքրքրությունների շրջանակը: Այս իմաստով էլեկտրոնային կրթությունն այլընտրանք չունի»,-նշել է նախարարը՝ հավելելով, որ հնարավորինս կարճ ժամանակահատվածում կմշակվի էլեկտրոնային դասընթացներ անցկացնելու ամբողջական մեթոդը:
Դասի ընթացքում իրականացվել են նաև փորձ-ցուցադրություններ, իսկ երեխաների առավելագույն ներգրավվածությունն ապահովվել է հարցերի ու քննարկումների միջոցով։
Լրագրողների հետ զրույցում նախարարը նշել է, որ ՀՀ կառավարության ծրագրում արդեն հստակ ամրագրվել են գյուղական դպրոցների հետ աշխատանքի ինտեսիվացման հիմնախնդիրները. «Դա նախ փոքրաքանակ աշակերտություն ունեցող դպրոցներ էլեկտրոնային կրթության տարրերի մուտքն է: Բացի այդ, կա նաև վարչապետի հանձարարական հասկանալու՝ արդյոք մեր ունեցած բազան ունակ է էլեկտրոնային դասընթացներ անցկացնելու: Այսօր առավել ամուր կապի տեսքով փորձեցինք դա անել և ամեն շաբաթ կրկնվող գործընթացով կփորձենք հասկանալ՝ ինչ խնդիրներ կարող են առաջանալ: Ներկայումս կա դրա լուծման երկու եղանակ. առաջին՝ ապահովել միակողմանի հաղորդակցություն, երբ տեղադրվում է համապատասխան նյութը և ուսուցիչների վերապատրաստման միջոցով այն իրականացվում: Եվ երկրորդ, որն առավել ցանկալի է, ուղիղ կապով դասեր անցկացնել՝ հարց ու պատասխանի ձևաչափով: Այս դեպքում ուղղակի տեխնիկական վերազինման կարիք կա»,-նշել է նախարարը՝ հավելելով, որ մի քանի անգամ էլ կկրկնվեն նման փորձերը, որից հետո միայն հասկանալի կլինի ամբողջական ձևաչափը: «Մենք պետք է ԿՏԱԿ-ի բազայի վրա իրականացնենք այս գործընթացները` օգտագործելով մասնավոր հատվածի և կրթության հարցերով հետաքրքրվող բոլոր ուժերին. ձևավորենք ազատ մտածողության դաշտ, դա միանշանակ է»,-ընդգծել է նախարարը:
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ