ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Դաս միջոցառում «Աշուն» թեմայով

Նոյեմբերի 19, 2018
Սփյուռքի լրատու

Նոյեմբերի 11֊ին  ՌԴ Տյումեն  քաղաքի Մ. Մաշտոցի անվան հայկական  մշակույթի կենտրոնի  (կից՝ Տյումենի մարզի «Հայերի  Միություն» ՀՀԿ, նախագահ՝ Ա. Հովեյան) կրտսեր խմբում տեղի ունեցավ փոքրիկ միջոցառում` նվիրված հիասքանչ աշնանը (ուսուցչուհի` Ա.  Պողոսյան):
Այս տարվա աշունը սովորական չէր. այն հայկական էր,  հայոց գույներով…
Աշնանային այգու գողտրիկ անկյուն հիշեցնող դասասենյակը զարդարված էր բազմագույն ու խայտաբղետ թուփ ու տերևներով:  Ներկաներին, կարծես, կախարդական խորհուրդ էր պարուրել:
 Միջոցառումն սկսվեց աշնանը նվիրված երգով ու հանելուկով: Այնուհետև մասնակիցները  ներկայացրին աշնանային բնության փոփոխությունների, ոսկեհեր անտառի, այգիների հարուստ բերք ու բարիքի մասին:

Չուշացավ նաև ուսուցչուհի` Ալվան Պողոսյանի պատրաստած անակնկալը. աշնանային դյութիչ երաժշտության հնչյունների ներքո  դասասենյակ մտավ  ինքը` աշունը` պճնված գունագեղ զգեստով: Ինչե՜ր ասես, որ չէր բերել իր հետ. էլ կարմրաթուշ  դեղձ, էլ քաղցրա-համ  խաղող, էլ թուզ ու նուռ, և այս ամենը բերել էր Հայաստանից։  Իսկ երբ ցուցապաս-տառի վրա երևաց Արարատյան դաշտի համայնապատկերը, բոլորը, կարծես, զգացին հայաստանյան աշնան ջերմությունը։

Աշակերտներն ակնհայտ ոգևորվածությամբ  գովերգեցին գունաշատ գեղեցկուհուն, հանդես եկան աշնան վերաբերյալ երգերով, բանաստեղծություններով:  Այնուհետև  նկարեցին ու ձևավորեցին իրենց սիրած  մրգերը։

Միջոցառման ամենահամեղ հատվածը «Գուշակիր համից» խաղն էր, որը մեծ բավակա-նություն պատճատեց փոքրիկներին։ Խաղն այնքան համեղ էր, որ իր շուրջը հավաքեց նաև ծնողներին:  Դպրոցի տնօրեն՝ Ռ Դանիելյանը այցելեց դասարան և ջերմ խոսքերով շնորհավորեց աշակերտներին: Խրախուսվեցին լավագույն աշխատանքները:
Միջոցառման փոքրիկ մասնակիցները զարմանքով բացահայտեցին, որ տարվա եղանակներն ունեն ազգություն…

Արդեն հրաժեշտ տվող աշունը, երեխաների պատկերացումներով, ավելի ջերմ ու հայկական էր: Ոչ մի աշուն նման չէ հայուհի աշնանը։ Նման աշուններ միայն Հայաստանում են ծնվում…

image/jpeg

(227 kb)
  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում/ դասապլանների օրինակներ

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Դասի պլան Ես և շրջակա աշխարհը առարկայից Կաղապարի լրացման տեսաուղեցույց (https://drive.google.com/file/d/1MoCO3pXvgd4B8yHtapHUo24WDNtygZrw/view?usp=drive_link) Մեթոդական ուղեցույց (https://docs.google.com/document/d/1wL56E_w6CSzWXB__VmKmF4iMi8trsQGs/edit?usp=sharing&ouid=108287337791459882737&rtpof=true&sd=true)

  • Պարզաբանումներ

    Թեմայի հեղինակ՝ manush

    Հարգելի ուսուցիչներ, «Պարզաբանումներ» թեմայում Ֆորումի ադմինիստրատորները՝ Մարի Գասպարյանը (https://forum.armedu.am/member/9113-%D5%B4%D5%A1%D6%80%D5%AB-%D5%A3%D5%A1%D5%BD%D5%BA%D5%A1%D6%80%D5%B5%D5%A1%D5%B6) և Արփինե Քիրիշյանը (https://forum.armedu.am/member/14139-arpi-kirishyan), կպատասխանեն ձեզ հետաքրքրող հարցերին:

  • Ուղիղ հրահանգումով դասավանդում

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Նոր նյութի ներկայացում Նոր նյութի բացատրության ժամանակ պետք է հաշվի առնել այն հանգամանքը, որ աշակերտը միանգամից չի կարող շատ բան սովորել: Ըստ գիտական հետազոտությունների` Նոր նյութի հաղորդման ժամանակ կարևոր է…