ՀԱՅԿԱԿԱՆ ԿՐԹԱԿԱՆ ՄԻՋԱՎԱՅՐ
ՊՈՐՏԱԼ
ԿՐԹԱԿԱՆ
ՖՈՐՈՒՄ
ՊԱՇԱՐՆԵՐԻ
ՇՏԵՄԱՐԱՆ
ՀԵՌԱՎԱՐ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԻՆՏԵՐԱԿՏԻՎ
ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ
ԿԿՏ
ՀԱՄԱԿԱՐԳ

Պարգևատրվել են «Հայաստանի հմտություններ» ազգային 6-րդ մրցույթի հաղթողները

Նոյեմբերի 30, 2018
Պաշտոնական

«Հմտություններ բիզնեսի համար և բիզնես՝ հմտությունների համար» խորագրով մասնագիտական կրթության և ուսուցման միջազգային համաժողովի շրջանակում այսօր տեղի է ունեցել «Հայաստանի հմտություններ» ազգային 6-րդ մրցույթի մասնակիցների մրցանակաբաշխության արարողությունը: ԿԳՆ նախնական/արհեստագործական և միջին մասնագիտական կրթության վարչության պետ Արտակ Աղբալյանը, շնորհավորելով մրցույթի բոլոր հաղթողներին, տեղեկացրել է, որ «Համաշխարհային հմտություններ» միջազգային մրցույթը 2019 թվականին տեղի է ունենալու ՌԴ Կազան քաղաքում: «Մենք ջանք ու եռանդ չենք խնայելու՝ մասնակցելու այդ մրցույթին և փորձելու վերադառնալ մեդալներով, չնայած 5-6 տարվա մասնակից երկրներին դժվար է նվաճել բարձր մրցանակներ: Մասնագիտական կրթության և ուսուցման ոլորտի այս մրցույթը, որն անցկացվում է 2 տարին մեկ անգամ, կարելի է համեմատել սպորտային օլիմպիադայի հետ: Մենք նաև պետք է փորձենք մեծացնել մրցույթի աշխարհագրությունը, քանի որ տարիներ շարունակ դրան մասնակցում են գրեթե նույն քոլեջները: Մրցույթը պետք է ընդգրկի ավելի մեծ թվով ուսհաստատություններ՝ շեշտադրումը հատկապես տանելով դեպի մարզեր: Այս հարցում հաջողությունը պայմանավորված է նաև քոլեջների ղեկավարների աշխատանքով, հետևաբար մաղթում եմ, որ նրանք լինեն առավել մոտիվացված, որովհետև մեր երեխաների հաջողությունը բոլորիս հաջողությունն է: Առհասարակ, մեր իրականացրած բարեփոխումները իրականություն չեն դառնա, եթե չլինի տնօրենների աջակցությունը: Կանգնեք նախարարության կողքին, որպեսզի միահամուռ ուժերով զարգացնենք մեր երկրի տնտեսության համար կարևոր այս ոլորտը»,-դիմելով ուսհատատությունների տնօրեններին՝ նշել է Արտակ Աղբալյանը:

ՄԿՈՒԶԱԿ-ի տնօրեն Տաթևիկ Գասպարյանն իր հերթին տեղեկացրել է, որ «Հայաստանի հմտություններ» ազգային 6-րդ մրցույթի եզրափակիչ փուլն անցկացվել է «Մեխատրոնիկա», «Վեբ դիզայն», «Խոհարարություն», «Ոսկերչություն» և «Նորաձևության տեխնոլոգիա» մասնագիտությունների գծով: Նա շնորհակալություն է հայտնել մրցույթի անցկացմանն աջակցող հիմնական գործընկերներին՝ «Ատեքս» նորաձևության կենտրոնին, Հայ խոհարարական ավանդույթների զարգացման և պահպանման միությանը, «Երևանի ոսկերչական գործարան-Գնոմոն» ընկերությունը, փորձագետներին, վարպետներին, ինչպես նաև ՄԿՈՒ հաստատություններին:

Մրցույթի արդյունքում ոսկե մեդալների են արժանացել` «Խոհարարություն»-Մարկ Խաչիկյան /Հայ-հունական քոլեջ/, «Մեխատրոնիկա»-Հակոբյան Գուրգեն /Երևանի ինֆորմատիկայի պետական քոլեջ/, «Նորաձևության տեխնոլոգիա»-Վիկտորիա Կարապետյան /Երևանի թեթև արդյունաբերության պետական քոլեջ/, «Ոսկերչություն»-Մնացական Գալստյան /Գյումրու թիվ 4 արհեստագործական ուսումնարան/, «Վեբ դիզայն»-Հայկ Գասպարյան /Երևանի ինֆորմատիկայի պետական քոլեջ/:

Նշենք, որ Հայաստանը «Համաշխարհային հմտություններ» կազմակերպությանը միացել է 2012թ.-ին` Գերմանիայի միջազգային համագործակցության ընկերության (ԳՄՀԸ/GIZ GmbH-ի) աջակցությամբ` «Հայաստանի հմտություններ» նախագծի շրջանակում:

Նյութի աղբյուրը. ՀՀ կրթության և գիտության նախարարություն

  • Խնայողության մշակույթ

    Թեմայի հեղինակ՝ simonyannara25@gmail.com

    Խնայողության մշակույթի բացակայությունն է ազդում մարդկանց սոցիալական և տնտեսական բարեկեցության վրա, թե մարդկանց ցածր եկամուտներն ու երկրի սոցիալ-տնտեսական վիճակը: Խնդրում եմ գրել կարծիքներ` ի նկատի ունենալով մեր իրականությունը: Շնորհակալություն:

  • Գործողություններ բազմությունների հետ

    Թեմայի հեղինակ՝ ՄԱՄՅԱՆ Ա․

    Բազմության և նրա տարրերի հասկացությունները մաթեմատիկայում սկզբնական հասկացություններ են:Այս թեմայի ուսումնասիրության նպատակն է թվային բազմությունների հետ ծանոթացումը, բազմությունների հետ գործողություններ կատարելու հմտությունների ձևավորումը և զարգացումը, բազմությունների հատման և միավորման գաղափարի…

  • Արդյոք՞ մարդու իրավունքները չեն խախտվի, եթե անձը առաջնորդվի բարոյական նորմերով:

    Թեմայի հեղինակ՝ gayane.siradexyan

    Նորմը դա միմիյանց միջև հարաբերությունները կարգավորելու և ավելի ներդաշնակ համայնքներ ու հասարակություններ ձևավորելու նպատակով մարդկանց կողմից ստեղծված վարքագծի կանոն է: Նորմերը լինում են իրավական և բարոյական: 1. Իրավական նորմ՝ պարտադիր…

  • Ռուբրիկները՝ որպես ուսումնառության գնահատման միջոց

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Ե՞րբ օգտագործել գնահատման աղյուսակը (ռուբրիկը) Ռուբրիկներն օգտագործվում են՝ 1. թիրախային թեմայի շուրջ աշակերտների կատարած հետազատության/ էսսեի գնահատման դեպքում: 2. ելույթի/պրեզենտացիայի գնահատման դեպքում: 3. հաղորդակցման հմտությունը, թիմով աշխատելու կարողունակությունը գնահատելիս: 4.…

  • Սովորողի աշխատանքի գնահատման միջոցները

    Թեմայի հեղինակ՝ Lianna3

    Գնահատում Կրթական գնահատումը ուսումնական գործընթացի արդյունավետության և ուսուցման արդյունքների բացահայտման միջոց է; / Տես՝ Հանրակրթության պետական կրթակարգ. Միջնակարգ կրթության պետական չափորոշիչ, Երևան, «Անտարես», 2004/ Գնահատմամբ պարզվում է սովորողների և դպրոցների…