Կապանի N13 հիմնական դպրոցում տեղի ունեցավ «Արտասովոր մարդիկ, արտասովոր նվիրում» խորագրով միջոցառում, որը կազմակերպել էր դպրոցի ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ժաննա Վարդանյանը:
Ցանկացած ժողովրդի ներկայի և հեռանկարի ամենապատասխանատու առաքելությունը վերապահված է նրա կրթությանը և մշակույթին։ Սյունիքը կրթության և մշակույթի օջախ է և այս առաքելությամբ էլ միջոցառումը նվիրված էր կրթության և մշակույթի տաղանդաշատ մեր հայրենակիցներին և նրանց ստեղծած հոգևոր-մշակութային արժեքներին:
Հրավիրվել էին.
ՀՀ վաստակավոր արտիստ, Կապանի Ալ. Շիրվանզադեի անվան պետական դրամատիկական թատրոնի տնօրեն Կամո Արզումանյանը,
ՀՀ վաստակավոր ուսուցիչ,մաթեմատիկոս Գարեգին Միքայելյանը,
ՀՀ Սյունիքի մարզի Կապան քաղաքի Մշակույթի կենտրոնի տնօրեն, «Նոր ալիք-2018», երաժիշտ Գևորգ Հարությունյանը,
Կապանի ժամանակակից արվեստի թանգարանի տնօրեն, Նկարիչ Բորիկ Մինասյանը,
ՀՀ ՊՆ Կապանի Ռազմական ոստիկանության բաժնի կարգապահական վաշտի հրամանատարի անձնակազմի հետ տարվող աշխատանքների գծով տեղակալ, քանդակագործ Ալեքսան Առաքելյան։
Նրանք պատմեցին իրենց կյանքի ու անցած ուղու , հաջողությունների ու ձեռքբերումների մասին:
Մենք հավատացած ենք, որ մեր աշակերտներն օգուտ քաղեցին այս հանդիպումից: Մեր հյուրերը նշանակալի ավանդ ունեն մեր երկրի կրթության և մշակույթի զարգացման գործում: Համաձայնեք, որ ոչ բոլորին է հաջողվում հասնել ստեղծագործական, մասնագիտական նման նվաճումների, իսկ դրա համար պետք է ունենալ ոչ միայն տաղանդ, այլև աշխատասիրություն , քաղաքացիական պատասխանատվություն և սեր հայրենիքի հանդեպ: Մեր երախտավորների ուղին օրինակ է լինելու շատերի համար,ովքեր իրենց նվիրել են ստեղծագործ կյանքի արարմանն ու մարդկանց օգնելուն: Իրենց կատարած աշխատանքով նպաստել են մեր մարզի հեղինակության բարձրացմանը, հոգևոր, մտավոր ու մարդասիրական ներուժին հաղորդել նոր որակ: Նրանց արժեքավոր գործերը կդաստիարակեն և կպատրաստեն ավելի հայրենասեր սերունդ: Միայն այդ դեպքում մեր երկիրը կլինի ավելի ծաղկող ու բարգավաճ: Մենք հպարտանում ենք Ձեզնով,«Արտասովոր մարդի՛կ, արտասովոր նվիրու՛մ»:
Միջոցառմանը ներկա էին նաև ՀՀ Սյունիքի մարզպետ Հունան Պողոսյանը, փոխմարզպետներ Գոռ Թադևոսյանը,Հերմինե Համբարձումյանը, քարտուղարության պետ Նունե Ավանեսյանը, կրթության և մշակույթի ներկայացուցիչներ, ծնողներ և աշակերտներ: Մարզպետ Հունան Պողոսյանը ողջունեց միջացառումը,կարևորեց մտահղացումը և շնորհավորելով բոլոր երախտավորներին նշեց,որ այն կնպաստի աշակերտների գեղագիտական արժեքների ձևավորմանը, մասնագիտական կողմնորոշմանը և նոր Հայաստանի վաղվա քաղաքացիների դաստիարակությանը:
ՄԿԱ գծով փոխտնօրեն Ժաննա Վարդանյան
«Պաշարների շտեմարան» նոր կայքում, որի գործարկման մեկնարկը https://lib.armedu.am/ հասցեում տրվեց 2022 թվականին, տեղադրվել է արդեն 18 000-ից ավելի կրթական էլեկտրոնային պաշար: Կայքում բացվել է Կրթական տեխնոլոգիաներ բաժին, որտեղ տեղադրված են…
Ուսուցչի օրվա առթիվ մի խումբ մանկավարժներ և ոլորտի ներկայացուցիչներ պարգևատրվել են ԿԳՄՍ նախարարի կողմից ՀՀ կրթության, գիտության, մշակույթի և սպորտի նախարարությունը Ուսուցչի միջազգային օրվա առթիվ պարգևատրել է ոլորտի մի խումբ…
Ողջույն, հայգելի գործընկերներ: Օրեր առաջ սոցիալական մեդիահարթակներում մի փոքրիկ հարցում անցկացրեցինք պարզելու համար՝ հասարակությանը առավել հետաքրքրող թեմաները: Հարցումների արդյունքում ընտրվեց այսօրվա մեր քննարկվելիք թեման՝ ինչո՞ւ է երեխան դպրոցից գնում կրկնուսույցի…
<<Կրթությունը պատմելը և պատմություններ լսելը չէ․ այն ակտիվ և կառուցողական գործընթաց է>> Ջոն Դյուի Նախագծերի մեթոդը (Project methods (http://education.stateuniversity.com/pages/2337/Project-Method.html)) ուսուցման համակարգ է, որի ընթացքում սովորողները գիտելիքներ, կարողություններ, հմտություններ են ձեռք…
ՀՀ ԿԳՄՍ նախարարի մարտի 11-ի 2024 թվականի N 07-Լ հրամանով հաստատվել է Հայաստանի Հանրապետության Տավուշի մարզի հանրակրթական ուսումնական հաստատությունների 2023-2024 ուսումնական տարվա 9–րդ դասարանի «Բնագիտություն» («ֆիզիկա», «Քիմիա», «Կենսաբանություն», «Աշխարհագրություն»՝ սովորողի…
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 5-րդ դասարան
Մուտքի խոսք Էռնեստ Հեմինգուեյի «Ծերունին և ծովը» վիպակը հանրակրթական դպրոցներում ուսումնասիրվում է 8-րդ դասարանում հինգ կամ վեց դասաժամով, որոնցից մեկ դասաժամ հատկացվում է գրողի կենսագրությանը, վիպակի ժանրային առանձնահատկությունների ուսուցմանը: Գրականության դասերին նորագույն մեթոդների ու հնարների հմտորեն կիրառումը մշտապես կարևոր բաղադրիչ է հանդիսացել ուսուցման նպատակին հասնելու համար: Մեթոդների ու հնարների բազմազանության մեջ ուսուցիչը պիտի կարողանա ընտրել թեմային համապատասխանող, համեմատաբար ավելի արդյունավետ, հետաքրքիր, ինչպես նաև սովորողների վերլուծական- քննադատական մտածողությունը զարգացնող միջոցներ, գործիքներ, թվային ռեսուրսներ: Արդյունավետ մեթոդների ընտրությունից է կախված առաջադրված նպատակի իրականացումը: «Ծերունին և ծովը» վիպակի դասավանդման մեթոդները կարող են լինել բազմաշերտ ու ընդգրկուն, ինչպիսին ստեղծագործությունն է: Թեման ուսումնասիրելիս խորհուրդ է տրվում առաջնորդվել ԽԻԿ համակարգով և աշակերտակենտրոն սկզբունքով, ուշադրություն դարձնել խաչվող կամ ընդհանրական հասկացություններին: Եռափուլ համակարգի առանձին փուլերում կիրառել համապատասխան մեթոդներ ու հնարներ, առաջադրանքներ: Դրանք հմտորեն համադրելու և նպատակահարմար կիրառելու դեպքում ուսուցիչը առավելագույն արդյունքի կհասնի:Պարտադիր չէ, որ այս աշխատանքում ընդգրկված բոլոր մեթոդներն ու հնարները կիրառվեն վերջնարդյունքի հասնելու համար: Գրականության ուսուցիչը կարող է դրանցից մի քանիսը հաջողությամբ կիրառել կամ դասը պլանավորելիս համատեղել իր նախընտրած մեթոդի հետ և հասնել ցանկալի արդյունքի:
Հեռավար ուսուցում 2022—2023 ուսումնական տարի, 3-րդ դասարան
Ուղղագրությունը և ուղղախոսությունը 10-րդ դասարանում:
Բարի գալուստ 7-րդ դասարանի ուսումնական նյութերի հեռավար դասընթացին: Մաղթում եմ բոլորիս արդյունավետ աշխատանքային ուսումնական տարի:
ՏՀՏ խմբակ
ՏՀՏ խմբակ